First-party premierekről árulkodik az új PS5-reklám

  • Írta: fojesz
  • 2020. november 9.
  • Megjelenés
Link másolása
Kiderült, hogy nem valami hiba folytán lengették be 2021 első felére a Gran Turismo 7 megjelenését egy nemrég közzétett kanadai PS5-reklámban, a Sony most egy új előzetesben több first-party címe esetében is pontosította a premier időszakát.

Múlt héten számoltunk be róla, hogy egy PS5-reklám 2021 első felére ígérte be a Gran Turismo 7 megjelenését, és bár az ilyesmi mindig biztató, kétkedésre adott okot, hogy a francia nyelvű hirdetésről csak néhány kanadai felhasználó tudott beszámolni, tehát nem lehetett kizárni, hogy esetleg hiba csúszott a Sony marketingkampányába.

A jó hír az, hogy szerencsére nincs szó erről, a cég a minap közzétett egy új előzetest a konzol first-party megjelenései kapcsán - ezúttal már mindenki számára -, amely több eredetileg 2021-re datált cím esetében is pontosítja a premier időpontját. A fent is látható trailer egy pontján apró betűvel olvashatunk arról, hogy nem csak a Gran Turismo 7, de a határozottan PS5-exkluzív Ratchet & Clank: Rift Apart és a Housemarque-féle Returnal is befut a következő év első felében, míg a cross-gen Horizon: Forbidden Westet 2021 második felére ígéri a cég.

Habár a God of War: Ragnarököt szintén 2021-re jelentették be, ez a játék kimaradt a videóból, ám vélhetően csak azért, mert semmilyen mozgókép nem érkezett hozzá eddig. Ezenkívül nem árt észben tartani, hogy ezeket távolról sem lehet kőbe vésett dátumként kezelni, a Sony valószínűleg szemrebbenés nélkül arrébb tolja bármelyik címet, ha szükség van rá - láttunk már ilyesmire példát.

25.
25.
xSHx
Én értem azokat, akik a full realisztikát keresik egy szumulációs játékban, de sztem a törésmodell egy abszolút felesleges eleme. Az oka az, h aki tényleg komolyan veszi a dolgot, az az első koccanásnál úgy is restartolja a pályát, mivel az így már egy elcseszett körnek számít, aminek a körideje úgy is rossz lesz. A valóságban is, ha egy pályaautós ütközik, már nem megy sehová.
23.
23.
Josi21
Az a lényeg, hogy érted amit írok, kihalófélben vannak a hozzád hasonló emberek, akivel lehet beszélni. :)
22.
22.
Observer
#21: :D annyira hardcore azert nem vok! Nekem megfelel a gt.
21.
21.
Josi21
Oké értelek, inkább egy rFactor2 vagy Ac... Mint ez a műanyag valami ! ;)
20.
20.
Observer
#3: A fizika elég jó benne. Ha törésmodellt akarsz arra van számtalan árkád pl roncsderbi.
14.
14.
Vis Major
#6: Ezt honnan tudod? Vagy már próbáltad? (Nem trollkodok)
Ő pont az ellenkezőjét állítja (7:02-től van ez a rész);
Youtube-on írd be; Szórja a jóság port.(thevr)(valamiért nem nincs linkmásolás nekem telón)
13.
13.
Őrnagy
#4: Szerintem a Microsoft fevásárolta a törés - jogokat is. Az a pár milliárd dollár már igazán nem számít :)
12.
12.
delphijos
#7: Őő....bárhol is mondtam ezt ?

Nem tudom, ennyire nem néztem utána. Ahol törnek, ott elvileg “fantázianéven” futnak a kocsik... Pl. a Forza-ban se törnek össze....
11.
11.
Helium Prime
#10: Horizon nagyobb fun faktor szerintem a Motorsport 6-tól meg fényévekre van!
10.
10.
Josi21
Extra lóvé... Sony ex Gt erre nem áldoz pénzt ! Ugyan olyan séta szimulátor mint a Forza ! ;)
9.
9.
Nothing
#4: Elvileg így van, de akkor a Forzában, Project Cars-ban, NFS-ekben, Dirt szériában (...) miért van mégis törés?
Lehet, extra lóvét kell perkálni, ha a licenszelt márkát le is zúzhatják.
8.
8.
Yanez
#6: Hát engem a haptikus dolog tízszer jobban érdekel, mint a ravaszok ellenállása és erre leginkább az ad okot, amit tapasztalatból mondtak már róla az eddigi szerencsések. Viszont nemsokára ez is kiderül, mert nincs kizárva, hogy nagyobb a füstje, mint a lángja. Az eddigiek alapján én bizakodó vagyok.
7.
7.
Josi21
#4: Elég sok zsé kategóriás játékban törnek az autók... de a Fizikát is külön kell liszenszelni ?
6.
6.
Zuzmo
#2: A haptikus visszajelzés csak egy reklám szöveg a részletesebb force feedback-re. Az adaptív ravasz érdekesebb talán, hogy eltérő lesz a ravasz ellenállása, jobban tud majd fék és gázpedált szimulálni. Persze, egy közepesen komoly kormány (és pedál) azért jobb, de ez is előrelépés egy ds4-hez képest.
5.
5.
Ooorky
#4: Jahh, de ez mindig is így volt, még anno a Screamer 4x4 fejlesztői nyilatkozták, hogy a gyártók nem járultak hozzá, hogy összetörjék az autójukat...
4.
4.
delphijos
#3: Persze a profik majd kijavítanak, de én úgy tudom a törés a licenszek miatt nincs benne.
3.
3.
Josi21
#2: Törésmodell+ fizika kéne bele. Az lenne élmény ! ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...