Star Wars: Squadrons - helyzetjelentés az űrből

Az X-Wing- és TIE Fighter-játékokon vagy a Rogue Squadronon felnőtt korosztály több évtizedes álmait keltette életre a Star Wars: Squadrons. Most az EA helyzetjelentéséből megtudhattuk, hogy mit is jelent ez számszerűsítve.
  • Írta: szlav

Kommentek

#3
#1: A két játék között azért van különbség minőségben is. Nem tudom, hogy mennyit foltoztat a Hunting Grounds-on, de amikor megjelent akkor a gameplay is elég gyenge volt, de technikai probléma is volt bőven. A Squadrons ezzel szemben egy élvezetes játék, a kevesebb tartalmat pedig tükrözi az ára is, egy akciót persze meg lehet várni, talán nem ürülnek ki addig a szerverek.
#2
#1: 12 ezer volt az alap árcédula, az szerintem nem ökör ár ráadásul Full vr kampánnyal.
#1
Erre is azt tudom mondani, mint pl. a szintén idén megjelent Predator: Hunting Grounds-ra. Jó-jó de nem annyira mint amennyit kérnek érte, Nem is az alapötlettel van a gond, az jó, meg a megvalósítás sem annyira rossz, csak a tartalom nagyon kevés. Így bizony erősen réteg játék marad. Bár igaz, hogy a Star Wars címek azért alapból 1 szélesebb réteget megmozgatnak, mint pl. a ragadozós játékok.

Számomra mindenestre ez a tartalom kevés, pár hónap alatt totál megunom, nem ér meg ennyi pénzt nálam de majd 1-2 éven belül leértékelve lehet beszerzem és akkor majd én is elszórakozok vele 1 kicsit.