Az Unreal Engine 5-re épül az inXile új RPG-je

  • Írta: fojesz
  • 2020. május 20.
  • Hír
Link másolása
Noha az ötödik generációs Unreal Engine techdemóját egy PlayStation 5 segítségével mutatták be a múlt héten, természetesen az Xbox Series X-re is érkeznek majd játékok az új motorral - köztük a Microsoft saját fejlesztései is.

Miután rengeteg kérdést kapott a témában, az inXile Entertainment megerősítette a Twitteren, hogy a következő projektje egy next-gen szerepjáték lesz, amely az ötödik generációs Unreal Engine-t fogja használni.

Mivel ennek a címnek a fejlesztése már a Microsoft szárnyai alatt kezdődött meg valószínűleg, borítékolható, hogy a PC- és Xbox Series X-tulajok csaphatnak majd le rá. A részletekre persze még várnunk kell: ahogy arra a készítők is céloznak, jelenleg gőzerővel dolgoznak az augusztus 28-án megjelenő Wasteland 3 befejezésén, így jó eséllyel júliusban, a Microsoft first-party Xbox Series X-játékokra fókuszáló buliján hallhatunk majd leghamarabb a játékról.

Az Unreal Engine 5 a múlt héten mutatkozott be.

55.
55.
#37: https://www.pcgamer.com/unreal-engine-5-tech-demo-pc-performance/
39.
39.
#14: ? 32 van az enyémben, teljesen korrekt áron.Miről beszélsz?Ha picit is értenél hozzá, ekkora baromságokat nem hordanál össze.Ps egy célzott PC.Így a büdös életben nem tud egy normális gép felé nőni.Mindig hátrányban lesz.Felhasználási szinten , természetesen tud.Ár-érték arányban már necces, de lehet azt is nyeri.
26.
26.
#23: Nem tudom amúgy, hogy mennyire lesz hosszú távon tartós az a 825 gigás SSD. Az SSD gyorsabban használódik, mint a HDD és feltételezem, hogy a gép saját rendszere és virtuális memóriája is ezen fog futni. Franc sem tudja mennyi lesz a szabad hely rajta úgy általában, de ha 4k játékok lesznek, olyan nagy textúrákkal, gondolom sűrűn lehet majd rajta cserélgetni a 100-150 gigás játékokat, ami megintcsak terheli az SSD-t. De leginkább a játákok alatt is használt SSD-n lévő lapozófájl fogja írtani a cuccos. Ezért úgy engem már most érdekel, hogy az SSD csere egy jellemző dolog lesz-e a PS5-ben, vagy megfutja gond nélkül az egész generációját és addigra használódik el a gép.
23.
23.
crytek
#22: "meg beolvasni sem róla, ami bármilyen technológiával megoldva is sokkal lassabb"

Látom nem igen olvasod az UE5 dolgait..mert pont erről beszélnek ezért nem a vga és a proci a nagy szám a konzolban hanem az ssd,pc-n lassú persze mert ott a jövőheten is keresztül megy az info mire eljut oda ahova kell de ez még mindig konzol
22.
22.
#11: Memóriaként tudja használni a gyors SSD-t, de ez még így is fényévekkel lassabb, mint a rendes valódi memória. És 16 GB RAM lesz a PS5-ben, ami összesen a kétszerese egy három éves videokártya alapvető 8 GB GDDR5 RAM-jának. Nos így, ha veszünk egy most 3 éves gépet, mondjuk 32 GB RAM-mal + 8 GB VRAM-mal, már nem is kell minden fát meg bokrot kiírni az SSD-re, meg beolvasni sem róla, ami bármilyen technológiával megoldva is sokkal lassabb, mint a RAM. És akkor ez még csak egyetlen egy dolog.
16.
16.
Stranger
#13: Jó de ezt azért mondod, mert drágák a memóriák. Normál esetben fele ilyen áraknak kellene lennie. Emlékszem a 2012-es gépembe 7 ezer forint körül vettem a 4GB-os memóriát. De sztem 2010-ben sem volt sokkal drágább. Most annyi történt hogy DDR3 helyett DDR4 és még mindig 6 ezer forint körül van a legolcsóbb. Ez nevetséges, hülyére keresik magukat a túlárazott memóriákon. De pont azért tartják ki mert úgyis elég ennyi a legtöbb embernek.
14.
14.
crytek
#12: Amikor a "pc gamer" iparban még kb a 16GB is csak csak most kezd teret nyerni nem veszítettek semmit a konzolok...és még mindig sokkal olcsóbb mint egy pc
13.
13.
delphijos
#12: Hát pont a memoriánál, szerintem 16G RAM-nál több tényleg felesleges pénzkidobás lenne. Főleg egy konzolnál.
12.
12.
Stranger
#11: Igen ezt mondják, aztán meglátjuk élesben hogy működik.
Egyébként lehet pont bebiztosítani akarták ezzel a konzolokat. Mert a 16GB RAM nem sok a jövőre nézve, beszopták ők is a memória kartellt. 7 év után csak ráduplázni sikerült az előzőre...
11.
11.
crytek
#10: Hozzá nem értős parasztos szlenggel szólva a konzolok "memoriaként tudják majd hasznosítani" az SSD-t mivel ott ez megvalósítható..
Aztán hogy ezt a third party cégek (amik ugye jönnek box,ps,pc-re) mit fognak megvalósítani majd meglátjuk.
Nem mellesleg eleve ami a techdemokban szokott lenni annak a játékba való ültetése bőven 5+ év hogy lássunk is belőle valamit :) Szóval epekedve várom.
10.
10.
Stranger
#3: Ugyan ezt mondták ebben a generációban is.
A mostani konzolokban nagyon gyors és egyesített memória van, az elavult PC-s RAM és VRAM kombó a lassú elérésével és tököm se tudja még miért nem tudja leutánozni a konzolokat ezért innentől kampec.
Az API pedig mindenben többet tud(ott) mint a PC-sek. A konzolos CU-k olyan erősek, hogy PC-n csak nagyon erős procival lehet ezt kompenzálni.

Az volt a vízió, hogy ha ugyan azt a minőséget akarjuk PC-n mint konzolon akkor igazából APU-k kellenek és az a jövő, hogy a procikban már mind lesz GPU és használva is lesznek általános számításokba. Az volt az elképzelés hogy egy új API nélkül lehetetlen lesz majd megcsinálni azt amit konzolon. Na meg úgy összességében sokkal könnyebb konzolokra optimalizálni valamit.

Aztán ebből az lett, hogy 2020-as játék fut 2008-as procival. (ha nem is tökéletesen, de biztos van olyan is)
https://www.youtube.com/watch?v=8bgunGihHmc
Itt van több új cím is vele
https://www.youtube.com/watch?v=iRFMJK3_VU8

DX11 meg kb. még mindig az általános és elegendőnek bizonyult. Eközben inkább a konzolokat kellett befrissíteni Pro/X-el hogy felzárkózzanak. Na ez a különbség a marketing és a valóság között.

Nézd meg az Epic milyen szövegeket tolt le anno:
https://www.mcvuk.com/business-news/ps4-like-the-worlds-best-pc-epics-mark-rein/

Prohardveren pedig tonnányi jósolgatás volt a jövőről, hogy mennyire nehéz lesz majd PC-n aztán semmi nem lett belőle, csak most a gyors SSD a sláger, akkoriban pedig a gyors és közös memória volt (meg az API hiány), amit ugyan úgy nem tudott a PC "lemásolni".
9.
9.
#8: Még ha ez is lenne a helyzet és nem lenne PC-hez is gyors SSD (10 fucking éve...) és valóban olyan mega gyors a PS, akkor is a hagyományos, töltöképernyős játékok tudnak majd gyorsabban tölteni PS5-ön. Azt meg szeretném látni, gondolom te is, halál komolyan, hogy majd a PC miatt butítanak le egy PS játékot.

Ugye ezt most te tényleg így elhiszed plíz?
8.
8.
crytek
#6: De ez most más mivel eddig a konzolokba nem atomgyors SSD-volt és nem azt kihasználva írt játékok.
Azt ami most van persze hogy jobb pc-n mivel a mostani konzolon gyengék mindenben a pc meg hozza erővel dupla tripla áron...

Ezért írtam várjuk ki az első fecskét ami kihasználja a konzol SSD-s erejét és ugyanaz megjelenik pc-re is. (bár tippre csak a only ps5 címek leszenek ilyen szinten megoldva a third partyk a pc miatt nem)
7.
7.
#5: Fogalmam sincs csak ebben dolgozom.... .De vicces olvasni az okosságokat.
6.
6.
#5: Nekem viszont van fogalmam róla, hogyan működik, de a tapasztalat két dolgot mutat:

1. Mindezek ellenére még mindig PC-n volt szebb és gyorsabb mindig és minden.
2. A jelenség egy körforgás, ami mindig lejátszodik: új konzolgen bejelentése -> halak és horgok esete a jobb, mint a PC dumával -> megjelenés és csalódás -> új konzolgen bejelentése ->
5.
5.
crytek
#4: Ez a valóság. A pc nem konzol, nem olyan a felépítése,ezért lassabb a kommunikáció a HW-ek között. Ajánlott olvasgatni a netes írásokat most minden tele van ezzel az UE5-el érdemes,mert látszólag fingod sincs hogy működik az egész konzol vs pc téma
4.
4.
#3: Ezt te sem gondoltad komolyan.
1.
1.
Wasteland-et is várom ezerrel és ettől a csapattól utána jöhet bármilyen akár next-gen, akár nem RPG szerűség, biztos meglesem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...