Horizon: Zero Dawn - problémák a PC-s porttal

Két nappal ezelőtt jelent meg az idáig PlayStation 4-exkluzivitásban tartott játék, a Horizon: Zero Dawn PC-re is, és bár Aloy kalandja hatalmas népszerűségnek örvend, többen számolnak be komoly problémákról a porttal kapcsolatban.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#110
#108: Van benne valami. Hallottam már esztelen sírást havertól egy hatalmas fikázással az adott játékra, aztán kiderült, hogy az szuper egér RGB világítós effektezős bullshit program miatt halt ki a játék mindig.
#107
#106: Pedig nagy parádé volt, ha rákeresel, akkor simán megtalálod. Amúgy a telefongyártók egyes csúcsmodell telóiknál már a telefon programjába beleírják, hogy felismerje a tesztekben szereplő tesztprogramok futását és full overclock módba kapcsol teszt esetén a teló (kb 1 órát bírna így egy feltöltéssel a teló). Hasonló, mint a VW csalása a kibocsájtási teszteken, ahol az autó érzékelte a mérést a megadott fordulatszám és egyéb jellegzetességek alapján, és nem pöffentett akkorát, mint amikor az úton megy. Utoljára ilyen telefonos okossággal amúgy a Huawei bukott meg. Csalnak, lopnak, hazudnak ezek. Ilyen világ van, de mindenki addig nyomatja szemrebbenés nélkül, amíg ki nem derül, utána meg majd jól bocsánatot kérnek. Te meg pirosban mész át a zebrán és megölnek a rendőrök.
#105
#104: Nem veszti el a lényegét, mert még mindig nem kell low level-ben megírni minden hardverhez külön a dolgokat, csak bedobod az engine-t, ami DirectX-en fut aztán jól van. Hogy vesztené el a lényegét, amikor az egésznek ez az alapköve? De még az Xbox eredeti neve is DirectX Box volt.
#104
#103: Ez már a gyártók faxsága, amit anno az nVidia kezdett, hogy 2000-es évek elején driver szinten optimalizálták a 3dmark-ra a kártyáikat, megadva melyik képkockán melyik takarásban levő 3szöget ne számolja, így jobb pontot elérve, mint ami normálisan lehetséges lett volna, cserébe az Ati is elkezdett faxkodni (csúcspont a Half Life 2 volt ami budget Radeon kártyán jobban futott, mint a legerősebb Geforce-on), végül mára oda jutottunk, hogy legnépszerűbb kártyák a legnépszerűbb játékokra direktbe be vannak lőve és lassan 1GB egy tetves GPU driver.
Aztán ha félreoptimalizálnak valamit, vagy jön a játékhoz egy patch ami módosít az engine-en akkor crash, bug hegyek...
Így hiába ölt milliárdokat az MS a DirectX-be, pont a lényegét veszti el...
#102
#86: "800 féle alaplapot, 150 féle procit és 200 féle VGA-t tudok venni, amit lehet több ezer hdd-vel és ssd-vel, meg memóriával párosítani. Hmmm..."

Erre találták ki a DirectX-et és a drivereket. :D

Meg csak nem elvárható még tőled sem, hogy egyesével letesztelj minden kombinációt egy fejlesztés miatt manapság, amikor már konzolra is 40 giga az első napos patch, utána meg bugged a játék. Csakúgy, mint PC-n, de ott ugye inkább úgy van, hogy ha szólnak, hogy a játék crash-el mondjuk FX AMD-n, akkor utána patchelik és nem előtte próbálgatják.
#101
#97: :D Neeee! A szemem előtt látom!
#100
#98: Fix hardverből is ki lehet pumpálni szebb látványt idővel, ahogy a programozók ráéreznek a finomságokra (mondjuk amikor a játékok 99%-a unreal engine-en fut ez már nem annyira mérvadó).
Pl.
https://www.youtube.com/watch?v=Y6QtoZcYhi4
#99
#97: Gondolom bundle alatt a csavartat érted :D
#98
#90: Igényes és igénytelen és az iparos munka, ezzel így egyet tudok érteni. És nyilván a bika pc vel egy konzol sem vetekedhet és persze ez meg is látszik a játékokon, ezen sem veszünk össze. De hogy nem volt fejlődés? Hát csak az előző gent hasonlítva ezzel a gennel, nagyobb, részletesebb helyszínek (ha kell), szebb animációk...stb, azért ezeket tetten lehet érni. Ai meg konkrétan nem is létezett soha, csak előre leprogramozott lehetőségek, amiket az adott szituhoz mérve számolgat az éppen szituhoz illő válaszlehetőségek közül, majd végrehajtja. Ez csak abban tud továbbfejlődni, hogy többféle és talán összetettebb lehetőségek lesznek majd az ellenek palettáján. És azért ebben is volt némi előrelépés az előző gen hez képest, pl a part2 ben kihúznak a kocsi alól baszki. XD...Lol. :), de viccet félretéve ez ennyi. A fénykezelés is sokat fejlődött, a rombolhatóság sajnos már nem. De ezen lehetne vitatkozni, hogy ezek a fejlődések mennyire tünnek fel egyeseknek avagy sem és, hogy mennyit nyomnak ezek a latba, ha fejlődésről van szó. És azért az is egy tény, hogy ezeket az kisebb-nagyobb innovációkat mindig egy konzol generáció váltása hozzá el.
#96
#82: Már miért járna neked kitiltás ultimaci, ööö antitroll, vagyis, ööö Korió? ( bocsi csak annyira hasonlóan írtok hogy összetévesztelek benneteket...)Semmivel sem mondtál sértőbb dolgot mint ahogy az óviban szokták egymást csúfolni a gyerkőcök.
Ráadásul még a pécé mellett sem tudsz normálisan érvelni.( pedig lehetne...) Helyette olyan irreleváns fantasztikumokkal és légből kapott összeesküvés elméletekkel jössz, ami megmosolyogtatja és/vagy elgondolkodtatja az embert az élet értelméről és az emberi természet, ömm hogy is mondjam... gazdagságáról.
#95
#93: Bszki most látom Te is ezt írtad!
Amm ha összehozzuk, egy kört fizetek! :)