Godfall - mikrotranzakciók nélkül

A Godfall komoly endgame-tartalmakat és loot központú játékmenetet ígér, de a Gearbox és a Counterplay mégsem a game as a service üzleti taktikáját célozza meg az első next-gen játékával. Mikrotranzakciós opciókra sem kell számítanunk.

Istenszerű páncélos harcosok csapnak majd össze a Godfall csataterein, ezen titánok célja pedig a győzelem mellett az lesz, hogy minél ütősebb felszereléssel tegyék magukat még erősebbé. A loot központú akció-RPG kissé olyan, mintha a Destiny vagy az Anthem modelljére pályázna a Gearbox és a Counterplay, ez azonban messze van az igazságtól: Randy Pitchford bandája egy kézzel fogható végcélt tűzött ki a kaland végére, a game as a service évekig sajtolható üzleti modelljét pedig kapásból elvetették.

Az infók Arekkz Gaming videójából származnak - a YouTuber a játék technikai producerével, Richard Heyne-nel ült le néhány szó erejéig, aki leszögezte azt is, hogy egyáltalán nem kell számítanunk mikrotranzakciós opciókra:

"Lesz bőven újrajátszható és endgame-tartalom. Lesz mit felfedezni azután is, miután a játékos felemelkedett a Skybreaker Monolithon. Nem úgy tekintünk a játékunkra, mint egy folyamatos szolgáltatásra. Nem lesznek mikrotranzakciók sem, de rengeteg tennivaló lesz azután is, miután a játékos legyőzte Macrost."

A Godfall az idei év végén érkezik PC-re és PlayStation 5-re.

0 komment - szólj hozzá!