Kiszivárgott a Dead Island 2 2015-ös változata

A mai napig várunk a Dead Island 2 megjelenésére, mindeközben a 4chan videojátékos boardját böngészők már javában játszanak a játékkal - legalábbis annak egy korai buildjével. Nézzetek bele ti is a videóra vett gameplaybe!
  • Írta: szlav

Kommentek

#12
#11: Na jó, csak ne felejtsük el, hogy a Dead Island 2011-es, a Dying Light pedig 2015-ös játék. 4 év van a 2 cím között, ergo a DL miatt szarozni a DI-t pusztán anakronizmus, a maga korában teljesen rendben volt a játék, még ha nem is volt annyira kiemelkedő. Épp ezért írtam cryteknek, hogy egy átskinezett Dying Light 2 ma már pont annyira nem lenne elég a (kritikai) üdvösséghez, mintha a Dead Island 2 csak egy grafikai ráncfelvarrást kapott volna az elődhöz képest.
#11
#10: Én megszegtem a "mindent sorban játszani" szabályomat és a Dead Island (amiből a Ryder White DLC tetszett a legjobban, a Dying Light-ot vittem végig. Aztán hiányom volt és mivel a Riptide addig kimaradt, rákapzsultam arra.
Hát, tökéletesen megértem hajbelt. A Dying Light után a Dead Island főleg hogy a Riptide tényleg nem lett acélos, olyan egy fapados semminek tűnt, hogy majd eluntam magam mire végigvittem. Nem is értettem, miért erőltetik a DI2-őt míg rá nem jöttem hogy (szétváltak?) külön cégről beszélünk.
Az szerintem erős tulzás, hogy van parkour az egyikben a másikban meg nincs. Ha megnézed a sérülésmodellt, a fizikát (odacsapsz és míg a di-ben átszalad az ütés a zombikon addig a DL-ben meg egyenesen visszacsapódik a kisebb ütés. És rengeteg mindent lehetne sorolni. Az éjszakai játék pedig külön megér egy misét. A mai napig támogatják, frissítik. A kiegészítő példaértékű.
Lehet kicsit elfogult vagyok mert a Dyingot nagyon szeretem de részemről a DI a nyomába sem érhet. Főleg nem a Riptide :)
#10
#9: A DL kb annyiban különbözik a DI-től, hogy van benne parkour. Minden más kb. 80%-ban ugyanaz, úgyhogy ha előbbi tetszett, nem tudom mi bajod van az utóbbival. A Riptide viszont tényleg nem lett túl acélos.
#9
#8: Az a különbség, hogy a DL egy jó játék, a Dead Island meg fos. A Dying Lightnál melléfoghatnak a featureökkel, amit beígértek. Ha csak írnak egy jobb lineáris történetet 1-2 elágazással, döntési lehetőséggel, befejezéssel, jó lett volna mindenkinek és már megjelent volna. Átestek a ló túloldalára.
#8
#7: Most nem igazán az anyagi részére gondoltam a dolognak, ha azt nézzük akkor minden COD és FIFA egy 10/10 goty. Hanem arra, hogy egy számozott folytatás igenis legyen megkülönböztethető, és ha lehet jobb, mint az előző rész. És ez ugyanúgy igaz a DL-re is, hiába lett nagyobb siker, mint a Dead Island. Tudod, ezt hívják úgy, hogy presztízs, amit nagyon, de nagyon könnyű elveszíteni, főleg a játékiparban, erre volt pár példa az elmúlt években.
#7
#6: Dying Light sokkal nagyobb siker lett mint a Dead Island szóval semmit nem érzek valóban.
#6
#5: Ha jól emlékszem volt egy hír itt, vagy máshol, hogy a Dying Light 2 fejlesztése nehézségekbe ütközött a kreatív nézeteltérések miatt, mire te beírtad, hogy "mi a francnak bármit is fejleszteni/változtatni, elég ha átskinezik az első részt, megvariálják az ellenfeleket azt csók, instant siker." Nem biztos, hogy így fogalmaztál, de a lényeg ez volt. Így nem érzed kicsit ellentmondásosnak azt, hogy itt meg a hasonlóság a problémád?:D Amivel én személy szerint egyetértek, ez ebben a formában kevés lett volna már 2015-ben is, de ugyanúgy a DL2 is az lenne, ha csak egy átvariált első részt kapnánk (elvileg ugye nem így lesz szerencsére).
#5
#4: Ezt ha vitték volna tovább csiszolnak rajta és kicsit szebb lesz attól még semmi előrelépés nincs a Dead Island 1hez képest. Nem véletlen kezdték kb a nulláról újrafejleszteni...
#4
#2: Mert szerinted ebben és ilyen állapotában adták volna ki a játékot? :D
#3
a dying light szintjet ugysem fogja megutni szerintem ha valaha el is keszul
#2
#1: Mivel ezek alapján a sima alap ezer éves Dead Island szintet se üti meg nem csoda hogy már 35 kézen túl van és passzolgatták egymásnak...
Ez 2015-ben is kevés lett volna nem hogy amikor megjelenik isten tudja mikor.
#1
Lehet csak én lettem szentimentális, de valahogy mindig sz@r látni, hogy beleraknak ennyi energiát egy-egy címbe, aztán kukázzák az egészet. És milyen rossz lehet ez azoknak, akik dolgoztak rajta, sanszosan nem is keveset.