Second Extinction - így néz ki egy küldetés

A Systemic Reaction a legújabb, negyedórás videójában megmutatja nekünk, milyen egy küldetés a Second Extinctionben. Habár az ebben ábrázolt feladattípus neve „kutatás és kimentés”, a folyamatosan dörgő gépfegyver itt is tökéletes megoldás.
  • Írta: gorien

Kommentek

#6
#1: Igazad van - ezt a játékot illetően. De általánosítani, hogy nem fejlődnek a játékok, ez így nem igaz. Nagyon nem. Játéka válogatja. Van, hogy az ilyen fícsöröket feláldozzák a teljesítmény oltárán az optimalizáláskor. Pl AC: Origins után Odyssey, az Originsben pl ahogy kijön a vízből és lassan szárad meg a nedves ruha (nem a vízfelszín hullámzásáról beszélek, mert az alap), az Odysseyben ezt kivették de mielőtt elkezdenénk szidni az Ubisoftot ott van a Ghost Recon, ami pont fordítva a Wildlands után sokkal profibb lett a nedvesség viselkedése pl a ruhán, a koszolódás, saras lesz, havas, és baromi jól néz ki (igaz maga a játék meg sokkal szarabb lett, de most nem arról beszélünk). Vagy pl a Witcher 3-ban menj ki a vízpartra, és dobj egy aard jelet a víz felé. De tucat más példát tudnék még mondani. Szóval én nem mondanám, hogy nem fejlődnek ezek, nagyon is fejlődnek. Ezen a téren is sokat jelent majd az Ampere kártyák megjelenése, egy félmilliós 2080Ti teljesítményét nemsoká negyedannyiért megkapod, és a fejlődés sem áll meg. Szóval lassan nem kell az ilyeneken "spórolni" az optimalizációnál.
#5
#3: Van benne igazság abban amit írsz, de azért ez nem teljesen így van. Ott a PUBG vagy a Fortnite amit mindenki röhög hogy csak taknyosok játszanak (ami tény hogy rengeteg van) de azért kell oda tudás is. Én amikor megnézem egy két meccsét a fiamnak, akkor (bár a játék nem érdekel) ha érdekelne sem szívesen lennék ellene.
A minecraftban is amiket alkotnak...hát ha valaki azt mondja ezekre a kölykökre hogy 10-es iq-val rendelkeznek...
Persze tény, hogy vannak pofátlanul könnyű játékok, de ha csak erre van igén, akkor miért olyan sikeresek a soulslike játékok?
#4
Jól látod ,,kanguru'' ,ha nem zsinóron húzzák őket akkor egy-egy játéknak már nincs is története sokak szerint! És már egy kis területen is képesek eltévedni térképpel egy lakásban mondjuk! Mondjuk látok sok érettségizett fiatalt az életben aki nem igazodik el hagyományos papír térképen és GPS-el a kezében is eltéved.
#3
#1: Altalaban az un. AAA jatekok a csicsaval vonzak be a jatekost, mig az indie-k a jatekmenettel, tortenettel , otletekkel.
A AI, onvezeto elektromos autok, millionyi adatkozpont korabban, butabbak a jatekokmint valaha. MIert? Mert a nagy kozonsegre tervezik oket (akik butabbak mint valaha), nem akarnak azert kis eladast mert tul nehez, a 10-es IQ-s AI is lenyomja az atlag bamaba jatekost
#2
#1: Na meg az a futás! Egy lépéssel 8 métert megy előre! Borzadály!
#1
Igazi next gen....a viz kifejezetten valósághű mert robbantgatnak ott meg a dinók gázolnak benne és tükörsima marad mintha semmi se történne..
Mindig elcsodálkozom ,ahogy haladunk előre a korral és lesznek egyre jobb hw-ek hogy lószar se fejlődik a játékokban pláne nem a fizika....