Noha szeptember helyett csak októberben lesz esélyünk először játszani a Second Extinctionnel, a fejlesztők egy negyedórás gameplayjel illusztrálják, hogyan is néznek ki majd a küldetéseink ebben a co-op, dinóvadászós lövöldében. A videóban az elejétől a végéig követhetünk egy „kutatás és kimentés” típusú küldetést, amely során szektorokat fedezünk fel, hajókat javítunk, és persze hozzásegítjük a mutáns óriásgyíkokat a kihaláshoz.
A videó mellé egy fejlesztői roadmap is járt, amely felfed néhány, a jövőben várható újdonságot – bár pontos dátumot nem kapunk hozzájuk. A PC-s korai hozzáférés október 13-i startja után új nehézségi beállításokkal, mutációkkal és egy eventtel bővül majd a játék, idővel pedig újabb fegyverekkel és hordamóddal is bővítik majd.
PC mellett Xbox One-ra és Series X-re is meg van ígérve a játék, de azokon nem tudunk early accessről, és várható megjelenési dátumunk sincs.
A minecraftban is amiket alkotnak...hát ha valaki azt mondja ezekre a kölykökre hogy 10-es iq-val rendelkeznek...
Persze tény, hogy vannak pofátlanul könnyű játékok, de ha csak erre van igén, akkor miért olyan sikeresek a soulslike játékok?
A AI, onvezeto elektromos autok, millionyi adatkozpont korabban, butabbak a jatekokmint valaha. MIert? Mert a nagy kozonsegre tervezik oket (akik butabbak mint valaha), nem akarnak azert kis eladast mert tul nehez, a 10-es IQ-s AI is lenyomja az atlag bamaba jatekost
Mindig elcsodálkozom ,ahogy haladunk előre a korral és lesznek egyre jobb hw-ek hogy lószar se fejlődik a játékokban pláne nem a fizika....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.