Noha az ötödik generációs Unreal Engine techdemóját egy PlayStation 5 segítségével mutatták be a múlt héten, természetesen az Xbox Series X-re is érkeznek majd játékok az új motorral - köztük a Microsoft saját fejlesztései is.
Miután rengeteg kérdést kapott a témában, az inXile Entertainment megerősítette a Twitteren, hogy a következő projektje egy next-gen szerepjáték lesz, amely az ötödik generációs Unreal Engine-t fogja használni.
Mivel ennek a címnek a fejlesztése már a Microsoft szárnyai alatt kezdődött meg valószínűleg, borítékolható, hogy a PC- és Xbox Series X-tulajok csaphatnak majd le rá. A részletekre persze még várnunk kell: ahogy arra a készítők is céloznak, jelenleg gőzerővel dolgoznak az augusztus 28-án megjelenő Wasteland 3 befejezésén, így jó eséllyel júliusban, a Microsoft first-party Xbox Series X-játékokra fókuszáló buliján hallhatunk majd leghamarabb a játékról.
Az Unreal Engine 5 a múlt héten mutatkozott be.
Látom nem igen olvasod az UE5 dolgait..mert pont erről beszélnek ezért nem a vga és a proci a nagy szám a konzolban hanem az ssd,pc-n lassú persze mert ott a jövőheten is keresztül megy az info mire eljut oda ahova kell de ez még mindig konzol
Egyébként lehet pont bebiztosítani akarták ezzel a konzolokat. Mert a 16GB RAM nem sok a jövőre nézve, beszopták ők is a memória kartellt. 7 év után csak ráduplázni sikerült az előzőre...
Aztán hogy ezt a third party cégek (amik ugye jönnek box,ps,pc-re) mit fognak megvalósítani majd meglátjuk.
Nem mellesleg eleve ami a techdemokban szokott lenni annak a játékba való ültetése bőven 5+ év hogy lássunk is belőle valamit :) Szóval epekedve várom.
A mostani konzolokban nagyon gyors és egyesített memória van, az elavult PC-s RAM és VRAM kombó a lassú elérésével és tököm se tudja még miért nem tudja leutánozni a konzolokat ezért innentől kampec.
Az API pedig mindenben többet tud(ott) mint a PC-sek. A konzolos CU-k olyan erősek, hogy PC-n csak nagyon erős procival lehet ezt kompenzálni.
Az volt a vízió, hogy ha ugyan azt a minőséget akarjuk PC-n mint konzolon akkor igazából APU-k kellenek és az a jövő, hogy a procikban már mind lesz GPU és használva is lesznek általános számításokba. Az volt az elképzelés hogy egy új API nélkül lehetetlen lesz majd megcsinálni azt amit konzolon. Na meg úgy összességében sokkal könnyebb konzolokra optimalizálni valamit.
Aztán ebből az lett, hogy 2020-as játék fut 2008-as procival. (ha nem is tökéletesen, de biztos van olyan is)
https://www.youtube.com/watch?v=8bgunGihHmc
Itt van több új cím is vele
https://www.youtube.com/watch?v=iRFMJK3_VU8
DX11 meg kb. még mindig az általános és elegendőnek bizonyult. Eközben inkább a konzolokat kellett befrissíteni Pro/X-el hogy felzárkózzanak. Na ez a különbség a marketing és a valóság között.
Nézd meg az Epic milyen szövegeket tolt le anno:
https://www.mcvuk.com/business-news/ps4-like-the-worlds-best-pc-epics-mark-rein/
Prohardveren pedig tonnányi jósolgatás volt a jövőről, hogy mennyire nehéz lesz majd PC-n aztán semmi nem lett belőle, csak most a gyors SSD a sláger, akkoriban pedig a gyors és közös memória volt (meg az API hiány), amit ugyan úgy nem tudott a PC "lemásolni".
Ugye ezt most te tényleg így elhiszed plíz?
Azt ami most van persze hogy jobb pc-n mivel a mostani konzolon gyengék mindenben a pc meg hozza erővel dupla tripla áron...
Ezért írtam várjuk ki az első fecskét ami kihasználja a konzol SSD-s erejét és ugyanaz megjelenik pc-re is. (bár tippre csak a only ps5 címek leszenek ilyen szinten megoldva a third partyk a pc miatt nem)
1. Mindezek ellenére még mindig PC-n volt szebb és gyorsabb mindig és minden.
2. A jelenség egy körforgás, ami mindig lejátszodik: új konzolgen bejelentése -> halak és horgok esete a jobb, mint a PC dumával -> megjelenés és csalódás -> új konzolgen bejelentése ->
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.