Letöltés
Marvel's Avengers - Pókember PS-exkluzív lesz
Úgy tűnik, hogy Pókember brandexkluzivitása az új Bosszúállók-játékra is kihat majd. A hálószövő 2021 elején csatlakozik a Crystal Dynamics akciójátékához, de csak kizárólag a PlayStation-konzolokon.
- Írta: szlav
Friss hírek
A Sony törölte a CES 2021-es trailer dátumait
A CES 2021 digitális adásán a Sony számos PlayStation 5-játék hozzávetőleges megjelenési dátumát megvillantotta, később viszont a kékek újra feltöltötték a szóban forgó videót, ezúttal törölve a külsős címek dátumait.
Cyberpunk 2077 - mesterkélt volt a 2018-as demó
Egyre több információ szivárog ki a Cyberpunk 2077 kulisszái mögül, az összképet látva pedig talán nem is olyan meglepő a végeredmény. Jason Schreier a hamis bemutatóról és a későn megkezdett fejlesztésről írt a legújabb riportjában.
Hitman 3 - PC-n bajos az előző részek integrációja
A Hitman 3 egyik legnagyszerűbb különlegessége, hogy a játék önmagába integrálja az előző két epizód tartalmait, ha már egyszer megvásároltuk azokat. Igen ám, de az Epic Games Store exkluzivitása PC-n bezavar a képletbe.
Elite Dangerous: Odyssey - infók a településekről
A csúszások miatt egy keveset még várnunk kell az Elite Dangerous: Odyssey megjelenésére, de egy fejlesztői Q&A-nek köszönhetően már most megtudhatunk ezt-azt a lábon bejárható új településekről.
The Last of Us-sorozat - új rendező a fedélzeten
Eddig is tudhattuk, hogy a Chernobyl írója felel majd a The Last of Us-sorozat forgatókönyvéért, most viszont az is kiderült, hogy ki valósíthatja meg ezt a gyakorlatban. A rendezői székbe egy Oscar-jelölt direktor került.
-
Cyberpunk 2077 - mesterkélt volt a 2018-as demó poeady, 5 perce
-
Cyberpunk 2077 és a para Blog Neotechtr, 20 perce
-
2020-as játékok rangsorolva. Blog mumia76, 1 órája
-
Need for Speed: Hot Pursuit Remastered teszt godach, 2 órája
-
Az utolsó előtti konzolgeneráció? Blog Neotechtr, 3 órája
-
Sackboy: A Big Adventure teszt Darksiders84, 11 órája
-
The Mandalorian - 2. évad sorozatkritika Anemjóját, 2021. január 10.
Friss blog
- Neotechtr Az utolsó előtti konzolgeneráció?
A PC-t is beleértve! Merre tart a jövő és hova vezethet a streaming?...
- mumia76 2020-as játékok rangsorolva.
Az összes egyjátékos játék amit 2020-ban végigjátszottam, a legjobbtól a legrosszabbig rangs...
- Nate Hope Retrospektív - Nagymenők filmkritika
Az álomvilág vége. ...
- Neotechtr Cyberpunk 2077 és a para
Ha a hülyeség fájna......
- warg8 Magyarítás, mint hobbi, és a Divinity: Original Sin 2
Amikor sok éve belecsöppentem a Skyrim magyarításába, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyi...
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
“ A japán IGN-en jelent meg egy cikk, amelyben Scott Amos stúdióvezető kifejtette, miért nem kapja meg mindenki a Pókarcot. A magyarázat szerint természetesen egy szerződés van a dologban. Persze Amos úgy fogalmazott, hogy mindez "a Marvel és a PlayStation kapcsolatából" következik. Tehát jogi okai vannak, hogy a Sony igényt tart a Pókember-exkluzivitásra. Ugyebár a 2018-as Spider-Man és annak önállóan futtatható kiegészítője, a Spider-Man: Miles Morales fejlesztői, az Insomniac csapata a Sony Interactive Entertainment belsős stúdióját alkotják. A Sony Pictures Entertainment pedig a Pókember filmes jogait birtokolja, emiatt is volt balhé a közelmúltban, és (ideiglenesen) került veszélybe Peter Parker pozíciója az MCU-ban.
A japán IGN arra is rákérdezett, hogy amennyiben cross-play funkció kerül majd a Marvel’s Avengers-ben, mi lesz Pókemberrel, ám erre Scott Amos nem tudott érdemben válaszolni, de nem is zárta ki a lehetőségét. A vezető persze megkapta azt a kérdést is, hogy mi lesz így az Xbox- és PC-játékosokkal.
Amos szerint nem kell aggódni, mert így is rengeteg közkedvelt hőssel játszhatunk majd ezeken a platformokon is, úgyhogy azt tanácsolja az Xboxosoknak és a számítógépes felhasználóknak, hogy Pókember hiánya helyett koncentráljanak inkább arra, hogy milyen más nagy hősöket kapnak pluszban a Marvel’s Avengers-hez. De ha nagyon nem bírják ki, akkor… ott a PlayStation, játsszanak azon! Scott Amos amúgy megnyugtatott mindenkit, hogy ez lesz az egyetlen karakter, aki csak a Sony konzoljain debütál, a többivel nem lesz ilyen gond..
A kreatív igazgató, Shaun Escayg amúgy még azt is elárulta a japán IGN-nek, hogy mind Sólyomszem, mind Pókember a Crystal Dynamics saját verziója lesz, a Marvel’s Avengers játékmenetéhez igazítva. Tehát Pókarc mindenképp egyedi élményt nyújt majd ahhoz képest, amit az Insomniac Spider-Manjében tapasztalhattunk. Ami pedig Sólyomszemet illeti: teljesen saját sztorit kap, amelyet persze a képregények legjobb pillanatai ihlettek. Természetesen Clint Barton sztorija illeszkedni fog majd a Bosszúállók nagyobb történetébe.”
As far as we know, it is Marvel who still holds ultimate rights to the character. Ong’s comment in 2016 suggests as much as he called it a “partnership” and also mentioned other console partners.
That’s why we can see Spider-Man appear in mobile games like Marvel Future Fight, multiplatform games like LEGO Marvel Super Heroes 2, and even console-exclusive games like Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order for the Nintendo Switch. If Sony had owned his video game rights, you can bet he’d only be appearing on PlayStation.
So then how do we explain 2018’s Marvel’s Spider-Man, which released exclusively for PlayStation 4?
I’ll be honest, I’m not sure how this next part came about but it was Sony Interactive Entertainment’s Vice President of Product Development Connie Booth who visited Insomniac Games and broached the idea of the developer working on a Marvel game. I’m going to guess Sony had already had discussions with Marvel at the time and approval to make some sort of Marvel game.
In any case, Insomniac Games CEO Ted Price was initially “fairly neutral” on the idea as the studio had only developed original properties, like Ratchet & Clank and Sunset Overdrive, up until that point. But as he explained, those working at Insomniac were excited about the prospect of creating a Marvel game and so they agreed.
As chronicled by IGN:
Marvel wasn’t interested in having Insomniac work around a movie or comic tie-in either, they wanted Insomniac to create their own version of a character, and Marvel was willing to let the developer take their pick. “[Marvel said] ‘Look, we’ve got a lot of characters. Pick a character that you guys think works for you, and then we’d love to hear your take on it.'”
In 2018, Marvel’s Spider-Man launched exclusively for PlayStation 4. The game released to critical acclaim and has since become one fo the best selling superhero games of all time with over 13 million units sold worldwide as of August 2019.
Mivel a marveltől megvette a sony a filmes jogokat ezért fontos a kölcsönös jó üzleti viszony. Ezért támogatja a marvel teljes vállszélességgel a sony pókember játékokat. Ezt a koncepciót erősíti a marvel games fejese Jay Ong aki 2016-os E3-on így nyilatkozott.
Fast forward to June 2016, E3. Following the first-ever announcement of Marvel’s Spider from Insomniac Games at Sony’s press conference, Marvel Games head Jay Ong had this to say of the company’s new direction for console gaming:
“We’ve had a long history of success with Activision, and we still have a great relationship with them. But the future of the Spider-Man console games is with Sony and Insomniac. We’re delighted about this partnership, and that’s something that’s going to continue forward. With [regard to] other console partners, stay tuned. There’s many more interesting additional things to come. But Activision is in the past, with regards to Spider-Man.”
Olyan hülyék nem vagyunk!