Megint csúszik a Cyberpunk 2077

Hiába az aranylemez, a CD Projekt RED a délután bejelentette, hogy megint késik a Cyberpunk 2077. Habár nincs szó nagy csúszásról, a legtöbb rajongónak valószínűleg már minden egyes plusz hét fáj.

Hiába tűnt kőbe vésett időpontnak a november 19-i premier, mégis csúszik a Cyberpunk 2077: a fejlesztők bejelentése szerint a játékra három héttel többet kell majd várnunk, így az december 10-én teszi tiszteletét PC-n, PS4-en, Xbox One-on és Stadián.

Habár a CD Projekt RED korábban leszögezte, hogy nem fog többet késni a játék, ráadásul már az aranylemezt is leadták a srácok, ahogy arra az utóbbi kapcsán már felhívtuk a figyelmet, manapság ez már nem sokat jelent, hiszen ezt követően is gőzerővel folytatódik a fejlesztés - lényegében ekkor készül el a megjelenéskor elérhető első javítás tartalma.

Most a lengyelek is erre hivatkoztak, állításuk szerint az aranylemez elkészülte és a megjelenés közötti időszakot becsülték alul, ami a hibajavítással telik. Mint írják, kilenc verziót kell tökéletesre polírozniuk az RPG-ből, hiszen a PC-s, PS4-es, PS4 Prós, Xbox One-os, Xbox One X-es és stadiás kiadás mellett a PS5-ös, illetve Xbox Series X-es és Series S-es kompatibilitással is foglalkozniuk kell, és bár tudják, hogy furcsának tűnhet, ha valaki azt mondja, huszonegy nap számít, szerintük ez idő alatt igenis látványos eredményeket tudnak elérni.

A Cyberpunk 2077 egyébként még nem kap dedikált next-gen kiadást, a játék csak a visszafelé kompatibilitás révén játszható majd az új gépeken.

104 komment - szólj hozzá!