Kemény túlórázás vár a CD Projekt RED dolgozóira

Hiába ígérgették korábban, hogy nem lesz rá szükség, most mégis nagyon úgy néz ki, hogy a CD Projekt RED munkatársai nem ússzák meg a crunchidőszakot a Cyberpunk 2077 fejlesztése alatt sem.

A játékiparon belül sajnos egyáltalán nem ismeretlen jelenség az úgynevezett crunch, azaz amikor egy-egy projekt vége felé a stúdiók masszív túlórázásra kényszerítik a dolgozóikat, hogy a kitűzött időpontra elkészüljön a játékuk. Pontosan ez történt, illetve történik a CD Projekt RED-nél is.

Ez azért is különleges, mert a stúdió tavaly még egy interjú során azt nyilatkozta Jason Schreiernek, hogy lehetőség szerint el fogják kerülni ezt a megoldást a Cyberpunk 2077 esetében, azonban ma reggel az derült ki a Bloomberg értesüléseiből, hogy mégis heti hat napot fognak dolgozni a srácok - több mint valószínűleg feszített munkatempó mellett. A helyzetet később Adam Badowski, a CD Projekt RED feje igyekezett tisztázni Twitteren.

Badowski azt írta, hogy a csapat nagy része megérti a szükséges nyomást, hiszen ez az eddigi legambiciózusabb munkájuk, ami sokuknak - kis túlzással élve - az életét jelentette az elmúlt időszakban. Valamint azt is hozzáfűzte, hogy természetesen az alkalmazottak nem maradnak kompenzálás nélkül - a stúdió éves profitjának 10 százalékát szétosztják majd a fejlesztők között.

28 komment - szólj hozzá!