Jól halad a Lords of the Fallen 2 fejlesztése

Nem volt problémáktól mentes a Lords of the Fallen 2 munkálatainak a kezdeti fázisa, most azonban úgy néz ki, végre kezd egyenesbe érni a projekt - immáron egy újonnan alapított csapattal a színfalak mögött.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#5
Nekem az első rész volt az első ilyen stílusú játék, amit ki mertem próbálni. Sima 1. genes XONE-on nem emléxem komoly akadásokra, csak talán egy két helyen. Inkább arra emlékszem, hogy mennyire élveztem a szépen bevilágított helyszíneket, a csodálatos összhatású grafikát és a fluid játékmenetet. Ugyan szemére vetették, hogy egy bizonyos szint után "túl könnyű", de ez inkább bátorított. Hiába toltam le ugyanis azóta a Bb-t és a Ds1-et, még most is bszolút bénának tartom magamat ezekben a cuccokban, hát még akkor! Kiváló kapudrog volt tehát az első rész számomra, igazából csak jó élményeim maradtak róla.
#4
Merem remélni, hogy jobban átnézek a lehetséges bugokat, mert az első részbe 4-5 óra játék utána egy olyan szépbe futottam bele, hogy a boss megölése utána a boss aréna megmaradt és b*szhattam a rezet az arénában.
#3
#2: Első részt nyomom, még anno PS+-hoz járt, mondom miért ne:) Csak most ennél a Black Cerberus bossnál megakadtam picit, megvan nagyjából a taktics, csak valami irgalmatlanul nagyot sebez (már-már nevetségesen, tekintve, hogy majdnem 60-as vagyok), én meg nem az a fajta souls játékos vagyok, aki nem néz bele néha egy-egy maflásba:D Magyarul: szar vagyok, de élvezem:D tegnap már majdnem megvolt, csak aztán felcsesztem magam és nem akartam beleállítani a kontit a TV-be. De a 2-t is beszerzem majd mindenképp, mert ahogy látom az még jobb lett.
#2
#1: Én a The Surge-val csatlakoztam be a soulsborne játékokba, amit a Deck13-nak sosem fogok tudni eléggé megköszönni.
Melyikkel játszol amúgy? 1-2?
#1
Elvittem egy darabig az első részt, igazából nem is volt rossz egy kezdő csapattól, egyes elemek pedig meglepően jók voltak. Például, hogy a karakter hátán lévő pajzs nem csupán egy textúra (á la Dark Souls), hanem tényleg blokkolja az ütést ha épp ott találnak el. De a bossok (kb. a harmadikig jutottam azt hiszem) is rendben voltak, plusz az NPC-kkel való interakció sem merült ki az "addig nyomjuk a gombot amíg van mit mondania" folyamatban, hanem volt rendes párbeszédpanel, még ha nem is volt túlgondolva. Na meg csúnyának sem mondható a játék. Hogy miért hagytam mégis abba? Azért, mert átlagban szerintem a 20 fps-t nem tudta tartani PS4-en, ami egy idő után végleg elvette a kedvem az egésztől, hiába tetszett amit láttam. Így, hogy talán elkészül a 2. rész lehet, hogy folytatom majd egyszer, de őszintén szólva nincs kedvem diavetítést játszani. A Surge miatt viszont megbocsátom ezt a malőrt a Deck 13-nak, mert ott nemcsak, hogy van performance mód 60 fps-el (ami azért meg tud reccsenni párszor), de maga a játék is atomzsír, nagyon ráfüggtem most:) Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből a projektből, a dark fantasy körítés eleve "hátrány" abból a szempontból, hogy azt az atmoszférát a Dark Souls trilógia eléggé kimaxolta azért, magasan vannak az elvárások.