Videó
Nézz bele a Mortal Shell első félórájába!
A rövid trailerek után végre egy hosszabb gameplay videón is megcsodálhatjuk a Cold Symmetry háza táján készülő soulslike akció-szerepjátékot, a Mortal Shellt, amely le sem tagadhatná, hogy mi volt a nagy ihletadó.
- Írta: Baloo
Friss hírek
A Sony törölte a CES 2021-es trailer dátumait
A CES 2021 digitális adásán a Sony számos PlayStation 5-játék hozzávetőleges megjelenési dátumát megvillantotta, később viszont a kékek újra feltöltötték a szóban forgó videót, ezúttal törölve a külsős címek dátumait.
Cyberpunk 2077 - mesterkélt volt a 2018-as demó
Egyre több információ szivárog ki a Cyberpunk 2077 kulisszái mögül, az összképet látva pedig talán nem is olyan meglepő a végeredmény. Jason Schreier a hamis bemutatóról és a későn megkezdett fejlesztésről írt a legújabb riportjában.
Hitman 3 - PC-n bajos az előző részek integrációja
A Hitman 3 egyik legnagyszerűbb különlegessége, hogy a játék önmagába integrálja az előző két epizód tartalmait, ha már egyszer megvásároltuk azokat. Igen ám, de az Epic Games Store exkluzivitása PC-n bezavar a képletbe.
Elite Dangerous: Odyssey - infók a településekről
A csúszások miatt egy keveset még várnunk kell az Elite Dangerous: Odyssey megjelenésére, de egy fejlesztői Q&A-nek köszönhetően már most megtudhatunk ezt-azt a lábon bejárható új településekről.
The Last of Us-sorozat - új rendező a fedélzeten
Eddig is tudhattuk, hogy a Chernobyl írója felel majd a The Last of Us-sorozat forgatókönyvéért, most viszont az is kiderült, hogy ki valósíthatja meg ezt a gyakorlatban. A rendezői székbe egy Oscar-jelölt direktor került.
-
Cyberpunk 2077 - mesterkélt volt a 2018-as demó vmiki88, épp most
-
Cyberpunk 2077 és a para Blog Neotechtr, 37 perce
-
2020-as játékok rangsorolva. Blog mumia76, 1 órája
-
Need for Speed: Hot Pursuit Remastered teszt godach, 3 órája
-
Az utolsó előtti konzolgeneráció? Blog Neotechtr, 3 órája
-
Sackboy: A Big Adventure teszt Darksiders84, 11 órája
-
The Mandalorian - 2. évad sorozatkritika Anemjóját, 2021. január 10.
Friss blog
- Neotechtr Az utolsó előtti konzolgeneráció?
A PC-t is beleértve! Merre tart a jövő és hova vezethet a streaming?...
- mumia76 2020-as játékok rangsorolva.
Az összes egyjátékos játék amit 2020-ban végigjátszottam, a legjobbtól a legrosszabbig rangs...
- Nate Hope Retrospektív - Nagymenők filmkritika
Az álomvilág vége. ...
- Neotechtr Cyberpunk 2077 és a para
Ha a hülyeség fájna......
- warg8 Magyarítás, mint hobbi, és a Divinity: Original Sin 2
Amikor sok éve belecsöppentem a Skyrim magyarításába, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyi...
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
Láttam már streamereket is véleményezni és ők mondták h jelezni fogják az észrevételeiket, amik egyébként hasonlóak voltak. Leginkább a tárgyhasználat, a heal és a távoli mentés voltak a problémák a legtöbbeknél.
30 Eurót emlegetnek alapárnak. Simán vállalható. Aki rizikósnak érzi az vár picit és röhejes áron beszerzi majd.
Aki szereti a Souls like gameket annak megfelel majd az Elden Ring-Demon's Souls-ig.
Minden tök jól is működhetne ha odafigyelnének a hibák kijavítására a játék megjelenéséig és összerántanák a game-nek a vázát (ha már shellről van szó). Ami a harcrendszer természetesen. Mert ott vannak bajok.
A 'harden' ability, amivel sebezhetetlenek vagyunk egy darabig nagyon jó és látványos ötlet, rohadtul teccett.
De pl gázos amikor meghalunk. Utána belassul az idő, mi odabattyogunk a vázunkhoz és Sekirósan megkezdjük a második életünket. Csakhogy mi is veszettül belassulunk és rengetegszer el se jutottam a shell-ig. Ilyenkor meg one shot szitu van. Ez valami überagyrohasztó jelenség volt. Nem ártana ha csak a környezet lenne ilyenkor slowmotion...
A healing elég gázos. A gomba kb az egyetlen heal, de az is 40hp 60mp alatt. Wtf. A parry utáni visszavágás képesség is healel, de ha nincs a vagdosással gyülemlő 'resolve' méterünkön legalább egy egység akkor nem lehet még parry-healezni... Ez így gáz.(Nem mintha olyan könnyű lenne mindig beadni. A pályavégi bossnál sokszor beadtam és mégse tudtam vmiért használni, nem adta be a LB után a RB-t). Főleg mivel 2 resolve egység kell a fegyverek speckó képességének aktiválásához, és ha megvágnak akkor a parry-heal kárára megy az extrasebzés lehetősége. Elég bajos kompromisszum ez.
Az összeszedett cuccokat egyszer legalább használni kell 'vakon' hogy tudjuk mire is jók... És van ami negatív hatás. Ezt ki találta ki??? wtf
A nyelvezet elég nehéz alapból, csak pislogtam néha a lore-nál meg a felvett cuccoknál h mi van. (én valahol gáznak érzem ha középszintű angollal mukkot nem értek egy játékból)
Az se ártana ha bossok előtt lenne vmi mentőhely :DD, de állítólag a demó végi ellenfél egy sub boss xD.
Ha jól láttam 4 shell van és nem a legyőzött ellenfelek képességeit vesszük fel (sajnos, Nioh-ban nagyon jól működött ez a vonal). A megtalált legyőzött harcosok páncéljaival aktivizálódnak majd.
Párszor becrashelt, azt majd kijavítják.
De mindentől függetlenül bele lehet jönni. Az ugrásból vágás-dodge-harden-vágás-dodge-harden-vágás műkszik. Ha ez megy utána lehet néha parry-zni v extra sebezni.
A kard mint fegyó szintén elég lassúnak tűnt. Valahogy minden picit lassú volt. Ezen változtatniuk kéne sztem.
Pöpec game lesz :D
A nagy érdeklődés miatt már teljesen open a beta.