Új motoron fut a Starfield és a The Elder Scrolls VI

A Microsoft nagy bevásárlását követően felszólalt Todd Howard is. A Bethesda Game Studios arca említést tett a fejlesztőcsapat két legújabb szerepjátékáról is, így megtudhattuk: komoly technológiai ugrásra számíthatunk majd.

Miután a Microsoft égisze alá került a ZeniMax Media, ezzel együtt pedig a Bethesda Softworks összes stúdiója, nem meglepő, hogy Todd Howard is megszólalt az új fejleményekkel kapcsolatban. A Bethesda hivatalos oldalán közzétett bejegyzésben a modernkori Fallout- és The Elder Scrolls-játékok atyja megemlítette, hogy a stúdiójuk már a 2000-es évek eleje óta közeli kapcsolatot ápolt a Microsofttal, hiszen már a Morrowind is az eredeti Xboxon és PC-n jelent meg.

A múltba merengés mellett azonban szó esett a jövőről is, egész konkrétan a Bethesda Game Studios két óriásprojektjéről, a Starfieldről és a The Elder Scrolls VI-ról. A két szerepjátékkal kapcsolatban sajnos még ma sem vagyunk sokkal tájékozottabbak, hiszen a 2018-as E3 óta csendben folyik a fejlesztés, Howard azonban annyit elárult, hogy a Series X és S adottságainak köszönhetően nem csak grafikai ugrásra számíthatunk, de az erősebb processzorok és az SSD-nke köszönhető gyorsított adatfolyam is jót tesz majd a játékoknak.

A játékok fejlesztéséhez használt engine részleteibe ugyan nem ment bele, azt viszont megtudhattuk, hogy mindkét projekt a stúdió saját motorjának egy alaposan átdolgozott verzióját használja majd - egyelőre nem tudni, hogy ez a környezet továbbra is a Gamebryo/Creation Engine nevet viseli-e. Howard állítása szerint ez a legnagyobb engine-frissítés a The Elder Scrolls IV: Oblivion megjelenése óta.

28 komment - szólj hozzá!