Diablo IV - a nyílt világról és a többjátékos módról

Újabb jókora bejegyzéssel bővült a Diablo IV fejlesztői naplósorozata. A Blizzard csapata ezúttal a belső tesztelésről, a kamerakezelésről, a nyitottabb világ felépítéséről és az online funkciókról mesélt mesélt bővebben.
  • Írta: szlav

Kommentek

#7
Ha minden jól megy, Torment XVI nem szabad, hogy nehézséget jelentsen bármilyen formában is. Én sem vagyok oda annyira a D3-ért, de megjelenés óta tolom vele hébe-hóba. (Kb úgy vagyok vele, mint a Division 1-2-vel) El lehet vele szórakozni, most már azért legalább tartalmasabb, mint megjelenéskor. El tudok vele lenni egy-két hetig pár szezononkent. De azért a grindfeszt unalmas lesz utána. Várjuk szeretettel a D4-et, remelem jo lesz :)
#6
#5: igen.. ismerős érzés, remélem feldobják valamivel a 4-ben a dolgokat, nem csak copy paste mobok és -15 brightness a grafikából. pl rúnaszavak a tárgyakba,vagy arkangyal játszható karakter
#4
én annak örülnék, ha pl megint torment 1,2,3..stb nehézségi szintek lesznek, legyen megcsinálva úgy hogy bizonyos tárgyak csak egy adott szinten essenek, szóval ne az legyen hogy kifarmolok egy op szettet, és utána abból áll a játékom hogy ugyanazt farmolom csak jobb statokkal,hanem legyen a lootszerzés öröme benne, meg valami kis cél hogy úú torment 20-on esik csak a Kövér Hobbit Botja, vagy valami :D nekem a diablo 3 a két legjobb barátommal egy összekötő valami, mert nagyon messze laknak, és így a játékban tudtunk ,,együtt lenni", kb 4-5 év alatt untuk meg. a legjobb számomra a 3-ban mindig egy új karakter kezdése és fejlődése volt max lvlig, max lvlen kifarmoltam minden geart kb 1-2 hét alatt, aztán ennyi, nem volt mit csinálni. szóval várom a 4-et reményekkel
#3
A sztori legyen hosszabb, mint az előzőben, és engem megvettek. A 3-ban keveselltem, szívesen toltam volna még.
#2
Ez most így azért jobban tetszik, majd meglátjuk.
#1
Ebből még bármi lehet.