Nézz bele a Mortal Shell első félórájába!

A rövid trailerek után végre egy hosszabb gameplay videón is megcsodálhatjuk a Cold Symmetry háza táján készülő soulslike akció-szerepjátékot, a Mortal Shellt, amely le sem tagadhatná, hogy mi volt a nagy ihletadó.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#5
#4: Egyedül a Surge sorozat van meg, az tetszett eléggé. Ebből a videók hangulatosak, tetszik a világa is, lehet benevezek rá.
#4
#3: Discordon lehet nekik írni az összeomlásokkal, hibákkal és mindennel kapcsolatban.
Láttam már streamereket is véleményezni és ők mondták h jelezni fogják az észrevételeiket, amik egyébként hasonlóak voltak. Leginkább a tárgyhasználat, a heal és a távoli mentés voltak a problémák a legtöbbeknél.
30 Eurót emlegetnek alapárnak. Simán vállalható. Aki rizikósnak érzi az vár picit és röhejes áron beszerzi majd.
Aki szereti a Souls like gameket annak megfelel majd az Elden Ring-Demon's Souls-ig.
#3
#2: Biztos van hivatalos fórum, mehet oda az észrevétel. Valami kezdetleges béta ez még, megfelelő visszajelzések alapján biztos változtatnak rajta.
#2
Nagyon atmoszferikus, hangulatos souls game.
Minden tök jól is működhetne ha odafigyelnének a hibák kijavítására a játék megjelenéséig és összerántanák a game-nek a vázát (ha már shellről van szó). Ami a harcrendszer természetesen. Mert ott vannak bajok.
A 'harden' ability, amivel sebezhetetlenek vagyunk egy darabig nagyon jó és látványos ötlet, rohadtul teccett.
De pl gázos amikor meghalunk. Utána belassul az idő, mi odabattyogunk a vázunkhoz és Sekirósan megkezdjük a második életünket. Csakhogy mi is veszettül belassulunk és rengetegszer el se jutottam a shell-ig. Ilyenkor meg one shot szitu van. Ez valami überagyrohasztó jelenség volt. Nem ártana ha csak a környezet lenne ilyenkor slowmotion...
A healing elég gázos. A gomba kb az egyetlen heal, de az is 40hp 60mp alatt. Wtf. A parry utáni visszavágás képesség is healel, de ha nincs a vagdosással gyülemlő 'resolve' méterünkön legalább egy egység akkor nem lehet még parry-healezni... Ez így gáz.(Nem mintha olyan könnyű lenne mindig beadni. A pályavégi bossnál sokszor beadtam és mégse tudtam vmiért használni, nem adta be a LB után a RB-t). Főleg mivel 2 resolve egység kell a fegyverek speckó képességének aktiválásához, és ha megvágnak akkor a parry-heal kárára megy az extrasebzés lehetősége. Elég bajos kompromisszum ez.
Az összeszedett cuccokat egyszer legalább használni kell 'vakon' hogy tudjuk mire is jók... És van ami negatív hatás. Ezt ki találta ki??? wtf
A nyelvezet elég nehéz alapból, csak pislogtam néha a lore-nál meg a felvett cuccoknál h mi van. (én valahol gáznak érzem ha középszintű angollal mukkot nem értek egy játékból)
Az se ártana ha bossok előtt lenne vmi mentőhely :DD, de állítólag a demó végi ellenfél egy sub boss xD.
Ha jól láttam 4 shell van és nem a legyőzött ellenfelek képességeit vesszük fel (sajnos, Nioh-ban nagyon jól működött ez a vonal). A megtalált legyőzött harcosok páncéljaival aktivizálódnak majd.
Párszor becrashelt, azt majd kijavítják.
De mindentől függetlenül bele lehet jönni. Az ugrásból vágás-dodge-harden-vágás-dodge-harden-vágás műkszik. Ha ez megy utána lehet néha parry-zni v extra sebezni.
A kard mint fegyó szintén elég lassúnak tűnt. Valahogy minden picit lassú volt. Ezen változtatniuk kéne sztem.
Pöpec game lesz :D
#1
"A játék egyelőre csak béta verzióban elérhető pár szerencsés ember számára"
A nagy érdeklődés miatt már teljesen open a beta.