Star Wars: Squadrons - helyzetjelentés az űrből

Az X-Wing- és TIE Fighter-játékokon vagy a Rogue Squadronon felnőtt korosztály több évtizedes álmait keltette életre a Star Wars: Squadrons. Most az EA helyzetjelentéséből megtudhattuk, hogy mit is jelent ez számszerűsítve.

Nem hibátlan játék a Star Wars: Squadrons, de egy dolog kétségtelen: aki mindig is arra vágyott, hogy egy X-Wing pilótafülkéjébe ülhessen, az ennél nagyszerűbb játékélményt keresve sem találhat. Nyilvánvalóan rétegjátékról van szó, hiszen a belső nézet és a teljesen háromdimenziós csatatér nem mindenkinek lehet a kenyere, akiket azonban elkapott a játék metaforikus vonósugara, azok legfeljebb csak a kevéske tartalom vagy a problémás rangsorolt rendszer miatt szabadulhatnak.

Akárhogy is legyen, a játék nyitóhete elképesztően mozgalmasan telt - erről tesznek tanúbizonyságot az EA által közzétett adatok is. Megtudhattuk többek közt például, hogy a játékosok 15 százaléka játszott VR-szemüveggel - tudniillik ugyanis, hogy a Squadrons teljes egészében, az összes játékmódjával támogatja a PS VR-t és a PC-s headseteket.

Kiderült az is, hogy egy hét alatt majdhogynem 98 millió birodalmi csillagromboló és köztársasági MC75 cirkáló esett az online csaták áldozatául, és közel 600 millió elpusztított vadászgép roncsa kering valahol az űr mélységében. Érdekes megemlíteni azt is, hogy a játékosbázis egészen gyorsan tanul - a Squadrons egyik legtrükkösebb manőverét, a driftelést egy hét alatt 16 millió alkalommal vetették be a fotelpilóták.

A Star Wars: Squadrons PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en jelent meg.

3 komment - szólj hozzá!