Messze van még a Squadron 42 megjelenése

Talán azzal nem mondunk hatalmas újdonságot, hogy a Star Citizen - Squadron 42 premierjére nem érdemes a közeljövőben számítanunk. Chris Roberts egy kérdezz-felelek során válaszolt a rajongók által feltett kérdésekre.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#17
#15: Meglátogatni? Ne látogassál meg te csak bolygórendszereket. Látogatni akarja! :D

Figyelj amikor a 100 naprendszert megigérték, akkor még valami olyasmi volt a terv, mint a Mass Effectben, hogy felrajzolnak egy halom kis bigyót, amit LÁTOGATHATUNK, és akkor 1-2 helyen leszállhatunk, és ennyi. Azóta történt egy koncepcióváltás, hogy minden bolygó fullra bejárható legyen. Így a hasznos játéktér óriásira növekedett, és ezzel sokkal több munka van. Kilóra most 1 naprendszer van kész, de az minden játékot megver abban, ahogyan kinéz. És még tartalom nincs is benne jóformán. Ilyen szintű naprendszerekből elég néhány darab is. De egyébként azon dolgoznak, hogy minél több rendszert meg tudjanak csinálni.
#16
#15: Squadron 42-ra? Egyet.
#15
#10: Mennyi bolygórendszert is lehet meglátogatni jelenleg és mennyit ígértek?
#14
#13
Két szünet között belepörgettem az Eurogamer kommentekbe és látszólag már alig-alig védik a játékot, hmmm.

Roberts meg már régebben is egy megalomán barom volt, csak akkor volt felső utasítás, akkor rákoppinthatott volna fejére, most csak ő van és a nagy művészi világa, amit addig nyaolgat meg fényezget, hogy sose lesz vége, miközben egy közgázos/marketinges sincs aki megmondaná, hogy b*zdmeg vmi határidő most már kurvára kéne, mert ráég a körmünkre az egész projekt.
#12
#10: Na ez az, amit úgy neveznek, hogy bullshit.
#11
#9: Azért annak is megvannak a maga problémái.
Mondjuk a scam citizen költségvetésének töredékéből gazdálkodnak, ráadásul a motor is saját, nem ugrálnak 2-3 évente egyik licenszről a másikra.
Sc fejlesztése kezd kísértetiesen hasonlítani a duke nukem foreverére...
#10
"A legutóbbi free hétvégén játszottam vele, elég sok tennivaló van már most is a játékban, igaz még nem elég. A beleölt idő viszont abszolút látszik a játékon, ilyen pontosságot, részletességet, aprólékosságot ember még nem látott videojátékban.
Szerintem két baj van az RSI-vel, egyik, hogy nem elég agilisak, illetve nincs meg a balansz az aktív és passzív fícsörök felmutatásában. Értsd, van mikor 1 évig a motorháztetőben turkálnak és van amikor egy évig az júzer számára értékelhető anyagot készítik. Ezt a legtöbb early access fejlesztő ügyesebben oldja meg, rendszeresen dob a népnek interaktív tartalmat vegyítve a háttérben elvégzett munkával.Másik probléma hogy túl korán hozták napvilágra a projektet. Az idővel nincs akkora gond, több, sokkal egyszerűbb játék készült 6-8+ évig a múltban, teljesen reális hogy amit SC-be álmodtak az lehet akár 10-12 év fejlesztés is.
A magyarázat az egészre pedig az, hogy kellett egy stratégia az anyagiak megteremtésére, mert egyetlen kiadó sem kockáztat ekkorát. Crowfunding volt gyakorlatilag a legcélravezetőbb megoldás.
A másik pedig, hogy mindenki arra panaszkodik, hogy a játékok el vannak kapkodva, nincs bennük fizika, nincsenek 4-8K-s textúrák, vagy azok újrafelhasználtak. Hogy nincs a questekben fantázia, stb. Mindennek ez az ára. Idő és pénz. RSI összekotorta a pénzt és szarik az ipar arcára, csavarról csavarra kézzel modellezi, textúrázza, rakja össze a játékot.
Ha csak egy órát eltöltesz a jelenlegi verzióval megérted. RSI pont azt csinálja amit te hiányolsz a többi játékból. Senki sem sürgeti őket, biztos lehetsz benne, hogy akkor lesz 1.0 a játék, amikor Roberts azt mondja mehet. Viszont őt ismerve akkor olyat kapsz, amit vártál, vagy még többet is."
#9
Szerencse, hogy az Elite Dangeroust választottam. Ez sose lesz kész...
#8
Amíg van hülye aki fizessen érte addig nem is lesz kész soha......
A játéktörténelem legynagyobb marketinghúzása.
#7
"it will never be a perfect crystal ball of the future as there is always a certain amount of unpredictability in game development, especially when the game is hugely ambitious and has a very high quality bar; Red Dead Redemption 2, Last of US 2 and now Cyberpunk have all taken a lot longer than originally communicated"

Van bőr a képükön.
Sebaj, negyedévente jön tőlük egy újabb vlog Briefing Room néven a Squadron 42-es fejlesztés előrehaladtáról. Az kell a népnek, vlogban az erő.
"Most épp feljavítottuk Gary Oldman 5 éves hangfelvételeit" "2021-ben felkészülünk az UE5-ös átállásra"
#6
Talan...egyszer...egy messzi messzi galxisban...ja, az a Star Wars :D Ezt a jatekot mar reg elnyelte egy feketelyuk amit ugy hivnak: Money!!!
#4
Sajnos látták hogy a 3090 is kevés ide hogy értelmesen fusson...

"mert Chris szerint az sértő lenne mindenkire, aki valaha a Star Citizenen dolgozott."

Az nem sértő hogy így egy scam rabló bandának tartják őket?
#3
ki hitte volna! :D
#2
-_-
#1
:-)