Crysis Remastered - ilyen a konzolos ray-tracing

  • Írta: Baloo
  • 2020. szeptember 8.
  • Videó
Link másolása
Amikor már azt hittük, hogy úgy fog eltelni egy nap, hogy nem érkezik semmi újdonság a hamarosan megjelenő Crysis Remasteredről, akkor a Digital Foundry előrukkolt egy új videóval, amiben a konzolos fénykövetést vizsgálják meg alaposan.

Remélhetőleg még nem unjátok a Crysis Remastered-híreket, mert a múltkori gépigény és az "ilyen volt, ilyen lett"-képek után most a Digital Foundry is feltöltött egy videót, amiben a kiemelten vizsgálják meg a játék Xbox One X-es változatában alkalmazott ray-tracinget:

Az augusztus végén bejelentett szoftveralapú ray-tracing-megoldás, amit a fejlesztőknek sikerült a PlayStation 4 Prón és az Xbox One X-en is megvalósítani, kíván némi kompromisszumot, ezért a rendszer csak a játékos közelében számolja a valós idejű sugárkövetést, valamint a játékbeli karakterekre egyáltalán nem fog kihatni az effekt.

A fentiekről élőben is meggyőződhetünk majd szeptember 18-án, amikor befut a Crysis Remastered PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...