Sajnos még többet kell várniuk a PC-s játékosoknak arra, hogy átélhessék Hideo Kojima legutóbbi agymenését. A COVID-19 betett a Death Stranding-port fejlesztésének is, így az másfél hónapot késni fog.
Ahogy a legtöbb fejlesztőstúdió, a Kojima Productions is hazaküldte a munkatársait, hogy a világjárvány közepette otthonról végezzék a dolgukat. Sajnos az átállás nem tett jót a hamarosan PC-re is megjelenő Death Stranding fejlesztési ütemtervének sem, így a csapat ma bejelentette: az eredetileg június 2-ára tervezett premier másfél hónapot csúszik, csak július 14-én sétáltathatjuk meg a csomagokat és a csecsemőt.
Az eddigi infók alapján szerencsére érdemes lehet kivárni a különös játék PC-s változatát, hiszen az támogatja majd az ultra-wide monitorokat, a 60-nál magasabb frame rate-et, tartogat majd egy fotómódot is, na meg néhány extrát a Half-Life-franchise-ból.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.