Kísérleti interaktív dráma lesz az As Dusk Falls

Az Interior/Nightot a Sony és a Quantic Dream volt fejlesztői alapították, a feladatuk pedig az interaktív történetek határainak feszegetése a Microsoft ernyője alatt. Az első játékuk, az As Dusk Falls épp egy ilyen kísérleti játék lesz.

Az Interior/Nightot olyan fejlesztők alkotják, akik korábban a Sonynál, a Slightly Mad Studiosnál és a Quantic Dreamnél dolgoztak – a csapatot a Quantic Dream egykori vezető designere, Caroline Marchal vezeti. Első játékuk a tegnapi Xbox Games Showcase-en mutatkozott be, és az As Dusk Falls címet viseli.

A játék leírása alapján a történet két család sorsát követi nyomon harminc éven át, akiket összeköt egy balul elsült rablás. A Microsoft szerint egy kísérleti interaktív drámával lesz dolgunk, ahol a játékos döntéseinek komoly súlya lesz.

Ennél többet nem láttunk a játékból, még azt sem, hogy mégis miféle játékmenetre számítsunk, de ígéretesnek azért ígéretes az anyag. Megjelenési dátum még nincs, de PC-re és Xbox Series X-re fogják kiadni.

0 komment - szólj hozzá!