Star Wars: Squadrons - helyzetjelentés az űrből

  • Írta: szlav
  • 2020. október 13.
  • Hír
Link másolása
Az X-Wing- és TIE Fighter-játékokon vagy a Rogue Squadronon felnőtt korosztály több évtizedes álmait keltette életre a Star Wars: Squadrons. Most az EA helyzetjelentéséből megtudhattuk, hogy mit is jelent ez számszerűsítve.

Nem hibátlan játék a Star Wars: Squadrons, de egy dolog kétségtelen: aki mindig is arra vágyott, hogy egy X-Wing pilótafülkéjébe ülhessen, az ennél nagyszerűbb játékélményt keresve sem találhat. Nyilvánvalóan rétegjátékról van szó, hiszen a belső nézet és a teljesen háromdimenziós csatatér nem mindenkinek lehet a kenyere, akiket azonban elkapott a játék metaforikus vonósugara, azok legfeljebb csak a kevéske tartalom vagy a problémás rangsorolt rendszer miatt szabadulhatnak.

Akárhogy is legyen, a játék nyitóhete elképesztően mozgalmasan telt - erről tesznek tanúbizonyságot az EA által közzétett adatok is. Megtudhattuk többek közt például, hogy a játékosok 15 százaléka játszott VR-szemüveggel - tudniillik ugyanis, hogy a Squadrons teljes egészében, az összes játékmódjával támogatja a PS VR-t és a PC-s headseteket.

Kiderült az is, hogy egy hét alatt majdhogynem 98 millió birodalmi csillagromboló és köztársasági MC75 cirkáló esett az online csaták áldozatául, és közel 600 millió elpusztított vadászgép roncsa kering valahol az űr mélységében. Érdekes megemlíteni azt is, hogy a játékosbázis egészen gyorsan tanul - a Squadrons egyik legtrükkösebb manőverét, a driftelést egy hét alatt 16 millió alkalommal vetették be a fotelpilóták.

A Star Wars: Squadrons PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en jelent meg.

3.
3.
Zuzmo
#1: A két játék között azért van különbség minőségben is. Nem tudom, hogy mennyit foltoztat a Hunting Grounds-on, de amikor megjelent akkor a gameplay is elég gyenge volt, de technikai probléma is volt bőven. A Squadrons ezzel szemben egy élvezetes játék, a kevesebb tartalmat pedig tükrözi az ára is, egy akciót persze meg lehet várni, talán nem ürülnek ki addig a szerverek.
2.
2.
godach
#1: 12 ezer volt az alap árcédula, az szerintem nem ökör ár ráadásul Full vr kampánnyal.
1.
1.
hedzsooo
Erre is azt tudom mondani, mint pl. a szintén idén megjelent Predator: Hunting Grounds-ra. Jó-jó de nem annyira mint amennyit kérnek érte, Nem is az alapötlettel van a gond, az jó, meg a megvalósítás sem annyira rossz, csak a tartalom nagyon kevés. Így bizony erősen réteg játék marad. Bár igaz, hogy a Star Wars címek azért alapból 1 szélesebb réteget megmozgatnak, mint pl. a ragadozós játékok.

Számomra mindenestre ez a tartalom kevés, pár hónap alatt totál megunom, nem ér meg ennyi pénzt nálam de majd 1-2 éven belül leértékelve lehet beszerzem és akkor majd én is elszórakozok vele 1 kicsit.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...