Pletyka: készül a Mass Effect-trilógia remastere?

Az Electronic Arts elhintett néhány apró infómorzsát az aktuális üzleti évével kapcsolatban. Eszerint készülőben van több - még be nem jelentett - játékuk is, amelyek nem az évente megjelenő sportcímeikhez köthetőek.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#39
Pedig mennyire igaz, hogy a Mass Effect "Dumb&Dumber szindrómában" szenvedett a végére, pontosan, mint a Dexter, vagy a Trónok Harca, de említhettem volna Lost-ot is :(((

Így pedig az egész szarnak tűnik ( tudom, hogy nem az, de keserű szájízzel már késő bánat... )

A remasterről meg annyit, hogy az EA-ról beszélünk: egyenes út a pénznyomdába, hozzáadott érték nélkül !!! :(((
#38
#36: Pff...sznobizmus rulez. Menj, nézd meg 5x-re a Sátántangót akkor.
#37
#33: Windows reinstall miatt elvesztek a mentéseim és nem volt kedvem újra végigtolni az első 2 részt, hogy a döntőseim átmenjenek a 3.-ba.
Talán jobb is így.
#36
#35: Az összes felsorolt sorozat tipikus agyatlan amerikai középosztálynak készült trágya.
#35
#32: Ez egy gyönyörű hasonlat volt, szerintem jövőre érettségi tétel lesz irodalomból. De tegyük fel, hogy igazad van. Akkor tehát szerinted például a Dexter mind a 8 évada egy sz@r csak azért, mert az utolsó 5 percben favagót csinálnak szerencsétlenből? Vagy a Trónok harca teljes egészében mehet a fenébe 2 elcseszett évad miatt? Vagy az Így jártam anyátokkal? De végső soron a Life is Strange is egy átb*szás, hisz ott is csak a legutolsó döntés számít a befejezést tekintve, holott a játék végig a választások fontosságát hangsúlyozza. Folytathatnám a sort napestig, de szerintem érted a lényeget:)
#34
#33: *húsba sült
#33
#32: Azért itt messze nem húsba sólt tamponról van szó, hanem legfeljebb arról, hogy a konstans, tökéletesen megkészült szelet hús utolsó falatja kicsit kiszáradt. Persze, csalódás az utolsó falat, de attól még egy kurva jót ettünk.
#32
"Szóval elismerem, hogy az elégedetlenkedőknek igazuk van, viszont azt továbbra is tartom, hogy ekkora gyűlölködést messze nem érdemelt volna a játék az utolsó kb. 20 perc miatt."

Már bocs, de ha én eszek egy marhasültet és az utolsó szeletnél veszem észre, hogy a szakácsnő tamponja is benne van a szószban akkor az egész szeletet ki fogom hányni...
#31
#29: Amúgy te és PiszkosFred mondja jól, hisz tény, hogy nem ez lett ígérve a döntések kapcsán. És az egy dolog, hogy nekem tetszett a befejezés, de az is biztos, hogy nem az általam vázolt művészi elgondolás miatt lett olyan amilyen, hanem:
1: a 3. részen dolgozó írónő le se sz@rta, hogy hova akarta Drew Karpyshyn kifuttatni ezt az egészet. (Ha a mester fejezi be a trilógiát ez a Cruicible-ös nonszensz például tuti nem lenne benne.)
2: baromira nem maradt idejük arra, hogy ezt a "minden döntésnek következménye van" dolgot implemntálják, ez már játék közben is kiütközött, pl. a rachni királynő esetében.
Szóval elismerem, hogy az elégedetlenkedőknek igazuk van, viszont azt továbbra is tartom, hogy ekkora gyűlölködést messze nem érdemelt volna a játék az utolsó kb. 20 perc miatt. Addig ugyanis egy emlékezetes pillanatokkal teli, sodró lendületű, epikus kalandot kaptunk (tudom buzis, de elismerem, hogy 1-2 jelenet után szem nem maradt szárazon), amely méltó az előző részekhez. Na és ott van ugye a Citadel, ami simán a legjobb DLC amivel valaha játszottam (igen, a Blood&Wine ellenében is, bár azt inkább expanziós pakknak tartom), szívvel-lélekkel készült a rajongóknak, ez minden porcikáján látszott. Felejthetetlen élmény volt:)
#30
Nemáá, remélem a dead space lesz inkább.
#29
SLi
#27: igen ez lehet egy művészi döntés, és van abban valami amit mondasz, nekem sem volt komoly problémám vele, (de azt se mondom hogy jól sikerült volna, még ha a szándékot értem is)
de ez magával hozza az elégedetlenséget a közönség java részénél, hiszen a cselekmény lezárása teljesen szembe ment a történet elején tett "ígéretekkel" , ami alapvető történet vezetési hiba, a nagy elégedetlenség másik oka meg hogy sokan tényleg csak a fan service-t várnak el
#28
#27: > Persze értem én, hogy sokan a döntéseik következményeit szerették volna viszontlátni az endingben, de pont az élettapasztalataim miatt nem bánkódtam annyira a hiányuk miatt.

Nem feltétlen a önmagával a "hiánnyal" van a gond, az talán fel sem tűnt volna annyira. A gond az, hogy be lett ígérve egy teljesen komplex, korábbi részekből (is) származtatott végjáték, amely nem valósult meg. Na ez volt az, ami miatt sokan felcsattantak.

Ha nincs az egész beígérve és nincs külön hype arra, hogy "minden döntésed számít", akkor nincs ekkora gond. Nyilván a "minden döntésed számít" alatt senki sem arra gondolt, hogy most "plusz 10 pont" hadsereget ér ha XY életben maradt az ME1-ben, hanem több tényleg változatos, döntéseinknek megfelelő önálló endingekre. Hogy felállva a végén a katarzis után azt tudd mondani, jövő héten újrakezdem, mert most azt akarom, hogy... :)

De lehet tévedek.
#27
#26: És nem pont ilyen az élet is? Én is tök frankón elterveztem már sok mindent az életben, döntéseket hoztam az ügyben, és végül nem lett belőle semmi. Van, hogy az utolsó pillanatban fuccsolt be valami. Ez így működik. Persze értem én, hogy sokan a döntéseik következményeit szerették volna viszontlátni az endingben, de pont az élettapasztalataim miatt nem bánkódtam annyira a hiányuk miatt. A Cruicible már egy másik kérdés, az valóban olcsó húzás volt.
#26
#20: A problémájuk nem ez volt, hogy nem verte szét a reaper inváziót, vagy hogy nem volt happy end, hanem az, hogy elhitette az emberrel, hogy az ending figyelembe veszi a korábbi döntéseit a karakternek, ehelyett kaptak három (eredetileg kettő, csak aztán kibővítették) befejezést, amit gyakorlatilag egy kaptafára húztak fel. Egyik. A másik, hogy abban az utolsó 15-20 percben, amikor Shepard a Catalysttal beszélget, elhangzik több olyan dolog, ami szembemegy a Mass Effect Univerzum addig lefektetett logikájával, szabályaival. De nem csak a konkrét befejezés volt a gond sokaknál. Már az rengeteg embernél kiverte a biztosítékot, amire a sztorit kifuttatták. Nevezetesen a talált szuperfegyverről van szó, ami valljuk be, tényleg a legolcsóbb írói húzás, amikor a megölhetetlen, legyőzhetetlen ellenfél már bevégezné a dolgát, és akkor előkerül a a legyőzhetetlen-ölő szuperfegyver, amit hirtelen megtalál valaki.
Több dologgal is volt ott probléma, de speciel a flottát elsöprő, dicsőséges győzelemre vezető Shepard történetének hiánya nem tartozott ezek közé.
#25
Hab
#20: Nekem azért tetszett az első rész loot rendszere jobban, mert bármikor cserélhettem, nem csak missionök között, mint a további részekben. Illetve a sztori is messze az első részben volt a legjobban kidolgozva. 2. rész története nem volt valami jó szerintem.
#24
A gunplayen van mit csiszolni, ha a grafika csiszolása mellett erre rágyúrnának, már lenne értelme egy remasternek.
#23
#20: Ilyen szempontból az Andromeda se volt sajnos változatos.Ott is csak az a pár szett volt.Mondjuk talán a Fallout 3 és a New Vegas az,ami ilyen tekintetben jó példa lenne,vagy a Skyrim,vagy ha mindenképpen a Bioware alkotásai között kellene példát keresni,akkor talán a SW kotor lenne az egyik követendő példa.
#22
#20: Nekem komoly gondom nem volt a befejezéssel, de azért egy olyasmi érzés bennem is volt, hogy az addig nagyon sokrétű, komplex és részletgazdag univerzum egy kicsit mintha visszaszűkült volna. Nem okozott bennem traumát ugyan. Kicsit úgy vagyok a befejezéssel mint az Andromédával. Hogy saját magához nem ér fel. Ettől még egy utolsó 15-20 perces rész nem tudja feledtetni az előtte eltöltött 100-at mondjuk. Úgy, hogy csak egy nagyon magas léc volt az, amit nem ugrott meg a befejezés, ettől még szarnak nem mondanám. Bár szerintem bármilyen vége lett volna, elégedetlenek lennénk zömében, mert sosem örülünk, ha egy ekkora epic mese a végére ér. :)
#21
Hát én ezzel várnék a helyükben az új konzolokig! De lehet, hogy ez is a terv.
#20
#17: Hát, sajnos az elenyésző kisebbség közé tartozunk ezzel a véleménnyel. De nekem speciel sokkal nagyobb csalódás lett volna, hogy ha az endingben Shepard septiben összeverbuvált serege szétveri a reaper inváziót, majd a Normandy tovaszáll a naplementébe. Na az nem tetszett volna. Lehet, hogy a szükség szülte a befejezés(eke)t, amit végül kaptunk, de kifejezetten tetszett, hogy a Bio húzott vele egy váratlant, ha valaki megélt már ezt-azt, akkor tudja, hogy a tervek, elképzelések csak nagyon ritkán jönnek be, ezt pedig a befejezés nagyon is szépen szemléltette. Na meg ott van az indoctrination theory ugye, amit tudtommal se nem cáfolt, se nem erősített meg a BioWare, azt figyelembe véve pedig egy igencsak meta befejezést kaptunk. Plusz ahogy adamsfamily is írta, a Leviathan és az Extended Cut DLC azért szépen kibővítette a dolgokat.

#19

Mass Effect első része szerintem ebből a szempontból pont, hogy nem igazán brillírozott, mert soknak tűnt ugyan a loot, és számokat tekintve az is volt, de hamar szembetűnő volt, hogy annyira azért nem sokszínű a dolog, hisz lényegében az első pár órában megismert szettek esnek a későbbiekben is, csak egyre növekvő római számmal a nevük mögött, jelezvén, hogy erősebbek. Ez szerintem egy cseppet olcsó húzás volt, ellenben az Andromeda megoldása közel hibátlan, hisz neked kell kvázi kikutatnod és legyártanod a különböző fegyvereket/páncélokat, amelyek markánsan különböznek egymástól, és jól is néznek ki. Itt is van ugyan számozás, de sokat hozzáad a dologhoz, hogy dolgozni is kell az újabb verziókért:)