Csúszhat az Amazon felhőalapú játékszolgáltatása

  • Írta: fojesz
  • 2020. április 3.
  • Csúszás
Link másolása
A New York Times külön cikket szentelt az Amazon játékipari törekvéseinek, amelyből két fontos információt is megtudtunk: májusban jelenhet meg a cég multis lövöldéje, a saját felhőalapú játékszolgáltatása azonban átcsúszhat jövőre.

Az Amazon több százmillió dollárt költött arra, hogy megvesse a lábát a játékiparban: felvásárolta a Twitchet, több fejlesztőstúdiót is hadrendbe állított az Amazon Game Studios szárnyai alatt, és még a CryEngine-ből is készített egy saját változatot Lumberyard Engine néven. A New York Times a minap készített egy cikket a vállalatóriási játékpiaci tevékenységéről, amely már a közeljövő terveiről is közöl információkat.

Régi pletyka már, hogy az Amazon is beszállna a Google Stadiához és a Microsoft xCloudhoz hasonló felhőalapú játékszolgáltatások versenyébe, ezeket a híreket pedig a New York Times is megerősíti. A lap úgy tudja, hogy az Amazonnál Project Tempo kódnéven fut a fejlesztés, és bár az eredeti tervek arról szóltak, hogy a korai hozzáférésű változata már idén elrajtolhat, a koronavírus-járvány miatt valószínű, hogy leghamarabb jövőre próbálhatjuk ki a rendszert.

Persze addig sem fognak unatkozni a cégnél, hiszen két belső fejlesztésű anyaguk is megjelenik majd a közeljövőben: a New World című MMO mellett a Crucible is májusban fog elrajtolni. Habár az utóbbi játékról még mindig nagyon keveset tudunk, az biztos, hogy egy multiplayer-orientált sci-fi lövöldéről van szó, amelyet részint a League of Legends és a Dota 2 ihletett. A Crucible rajtját ugyan március végére lőtte be eredetileg az Amazon, a járvány miatt fokozatosan májusra halasztották a premiert.

A lap emellett megemlíti, hogy az Amazonnál olyan casual játékokon is dolgoznak, amiket a Twitch-streamerek együtt tudnának majd játszani a nézőikkel. Ezek megjelenése a nyáron várható.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...