Demon's Souls - látványos gameplay érkezett

Ha volt egy játék, amely láttán tényleg leesett az állunk a tegnapi PlayStation-showt követve, az a Demon's Souls felújított változata volt. A Bluepoint Games négypercnyi játékmenettel gyönyörködtet bennünket.
  • Írta: szlav

Kommentek

#17
#12: Ja, csak a DS bossok általában olyan gyorsak és erõsek, hogy kb reflexszerűen kell minden egyes mozdulatukra pontosan reagálj, hogy hatásosan tudj küzdeni ellenük. Nekem ez legfõképp a Sekiroban tetszik, amiben egy tapasztalt játékos olyan jeleneteket tud lejátszani a bossok ellen, mintha csak egy anime sorozatot nézne az ember..
#16
#13: Hát én pl laurencet mai napig nem tudom legyőzni, de tény ő is egy bitang jó boss volt nem beszélve még ludwigrol (52. re sikerült)
#15
#13: ja, nem könnyű, nekem kb 15.-re sikerült, próbáltam minél közelebb maradni hozzá,jobbra-balra rollolni, és egyszerre max 2 ütést bevinni, és így sikerült, és sok hp vialom is maradt azon a próbálkozáson (előtte lévőn meg már phase 2 elején egy sem volt) nagyon türelemjáték volt..meg előtte mindig vérszemet kaptam és elkezdtem darálni, akkor mindig kinyírt
#13
#12: Pontosan...

Hozzátenném, hogy a DS játékok világában a számomra legbosszantóbb dögöt, ezt a kis szemétládát én soha, egyszer sem tudtam megölni... :)

https://www.youtube.com/watch?v=DxRvPgVijKo
#12
#11: Ha az alap fighting game-es szabályrendszerrel tisztában van az ember, akkor egyáltalán nem nehéz a játék, a többi sallang. Hit stun, frame advantage, hyper armor, iframe, recovery stb. és ezek működése egymással. Ez bőven elég hogy 10/8 aránnyal elsőre megölj bármit a játékban, akár bossokat is simán, mert elég árulkodó animációkkal rendelkeznek. (Főleg a nagyobb termetűek)
#11
#10: Lehet hogy nem fogalmaztam meg elég pontosan.
Az rpg játékok többségében valamilyen szintrendszerrel oldják meg a folyamatos fejlődés élményét számodra. Ez a szintrendszer meghatározza, hogy mire vagy képes, és mire nem. Ha neked van egy egyes szintű karaktered, szakadt gúnyában, rozsdás karddal harcolsz, akkor a 40. szintű csontváz ellen az ég világon semmi esélyed nincs. Mindegy mit csinálsz, hogy harcolsz, akkor is meghalsz. Előbb dolgoznod kell érte, fejlődni, hogy a későbbi, 50 -es szintű karaktereddel, erős páncéllal, hatalmas karddal meg tudd ölni a csontvázat...

Na most... a DS nem így működik. Első ránézésre azt gondolnád hogy igen, mert itt is vannak szintek, vannak különböző páncélok, kardok, képességek... de ezek ebben az esetben nincsenek akkora ráhatással a harcokra, mint a hagyományosabb rpg harcrendszerek esetében. Itt csupán annyi változás történik, hogy valamivel kevesebbet kell ütnöd, vagy épp egy ütés helyett kettőt fogsz kibírni, de pusztán ezekre az eszközökre hagyatkozva nem tudsz győzni. (ahhoz elképesztő különbségek kellenének) A DS -t végig lehet játszani egy szál alsónadrágban, kézzel hadonászva is, HA a lentebb leírtaknak megfelelően ismered az ellenfeleid, és a bejárható területet.

Így értettem a korábban leírtakat.
#10
#5: Jó, de ennyi erővel egy játék sem "nehéz", mert ha sokat gyakorlod, kitapasztalod, akkor meg tudod csinálni. Ez minden (vagy majdnem minden) játékra igaz.
#9
4K 60 fps raytracing, fullos Demon’s Souls? Jöhet! :)
#8
Pont most tolom emulátorral az eredeti Demon's Souls-t (kimondottan jól fut egy középkategóriás Gamer PC-n), és iszonyat nagy játék.
A videó nézése közben először letaglózott ez a színpompás látvány. Tényleg gyönyörű, de itt véget is értek a pozitívumok. A mozgás animáció borzalmas. Annyira nem a Souls sorozatot idézi az, hogy Full páncélba, egy hosszú kardot úgy mozgat a csávó, mintha az papírból lenne, miközben liheg, mint egy tüdőbajos.
A lihegés egyébként is majdnem az őrületbe kergetett, ami nagy szó egy 5 perces videótól. A kamerakezelés is hiába lesz jobb, mint az eredetibe, hogy ha itt annyira közel rakják a karakterünket, hogy a fél képernyőt eltakarja.
Nagyon szeretem a Souls sorozatot, de most azt érzem, hogy ez a játék a grafikán kívül csak elvenni fog az eredetiből. A hangulat se jött át. Lehet, hogy jobban jártunk volna, ha csak egy kis ráncfelvarrást kap, mint a testvére. Remélem nem nekem lesz igazam, és tényleg méltó lesz az eredetihez.
#7
#1: neharagudj, de épphogy a soulslike játékokban a legjobbak a harc és mozgás animációk is szerintem (kivétel dark souls 2 és code vein), mindig azt az érzést kelti hogy páncélt viselsz, és teher alatt vagy, van az ütéseidnek és kardcsapásoknak súlya, és hát a harc az target lockkal megy. de ha mondanál pár gamet amiben szerinted jó a mozgás, rájuk lesnék, mert pl a ps4-es spidermannél jobb mozgásanimációt még énse láttam játékban, ott tényleg azt csinálja spidey amilyen gombot nyomsz.
#6
#1: Egyet értek a mozgás elég idejét múlt hatást kelt több animáció részletesebb mozgás kellett volna.
#5
#2: Ezek a játékok nem "nehezek". Tudom hogy furcsán hangzik, de nem azok. Egyszerűen csak másként működnek. Ha leülsz az egyik ilyen játék elé, és wow -os beidegződésektől vezérelve nekiszaladsz az első csontváznak vadul püfölni azt a pallosoddal, akkor bizony a rozsdás kardját beléd mártja, és véged lesz még akkor is, ha előtte magadra húztál egy komolynak tűnő páncélt.
NEM így kell játszani vele. Meg kell ismerni az ellenfeled. Tudni kell, hogy mit várhatsz tőle, mire érzékeny, miképp fog megtámadni. Ezen tudás birtokában már egy zsebkéssel is le tudod vágni a félelmetes csontvázat, ha épp az van kéznél ellene. A lényeg hogy soha ne bízd el magad, soha ne gondold hogy biztonságban vagy. (a nioh azért egy kicsit más, de most a souls játékokról beszélek)
#4
csak turelem es kitartas es elhatarozas kerdese
egyik sem lehetetlen
hiaba a kedvenc jatekaim kozott vannak eleg bena vagyok bennuk megis mindegyiket vegigvittem
#3
#2: Ugyanaz lesz, mint a többi Dark Souls és társai, kapsz 2 ütést és "YOU DIED". :D
#2
Ha ez is brutál durva nehéz lesz, akkor inkább kihagyom.
#1
Soha nem fogom megérteni a Soulslike játékok mozgását...a karakter olyan, mintha jégen siklana előre, miközben megy. Nincs a mozgásban lendület és hullámzás.