Az új Bond-filmmel is házaltak a streamingcégeknél

Lapértesülések szerint a James Bond-filmek mögött álló MGM több streamingszolgáltatóval is tárgyalt arról, hogy a No Time to Die online debütálhasson, azonban elképesztő összeget kért az egyéves licencért.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#2
#1: Igaz, csak azota megvaltoztak a viszonyok... Szoval ha a jovo ev is hasonloan zajlik majd mint az idei, akkor lehet kenytelenek atgondolni azt, hogy mennyi profittal zarhatjak majd ezt a filmet, ha kozben az osszes tobbi megy mar kozben a streaming csatornakra...

Igy vagy ugy, a streaming szolgaltatasok korat eljuk mar, nem annyira ment mar ez a mozi 1ebkent sem az utobbi durvan 10 evben
#1
Az elmúlt két Bond film világszinten jelentősen 600 millió felett zárt a mozikban és a Casino Royale óta az összes ekörül az összeg körül hozott. Szóval, ha nem csak US licencekről beszélünk, akkor 600 millió tényleg nem sok.

Viszont érdekes, hogy - ha már a Universal a forgalmazó - nem a Peacock merült fel szolgáltatásként. Csak könnyebb lenne levezényelni házon belül, hogy mely országokban kell streaming.