Crucible - vissza a tervezőasztalhoz

Nem hozott túl nagy sikert az Amazon csapatalapú lövöldéje, fogalmazhatunk úgy is, hogy óriási bukás lett. A fejlesztők szerencsére még nem adják fel a dolgot: hiába jelent meg a játék, újra zárt bétába teszik azt, hogy megkezdődhessen az átalakítás.

Nem minden nap hallunk olyan hírt, hogy egy játék zárt bétastádiumba lép a megjelenés után, de a Crucible mégis megtette ezt. Talán nem is baj, hiszen a játék igen csúnyán elbukott: habár a megjelenés környékén megesett, hogy egyszerre 10 ezer játékos is nyúzta az Amazon és a Relentless Studios alkotását, egy hónappal a premier után már alig 100 Steam-felhasználó foglalkozott a játékkal egy időben. Ezek az adatok szörnyen tragikusnak hatnak, ha figyelembe vesszük azt is, hogy a Crucible egy free-to-play játék, így már csak az üzleti modelljéből adódóan is jóval nagyobb forgalomra számíthatott a kiadó.

A játékkal fundamentális gondok vannak, ezeket pedig az sem orvosolta, hogy a Relentless csapata a hónap elején bejelentette, hogy két játékmódtól teljesen megválnak, hogy így lézerfókusszal fejleszthessék a Heart of the Hives módját. Hiába persze, ha egyszerűen senkit nem érdekel már ez az opció sem - és ezzel meg is érkezünk a mai, jóval drasztikusabb fejleményhez, miszerint a játék határozatlan ideig bezár, és visszalép a zárt béta stádiumába.

Ezzel a Relentless Studios visszatér a tervezőasztalhoz, hogy alaposan átszabják a játékot. Mától, azaz július 1-től nem vehetünk részt szabadon az online meccsekben, az új játékosok pedig le sem tölthetik majd a programot a Steam adatbázisából. A már meglévő felhasználók csatlakozhatnak majd az időszakosan megtartott tesztkörökhöz, melyek során személyes visszajelzésekkel segíthetik a fejlesztők munkáját. Ezen felül a Relentless létrehoz egy apróbb tanácsot is, amelyen néhány kiválasztott játékos kap majd helyet - a remények szerint az innen származó feedback mutathatja majd a Crucible fejlődésének új irányát.

0 komment - szólj hozzá!