Ghost of Tsushima - új nehézségi fokozatok jöttek

Tegnap közölte a hírt a Sucker Punch, hogy megérkezett a Ghost of Tsushima 1.05-ös frissítése, aminek köszönhetően két új nehézségi fokozat is került a játékba - így igény szerint tudjuk megnehezíteni, vagy esetleg megkönnyíteni a kalandjainkat.

Egy lényegre törő Twitter-posztban jelentkezett a Ghost of Tsushima munkálataiért felelős brigád, hogy élesedett a játékhoz az 1.05-ös patch, ami több apróság mellett, két új nehézségi fokozattal is kibővíti a szamurájos kalandot.

A mérleg egyik oldalán a Lethal fokozatot találjuk, ami - a nevéből is kitalálhatóan - azoknak készült, akik eddig túl könnyűnek találták a játékot. Ezen a nehézségi szinten az ellenfelek gyorsabbak és agresszívabbak, valamint hamarabb kiszúrnak minket, és ha ez nem lenne elég, a támadásaik is többet sebeznek - habár ez ránk is igaz.

A Lower Intensity Combat nehézségi fokozat pedig ennek a szöges ellentettje; könnyebben háríthatjuk a támadásokat, a mongolok békén hagynak, amikor gyógyítjuk magunkat, és a nagyobb darab ellenfelek kombóit is megakaszthatjuk egy jól időzített erős ütéssel.

A Ghost of Tsushima kizárólag PlayStation 4-re jelent meg, a róla készült tesztünket itt olvashatjátok.

19 komment - szólj hozzá!