Microsoft Flight Simulator - a többjátékos módról

  • Írta: szlav
  • 2020. április 8.
  • Videó
Link másolása
Egyre ígéretesebbnek tűnik a Microsoft Flight Simulator. A PC-re és Xbox One-ra megjelenő repülős játékban nem elég, hogy az egész bolygót berepülhetjük, de találkozhatunk a világ összes virtuális és valódi pilótájával is.

Újabb fejlesztői videóval jelentkezett a Microsoft Flight Simulatort fejlesztő Asobo Studio. Eddig is tudtuk, hogy a repülőszimulátor hajmeresztő ambíciókkal próbálja majd meghódítani a piacot, de a többjátékos mód részleteit ismerve kénytelenek leszünk feltenni a kérdést: tényleg lehetséges mindez?

A stúdió feje, Sebastian Wloch elárulta, hogy a Flight Simulator nem alkalmazza majd az apró lobbik vagy sessionök jól bevált megoldását. Minden egyes játékos ugyanazon az egyetlen hatalmas világon repülhet majd, amelyet hardveres fronton a Microsoft Azure szerverparkjai biztosítanak majd. Ráadásul nem csak a többi játékossal találkozhatunk majd repülés közben: a játék a valódi világban lévő, igazi repülőgépeket is a képernyőre modellezi majd - ezeket a mesterséges intelligencia irányítja majd az élőben lekövetett koordináták és repülési adatok alapján.

A teljesen közös tér természetesen megkívánja az egységes időjárási körülményeket, napszakokat és egyéb hasonló kondíciókat, melyet a játék szintén valós időben, a valódi világból származó adatok alapján jeleníti majd meg. Természetesen lehetőségünk lesz arra is, hogy a saját beállításaink szerint kapjunk szárnyra (akár többen egyszerre), ilyenkor azonban egy speciális filter segítségével ki kell kapcsolnunk az erre vonatkozó élő adatokat.

A rendszernek persze megvannak a maga korlátai, főképp a vizuális megjelenítés terén. Annak érdekében, hogy minden zökkenőmentesen fusson, a Flight Simulator csak a 200 kilométernél közelebbi repülőgépeket jeleníti majd meg, ezen belül is legfeljebb 50 darabot. Ha egy igazán forgalmas helyre tévedünk, a radaron, illetve a játék kezelőfelületén természetesen láthatjuk majd a többiek nevét, valós időben azonban csak a legközelebbi 50 játékos 3D-s repülőmodellje jelenik majd meg.

A Microsoft Flight Simulator még nem kapott pontos megjelenési dátumot, de a tervek szerint még idén megjelenik PC-re és Xbox One-ra.

4.
4.
Ooorky
#1: Még réges régen olvastam, hogy sok pilóta ezzel tartja fent a jártasságát, rutint (annyira tele vannak a modern repülők elektronikával, hogy minimális a különbség).
Kiválaszt egy járatot, letölti hozzá a skin-t, nagyobb reptereken van rendes repülésirányítás/rádiózás másik játékos által...
3.
3.
GAMEROD
#2: Ja, főleg majd ha útba lesznek a kezdők a kifutópályákon. Mondjuk nem hiszem hogy lehet majd benne ütközni, eddig se lnagyon ehetett.
2.
2.
ADMlN
#1: Nem értek egyet, szerintem ez olyan mint az MMORPG-kben. Ha összefutsz más játékosokkal az élettel tölti meg a játékot, még akkor is ha nem léptek közvetlen interakcióba.
1.
1.
GAMEROD
Nem hinném hogy pont a multiplayer lenne ennél a legfőbb vonzerő, kivéve ha van lehetőség másodpilótának beülni valaki mellé, vagy formációba repülni esetleg ha jön ehhez is valami vadászgépes expansion mint az előzőhöz. De az, hogy néhanapján meglátni más játékost hogy x helyen repül, vagy vergődok a reptéren nem sok élménytöbbletet okoz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...