Ilyen lesz a Ghost of Tsushima moralitásrendszere

Szamuráj vagy szellem? Kétféleképp közelíthetjük meg a csatákat a Ghost of Tsushimában, s habár a választásunk a történetre is kihat majd, a Sucker Punch mégsem skatulyáz be minket egy szigorú rendszer keretei közé.
  • Írta: szlav

Kommentek

#18
#14: A Martin Li-s boss fight a végén mondjuk prón is droppolt rendesen nálam :).
#17
#16: Gondolom azért mert openworld lopakodva ölhetsz és a harc látványra hasonlít az AC féle kvázi 1 gombnyomásos killre. Reméljük ennél azért több lesz.
Én ezt már jobban várom mint a tlou2-t.
#16
Ez a játék tetszik nekem. A legnagyobb magyar gaming oldalon ugyan az Ass Creed-hez hasonlították, de én nem látom benne annyira az AC-t. Sőt, nem is lesz annyira csurig telerakva ikonokkal meg farmolással, szóval nem. Nekem inkább egy kis W3 szálakat pengetett meg még zeneileg is. Művészetileg is nagyon szép játék és eddig szerintem jól meg van csinálva a grafika. Reméljük jó játék lesz.
#15
#14: Ok csak amiket Nyarlako sorolt nem OW játékok a pókember meg kábé addig néz ki jól amíg nem mész le az utcára.
Szépnek néz ki de azért nem hiszem hogy W3/HZD/DS szintet hozná az eddig látottak alapján, nincs mitől félni. Pláne hogy exeket nem szokás szarul optimalizálni.:)
#14
#13: igen, meg a pókember sem..hmm..okés, megnyugodtam. áh hülye vagyok, mert fáradt aggyal úgy emlékeztem hogy from software game, de nem (kevertem az elden ringgel)
#13
#12: God of war meg UC4 is hogy néznek ki mégse akadnak.
#12
#11: olyan hihetetlenül szépnek néz ki, ezért parázok kicsit hogy nagyon akadni fog ha sok az ellenfél, vagy a fűtenger közepén :D
#11
#10: Miért ne futna?
#10
ó nagyon várom. csak remélem a ps4 slimemen is menni fog. és felüdülés a sekiro és nioh után, hogy most csak egy sima ember vagy, mágia nélkül
#9
#7: Én RPG fan vagyok, és a nyílt világú RPG-k egyik alapvető jellemzője a barangolás, "felfedezés, kalandozás". Eldugott helyeken fasza itemeket találhatsz, sőt új küldetéseket, esetleg mellékszálakat a fősztorihoz.
#8
Ninjába fogom tolni! :)
#7
#3: Így van, ízlések és pofonok. Ugyan nem értem, ezen mit lehet szeretni, de ez már az én gondom:)
#6
Beszéljétek meg privátban a spolieres kérdéseket, légyszi. Köszi előre is.
#5
#3: Suerintem kicsit túl általánosított a forum kötöttségei miatt a gta, zelada, red dead pl tenyleg nagyon jól sikerültek open ben de több helyen ténlegy unalmas időhúzás alibi farmolással es küzdelmekkel. Az viszont vitathatatlan hogy ízlés dolga. Fifat 10 percig.bírtam es mindig ott virít a toplistán :D ameddig van nekem való engem nem zavar.
#4
#2: +1

A last of us -t nem követtem nyomon egy igéretes videót láttam ... mi a baj vele? Csak amnyi hogy a kötelező fekete mellé lesz egy kötelező meleg karakter vagy rosszab ?
#3
#2: Az open world-nek pont a felfedezés öröme lenne a lényege, az a "valódi gameplay" részét képezi a játéknak. Neked ezek nem jönnek be, de én például szeretek elnézelődni akár percekig is a naplementében, vagy sétálni az erdőben (Red Dead Redemption remek példa, vagy a GTA sorozat) stb. Ezeknek a játékoknak is megvan a maga varázsa, ugyanúgy ahogyan a katonai fps-eknek vagy az autós szimulátoroknak stb. Csak az emberek ízlésvilága más...
#2
Mivel a the last of us 2, egy elba..ott gender probaganda lesz, ezért inkább ezt fogom megvenni. Ugyan alapvetően rühellem az openworld-nak nevezett időhúzós, unalom generátor, 5 óra valódi gameplayt 40 órára elnyújtó, kamu videójátékokat. De ennek ellenére a sucker punch-ban, még bízom. Hiszen eddig izgalmas game-eket csináltak. Amelyek úgy voltak openworld-ök, hogy megtudták tartani a feszültséget.
Szóval legfeljebb csalódni fogok(alszom egyet) De eddig izgalmasnak ígérkezik. Annak ellenére hogy kicsit emlékeztet az assassin creed-re. Amelyeket csak akkor vinnék ki, ha fegyverrel kényszerítenének.
#1
Ez valami eszméletlen. Mint ahogyan minden first party cím. Elég, ha az ember 1-2 órát tolja és örökre beleég az elméjébe...