Autentikus trailert kapott a Ghost of Tsushima

Kevesebb, mint egy hét van hátra a PlayStation 4 egyik legnagyobb 2020-as exkluzív játéka, a Ghost of Tsushima megjelenéséig, amihez most egy japán nyelvű trailer érkezett, hogy még nehezebb legyen kibírni a várakozást.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#30
#29: zseniális :D
#27
és a magyar szamurájok szomorúak is voltak
#26
#25: Ahány fejjel tért haza a csatából annyira volt "menő" otthon.
Főként ha voltak nagy nevek is köztük. Barbár kor volt.
#25
#24: Tudom de nagy vonalakban írtam.
Nem ninják voltak.
Buziskodtak is meg stb.
Voltak durva dolgok de szemtől szemben mentek a harcok és náluk szent volt a kard útja.
#23
#6: Nem sokat mutatnak a játékból.
Grafika ultrabrutál minden dinamikus stb.. stb.. stb...
Játékról vannak jó cikkek.
Sokmindenben más mint egy AC!
Fölösleges sztem hasonlítgatni.
#22
Nem kötelező lopakodni.
A szamurájok szemtől szemben harcoltak.
Lopakodásra gyúrsz a játékban máshogyan alakulnak dolgok.
Történet is stb.
#21
#17: Ez nem egyszerű fekete-fehér mód....
#20
Végre beindult az év. Még ki se játszottam a TLoU2- tőt már jön a GoT novemberben pedig Cyberpunk! Jóság van!
#19
#18: bocsánat, azthittem az assassins creed játékra írtad a 2 harci állást,rosszul olvastam valamiért
#18
#16: Mèrt egy szamurájos játèkban mit vársz? A valóságban is 3-4 fajta katana harci állást használtak különböző harci helyzetekben
#17
#4: TV-n lehuzod a szint 0-ra es meg van oldva. minek ehhez mod, barmely jatekban mukodik. mar ha az a vagyad hogy fekete/feherben jatszhass...
#16
#12: ez tényleg igényes taktikai aspektusa a játéknak, hogy mikor melyik gombot nyomjam + klikkeljek hogy támadjak.. ja várjá nem
#15
#11: Ez teljesen jogos, de ha például észrevesznek a tetőn, akkor legyen már egy opció, hogy beguggolhatsz a tetőablak vagy a kémény mögé. Rengetegszer segített volna az első 4 AC-ban, ha legalább van rá egy gomb. Bár tekintve, hogy így is használták azok játékok a kontroller összes gombját 2x, így nem is nagyon lett volna hely. Az ilyen bokorból füttyögős "lopakodást" én sem szeretem amúgy, de sajnos az utóbbi években ez a módi, és nem hiszem, hogy változni fog. Ezért is tartom olyan nagyra pl. a Dishonored szériát, amelyben valóban kell is csinálni valamit ahhoz, hogy észrevétlen maradj.

#11: ezen már én is gondolkoztam amúgy, nekem szerintem másfél perc alatt zsibbadna el úgy a lábam, hogy utána járni sem tudnék:D
#14
#8: Az első részre nem emlékszem,a másodikban,harmadikban és a Brotherhood-ban nem volt guggolás,de rengeteg lopakodós és beszivárgós küldetés volt,amit a tömegben elvegyülve kellett megoldani.
A harmadik részben a guggolás kimerült a bokorba bújással és fák tetején ugrabugrálással.A Brotherhoodban ott volt az íjpuska és a falakon mászkálás,amivel megoldható volt szinte minden.
#13
SLi
#11: ráadásul guggolva menni az konkrétan a törpejárás alsós tesi óráról , megnézném hogy lopakodik úgy valaki
#12
Azèrt ez sokkal több lesz mint egy egyszerű ac.. különböző kardi állások lesznek ami utat enged a taktikázásnak ha pl nehèzpáncèlos pajzsos vagy gyorsabb kardforgató jelenik majd meg. Eddigi trailerek alapján nagyon igènyes játèknak tünik ès minden esèlye megvan egy olyan nagyobb előretörèsnek mint ami a Guerrilla Gamesnek sikerült a horizonnal.
#11
#10: Az is baromság, hogy a legtöbb játékban lopakodás=gugolva elmész az orra előtt.