VR-mentes verziót is kap a 2016-os Chronos

A Chronosban egy rejtélyes labirintus folyosóit kellett bejárnunk, megküzdve az azt benépesítő ellenfelekkel. Az a játék kizárólag Oculus Riftre jelent meg, a most bejelentett Chronos: Before the Ashes viszont nem VR-cím lesz.

A Chronos 2016-ban az Oculus Rift nyitócíme volt, és elég komoly The Legend of Zelda-ízt hagyott maga után. Az akció-szerepjátékban harcolnunk és fejtörőket kellett megoldanunk, a helyszíne pedig egy rejtélyes labirintus volt. Talán senki nem várta volna, de a THQ Nordic és a Gunfire Games számol még a címmel, meglepetésszerűen kaptunk is egy teaser videót valamihez, ami a Chronos: Before the Ashes címet viseli.

A rövidke, lényegeset el nem áruló kedvcsinálót ma egy újabb előzetes követte. Ebben a gameplayből ugyan túlságosan sokat nem látunk, de a mellé kiadott nyilatkozatnak hála már tudjuk, mire számítsunk.

A Chronos: Before the Ashes a 2016-os játék újradolgozott, nem VR-platformokra optimalizált változata lesz. Ennek megfelelően már nem belső, hanem külső nézetből küzdhetünk a rejtélyes labirintus szörnyeivel. A játékban a halálnak nagyon komoly ára van: ha a karakterünk meghal, egy évvel öregebb lesz (ugyanis csak évente nyílik ki a labirintus), ez pedig hatással lesz a tulajdonságainkra is: az erőt és az ügyességet idővel egyre drágább lesz fejleszteni, míg a varázslás később könnyebben megy, hiszen bölcsebbek lettünk.

A Chronos: Before the Ashes december 1-jén jelenik meg PC-re, Xbox One-ra, PlayStation 4-re, Nintendo Switchre és Stadiára.

0 komment - szólj hozzá!