Nézd vissza a legújabb State of Playt!

Ma este különleges State of Play-adással jelentkezik a Sony. A 18 perces közvetítés kimondottan a Ghost of Tsushimára fókuszál majd, így végre láthatunk egy kiadós gameplay-bemutatót a Sucker Punch játékából.
  • Írta: szlav

Kommentek

#83
#82: Ezt a 18 perces összevágott videóból szűrted le?
Brávóóó!!!
#82
Egyetlen problèmám van a játèkkal.
Van a japán helyszín, meg sok szamurájos dolog, de nincs lelke az egèsznek.
Olyan mint a többi, szèp, meg lehet harcolni, de kb ennyi.
#81
#79: Az mondjuk menő. Én PS4-en játszottam, ott is volt pár mod, de messze nem annyi, hogy elfedje az egész kissé fapados voltát, ami inkább az engine mintsem a tervezés velejárója volt szerintem.

#80: senki nem is állította egy percig sem, hogy nem jobb a W3, mint a Skyrim, egyértelműen az. De azért olyan hülyeséget ne mondjál már pls, hogy utóbbiban csak kérdőjel radírozás volt, tekintve, hogy rengeteg küldetés helyet kapott benne. Amelyek között voltak ugyan elég generic dolgok, de azért jól összerakott quest is akadt jópár. Pláne a frakciók küldijei (hello Dark Brotherhood!) voltak királyak, de én a thief guild sztorit is szerettem, bár az az Oblivionban jobb volt.
#80
#49: A kérdőjelek ki-be kapcsolható felfedezhető helyek voltak mégcsak nem is küldetések. A skyrim mint olyan semmilyen téren meg se közelítette sőt kvázi ezen a kérdőjeles szinten merültek ki a feladatai.
#79
#77: Mondjuk sokat segített az elvezetben sok mod, és a barátom saját készítésű modja amivel mondjuk úgy nagyon meg lehet dobni a dekorációkat amiket használhatsz, lecseréli a világban a plakátokat és képregény boritokat is.
#78
#77: Amennyire emlékszem pár perc gyakorlás után már simán összedobtam egy erődöt a kezdő faluban, hatalmas művelhető földekkel, árammal, víztisztítóval, lakóteleppel, középen egy toronnyal aminek tetejéről sz*rás közben nézhetek le alattvalóimra akiket összegyüjtök oda.
Aztán vmi erőd elfoglalása jött a felismerés, hogy ebből állna az egész játék, úgyhogy hagytam a f*szba.
#77
#76: Hát nem volt egy nagy was ist das, de legalább meg tudott lepni, voltak benne fordulatok, vagyis hát csak 1, de azt tényleg nem láttam jönni. Frakciók annyira nekem sem jöttek be, az annál inkább, hogy nem a jó/gonosz tengelyen mozgott egyik sem, valahol az összes célja, motivációja érthető volt azért, és speciel ezt nem néztem volna ki a Bethesdából.
Az építkezésben volt potenciál, a megvalósítás ellenben hagyott némi kívánni valót. Én is rengeteget elszöszöltem vele, de az, hogy a rendszer semennyire sem vette figyelembe a domborzati viszonyokat, és például egy kisebb lejtő után a kerítés a levegőben lebegve épült tovább, hát az elég gagyi hatást keltett. Nem is beszélve arról, hogy a játékban található tutorial kb. szarra se való, Youtube videókból kellett kisilabizálnom egy csomó mindent, mert a program nemes egyszerűséggel nem magyarázza el.
#76
#75: Én a Fallout 4 sztoriját utálom a legjobban főleg hogy kész múltú karaktert kapsz és a főszál meg a frakciók se tetszettek.
Ellenben marha sok időt beletettem az építkezésbe.
#75
#72: Na látod, ezek kéremszépen már teljesen jogos, és ésszerű indokok, amikkel messzemenőkig egyet is tudok érteni. A finish számomra is ordas nagy csalódás volt, nemcsak mert semmiféle katarzist nem váltott ki, hanem mert olyan, mintha meg sem történt volna. Legalábbis az elég illúzióromboló volt, hogy még a főbb karakterektől sem kapsz annyit se, hogy "köszbaszdmeg". A Bethesda címekben szerintem sosem voltak igazán emlékezetes karakterek, ez már nem is elvárás nálam, valamint a harcrendszer milyenségével is tisztában vagyok, ezért indítok mindig mage vagy íjász/sunyulós karaktert, ahol ezek nem ütköznek ki. Amúgy nekem az Oblivion (a főszálat leszámítva, az szerintem az összes Bethesda játékban gyenge, max a Fallout 4 kivétel, ott meglepően okés lett) jobban tetszett, valószínűleg azért, mert jobban bírom a zöldellő, virágos réteket (még ha Cyrodiil eléggé sablonfantasy helyszín is lett), mint a havas tundrákat. Amit rühelltem, hogy az ellenfelek veled együtt léptek szintet (Skyrimben is, csak valahogy sokkal kevésbé volt zavaró), így a 100. órában is úgy érezted magad egy dungeonbe belépve, mint egy lvl1-es taknyos. Na meg az Oblivion kapukat is a pokolba kívántam úgy a 3. után:D
#74
#73: Karinthy azt írta pszichiáterek felfedezték hogy az embernek alsó és felső tudata van, esze nincs.
#73
Az érzelmi intelligencia egy része legfeljebb az empátia. Az EQ részé az is, hogy mennyire vagy tisztában saját érzéseiddel, miértjeivel. Persze vannak pszichológusok, akik kétségbe vonják a létezését, de ezek szakmai viták. Nem épp ezen a szinten mozog, hogy "hülye vagy, ilyen nincs is".
#72
#71: Én úgy éltem meg.
És ami a leginkább illuziorombolo volt hogy az antiklimatikus finálé után se voltak a tetteid semmi hatással a világra, npc reakciókra, semmire.
Hiányztak az emlékezetes karakterek is, talán ha felvennének pár fantasy írót nem ártana.
Ehhez hozza jöttek a technikai gondok és a maga idejében is már elavult motor meg gagyi harcrendszer.
És igen, megjelenéskor jatszottam remélve hogy bár az Oblivion csalódás volt ez majd jobb lesz. Hat nem sokkal lett.
Ami nekem pozitívum volt pár szép táj meg isteni az ost de ennyi.
#71
#69: Mondjuk ez EQ ettől függetlenül létező fogalom, ezt egy fél másodperces Google kereséssel kideríthetted volna, mielőtt kitalációnak nevezed;)

#70: azzal a világon semmi baj, ha valakinek nem tetszett a Skyrim. A gond azzal van, mikor ennek indoklására a copy-paste dungeonöket (Dragon Age 2-vel amúgy játszottatok? Na, ott szó szerint azok voltak), és a 25 ellenfelet hozza fel példaként, mivel mindkettő nettó baromság.
#70
#69: Vonjuk le a logikus következtetést.
Ha ő lebeg ugyanannyit nyom mint egy kacsa akkor fából van. Következtetésképpen: boszorkány!

És akinek nem tetszett a Skyrim annak nincs empátiája.
#69
#68: Ezt "empátiának" hívják csak sokan nincsenek tisztában a jelentésével, fogalmával mivel híján vannak egy csekélyke dolognak ami szükségeltetik hozzá és régóta "lélek" néven fut.
Nem kell itt felesleges dolgokat kitalálni, az empátia még mindig működik, és fejleszthető, persze az ember kevésbé és ez a gond.
#68
#61: Egyetértek. Az EQ-t viszont teljesen félreérted. Az érzelmi intelligencia nemcsak egy létező fogalom hanem létező dolog. Ha valaki elő tudja csalogatni gyermeki énjét az pont hogy azt jelenti hogy rendelkezik ezzel a fejleszthető adottsággal. :)
#67
#65: Ennek tükrében érdekes, hogy megboldogult pacsirta barátunktól általában én kaptam meg mindig, hogy a magas lovon ülök:D
#66
#65: mert a mentalitásuk ugyanaz, a kor az csak egy állapot, ilyen emberek 60 éve is voltak, meg 40 év múlva is lesznek
#65
#63: Én is ezerszer megfogadtam már, hogy bizonyos embereknek nem is válaszolok a stílusuk miatt, de be tudnék hányni amikor fölényeskedően vicceskedve írják le a faszságaikat mintha csak egy március 15.-ei ünnepségen arcokat bebaszó meg kva anyázó nyugger ülne a gép előtt..
#64
#25: +1
Videóban látottak alapján nekem nem adja...