Demon's Souls - látványos gameplay érkezett

Ha volt egy játék, amely láttán tényleg leesett az állunk a tegnapi PlayStation-showt követve, az a Demon's Souls felújított változata volt. A Bluepoint Games négypercnyi játékmenettel gyönyörködtet bennünket.
  • Írta: szlav

Kommentek

#17
#12: Ja, csak a DS bossok általában olyan gyorsak és erõsek, hogy kb reflexszerűen kell minden egyes mozdulatukra pontosan reagálj, hogy hatásosan tudj küzdeni ellenük. Nekem ez legfõképp a Sekiroban tetszik, amiben egy tapasztalt játékos olyan jeleneteket tud lejátszani a bossok ellen, mintha csak egy anime sorozatot nézne az ember..
#16
#13: Hát én pl laurencet mai napig nem tudom legyőzni, de tény ő is egy bitang jó boss volt nem beszélve még ludwigrol (52. re sikerült)
#15
#13: ja, nem könnyű, nekem kb 15.-re sikerült, próbáltam minél közelebb maradni hozzá,jobbra-balra rollolni, és egyszerre max 2 ütést bevinni, és így sikerült, és sok hp vialom is maradt azon a próbálkozáson (előtte lévőn meg már phase 2 elején egy sem volt) nagyon türelemjáték volt..meg előtte mindig vérszemet kaptam és elkezdtem darálni, akkor mindig kinyírt
#12
#11: Ha az alap fighting game-es szabályrendszerrel tisztában van az ember, akkor egyáltalán nem nehéz a játék, a többi sallang. Hit stun, frame advantage, hyper armor, iframe, recovery stb. és ezek működése egymással. Ez bőven elég hogy 10/8 aránnyal elsőre megölj bármit a játékban, akár bossokat is simán, mert elég árulkodó animációkkal rendelkeznek. (Főleg a nagyobb termetűek)
#10
#5: Jó, de ennyi erővel egy játék sem "nehéz", mert ha sokat gyakorlod, kitapasztalod, akkor meg tudod csinálni. Ez minden (vagy majdnem minden) játékra igaz.
#9
4K 60 fps raytracing, fullos Demon’s Souls? Jöhet! :)
#8
Pont most tolom emulátorral az eredeti Demon's Souls-t (kimondottan jól fut egy középkategóriás Gamer PC-n), és iszonyat nagy játék.
A videó nézése közben először letaglózott ez a színpompás látvány. Tényleg gyönyörű, de itt véget is értek a pozitívumok. A mozgás animáció borzalmas. Annyira nem a Souls sorozatot idézi az, hogy Full páncélba, egy hosszú kardot úgy mozgat a csávó, mintha az papírból lenne, miközben liheg, mint egy tüdőbajos.
A lihegés egyébként is majdnem az őrületbe kergetett, ami nagy szó egy 5 perces videótól. A kamerakezelés is hiába lesz jobb, mint az eredetibe, hogy ha itt annyira közel rakják a karakterünket, hogy a fél képernyőt eltakarja.
Nagyon szeretem a Souls sorozatot, de most azt érzem, hogy ez a játék a grafikán kívül csak elvenni fog az eredetiből. A hangulat se jött át. Lehet, hogy jobban jártunk volna, ha csak egy kis ráncfelvarrást kap, mint a testvére. Remélem nem nekem lesz igazam, és tényleg méltó lesz az eredetihez.
#7
#1: neharagudj, de épphogy a soulslike játékokban a legjobbak a harc és mozgás animációk is szerintem (kivétel dark souls 2 és code vein), mindig azt az érzést kelti hogy páncélt viselsz, és teher alatt vagy, van az ütéseidnek és kardcsapásoknak súlya, és hát a harc az target lockkal megy. de ha mondanál pár gamet amiben szerinted jó a mozgás, rájuk lesnék, mert pl a ps4-es spidermannél jobb mozgásanimációt még énse láttam játékban, ott tényleg azt csinálja spidey amilyen gombot nyomsz.
#6
#1: Egyet értek a mozgás elég idejét múlt hatást kelt több animáció részletesebb mozgás kellett volna.
#4
csak turelem es kitartas es elhatarozas kerdese
egyik sem lehetetlen
hiaba a kedvenc jatekaim kozott vannak eleg bena vagyok bennuk megis mindegyiket vegigvittem
#3
#2: Ugyanaz lesz, mint a többi Dark Souls és társai, kapsz 2 ütést és "YOU DIED". :D
#2
Ha ez is brutál durva nehéz lesz, akkor inkább kihagyom.
#1
Soha nem fogom megérteni a Soulslike játékok mozgását...a karakter olyan, mintha jégen siklana előre, miközben megy. Nincs a mozgásban lendület és hullámzás.