Újra mozog a megszépült System Shock

A Nightdive Studios a szokásos remasterei mellé az eredeti System Shock teljes remake-elését is bevállalta, a hétvégi Realms Deep apropóján pedig újabb látnivalókat csöpögtetett a munkájáról.

Ezúttal egy gameplay videó és egy fejlesztői napló lett a jussunk. Az előbbiben a Kibertérbe teszünk egy kitérőt, egy virtuális világba, ahol a System Shock gonosz mesterséges intelligenciájának biztonsági programjaival kell megküzdenünk. Az ilyen kirándulásoknak sokszor tétje is van, hiszen előfordul, hogy csak akkor tudunk kinyitni egy ajtót, ha legyőztük a védelmét.

A fejlesztői napló már valamivel rövidebb eresztés, azonban kétségkívül érdekes: az egyik dizájner a játék csonkolási rendszerét mutatja be, igaz, ez az elnevezés kifejezetten puhának tűnik, hiszen valójában cafatokra lőhetjük majd az ellenfeleinket, ha úgy alakul. A System Shock egyébként PC-re, PS4-re és Xbox One-ra készül, és bár 2020-ra ígérik a megjelenését, nem mernénk nagy tétben fogadni arra, hogy ez össze is fog jönni.

3 komment - szólj hozzá!