Az eredetileg tervezett időpontra végül csak Nintendo Switchen jelent meg a Crysis Remastered, ugyanis a többi port némi cicomázásra szorult, hogy a rajongók is elégedettek legyenek a végeredménnyel. Nemrég megtudtuk, hogy milyen vasat kell alápakolnunk a PC-s verziónak, a gépigény pedig egyáltalán nem lett vészes, de persze, ha szeretnénk, akkor megizzaszthatjuk a videokártyánkat.
Ezt hivatott bemutatni a most közzétett két kép is a játékból. A fentin az eredeti, 2007-es Crysist láthatjuk 1440p-s felbontásban, mindent a maximumra húzva, alább pedig az újradolgozott verzió, szintén ugyanazon a beállításon, ami stílusosan a "Can it Run Crysis?" titulust kapta:
A megújult látványt mi magunk is megcsodálhatjuk majd mozgás közben szeptember 18-án, amikor PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra is befut a Crysis Remastered.
Amit akartam ezzel mondani, hogy a gondolkodásmódod valószínű hogy nagy százalékban egyezett azokkal akik a Crysist nem vették még, ezért lehetett az egyik oka az, hogy nem lett új rész.
A motorral és üzletpolitikával teljesen egyetértek, szóval a másik ok talán ez volt.
https://dl3.pushbulletusercontent.com/Am748bQs7ePZHvWMBwNhAAjNgmufMOlc/image.png
Ha nagyanyámnak töke lett volna, akkor ő lett volna a nagyapám... A Crysis még ma is bénán fut a legtöbb gépen, ami egy vicc... De mondjuk az is igaz, hogy még ma is jól néz ki... Megjelenésekor - és még az után is - az Unreal 1 is megfektetett mindnen gépet és nekem az is csak egy techdemó volt... Az U2 sztem meg mindem szempontból elég sz@rul sikerült, de vhogy az Unreal tournament 2 részével elkapták a srácok a fonalat, mert brutálul nézett ki, a fizika is jópofa volt, meg hasított is, mint az állat. Na azóta kb. arra lehet számítani, hogy az Unreal engines játékok lehetnek egyszerre a kornak megfelelően szépek/látványosak és szaggatásmentesek. A Crysist meg gépcserénként meg-megnézem, és mindig megállapítom, hogy szarul optimalizált és hogy k#$@ra be tud lassulni. Egyszóval béna. Mondjuk nekem a játék sem jön be, de az magánügyem.
A remastered verzió attól lehetne jó, hogy 60 fps-t tudna mondjuk Ps4-en 1080p-ben. De vagy nem fog tudni tudni, vagy majd időnként belassul...
Azért a sebességgel jövök mert én az eddig látottak alapján nem látom a húdenagy fejlődést. Őszintén még azt sem tudom első blikkre eldönreni, hogy az "ilyen volt, ilyen lesz" közül melyik melyik...
Halkan mondom a Crytek (Crysis) nem azért bukott mert én nem vettem meg mivel mindegyik rész itt van dobozosan ugyanis 0 day vettem őket. Sőt a Crysis 3 fémtokosért 0 day már korán reggel felbuszoztam pestre ami nagy szó mert én a gép mellől nem igen szoktam nagyon kimászni :)
A Crytek sok hibát elkövetett, a legnagyobb az volt hogy már a leges legelején egy UE szintű engine támogatást és licenszrendeszert kellett volna kialakítani már a Far Cry idejében. Akkor ma még mindig a csúcson lennének már csak az engine miatt is. Most meg ott tartunk hogy ha 20 cég dolgozott vele vagy most is dolgozik vele már sokat mondtam.
+ Ha a Crysis nem 4 órás és nem ette volna meg 2 év múlva is a csúcs gépeket egy akár 2 évente megjelenő sokrészes széria lehetett volna.
+ a féreg EA is gondolom szopatta őket...
És ez nem beszólás, te is tisztában vagy vele. Szoktunk mi másról is beszélgetni, amikor nem hozom ezt fel. De mikor egy cég csőd közelébe jut a hozzád hasonlók miatt, akkor had merjem már megemlíteni a "támogatás = vásároljunk játékot ne csak akcióba és bundleban" részt.
Semmi sértő, bántó szándékom nincs ezzel, csak a véleményem fejezem ki, ahogyan görcsösen te is mindig ebbe az érvbe kapaszkodás. ;)
De a napi beszolás "nagyot akarok mondani dolog" megvolt. Ügyes vagy.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.