Új részletek derültek ki a Kena: Bridge of Spiritsről

A Game Informer magazin a PlayStation 5 játékbemutatóján leleplezett Kena: Bridge of Spiritsnek szánta a legutóbbi címlapsztoriját, és az online felületén is elérhetővé tett egy rövid összefoglalót a játék legfrissebb részleteiről.

A Kena: Bridge of Spirits először a júniusi PlayStation 5-bemutatón volt látható, a minap azonban újabb részletek derültek róla ki, miután a Game Informer az Ember Lab ígéretes játékának szentelte a címlapsztoriját. Az alábbiakban abból az online cikkből szemezgetünk, amely összefoglalja a legfontosabb tudnivalókat.

A játék főhőse Kena, akinek az a feladata, hogy átsegítse a túlvilágra az emberek között rekedt lelkeket. Ez persze nem lesz egyszerű: minden egyes alkalommal utána kell járnia, és meg kell értenie, hogy egy lélek miért nem hajlandó továbbállni, és miért sanyargatja a hétköznapi polgárok életét. Az Unreal Engine 4 hajtotta Bridge of Spirits egy fiktív helyszínen játszódik, amit távol-keleti országok és kultúrák ihlettek, és bár sokat utazunk majd, a játszótér nem open-world, egy központi faluból indulunk el újra és újra, hogy megbízásokat vállaljunk.

Az első trailerben már láthattuk a rot néven futó kis lényeket, akik egyébként a dolgok lebomlásáért felelnek a játék világában - innen ered a nevük is. Kalandjaink alatt folyamatosan csatlakoznak majd hozzánk, a Pikminhez hasonlóan segítenek minket a harcok és az akadályok leküzdése során, és aggodalomra semmi ok: nem tudnak meghalni. Kena eközben a botjával harcol, amit később íjjá is át tud alakítani, illetve egy pajzsot is képes lesz maga köré vonni. A Bridge of Spirits alapvetően nem lesz nehéz játék, egy hétvége alatt kényelmesen végzünk vele, de lesz olyan nehézségi szintje, ami izzasztó lehet majd.

A Kena: Bridge of Sprits PC-re, PS4-re és PS5-re fog megjelenni az idei év folyamán, és már azt is lehet tudni, hogy miben lesz több a Sony új konzoljára szabott kiadás - mármint amellett, hogy állítólag két másodperc alatt bootol be a dashboardról indítva. Egyrészt valamivel több rotot képes megjeleníteni ez a verzió, így az ígéretek szerint százat láthatunk majd belőlük a képernyőn egyszerre - a rotok mennyisége elvileg nem lesz hatással a játékmenetre. Emellett maga az erdő is sűrűbbnek hat majd, és a DualSense képességeit is kihasználja a program természetesen.

A játék árcédulájáról még nem döntöttek a készítők, az viszont biztos, hogy nem kell érte 60 dollárt fizetnünk. A PS4-es kiadásról ingyenesen frissíthetünk a PS5-ösre.

2 komment - szólj hozzá!