Cyberpunk 2077 - a fogsorunk is testre szabható

Azt eddig is gyanítottuk, hogy a Cyberpunk 2077 karakterszerkesztője óriási szabadságot biztosít majd a játékosoknak, a legutóbbi infókkal azonban minden várakozásunkra rá tudott kontrázni a CD Projekt RED.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#27
#26: :D
#26
#24: Ha implantátumok lesznek a játékban akkor egy protko az a minimum -:) -:) ha esetleg rossz fogat csinalok neki lehet még az arca is feldagad majd idővel. -:) ami persze gennyesedni fog -:)
#25
#21: +1
#24
#19: Lesz, + a komplett állkapcsodat is lecserlheted majd fogsorostul. :-)))
#23
#22: Nem kotelezo. Viszont ha can akiknek bejon akkor miert ne lehetne benne? Ha nem akarsz vele szoszolni akkor atugrod, kesz.
#22
Nem tudom kiknek van kedve ilyesmikkel bohóckodni. Az, hogy az alapokat lehet állítgatni még oké, mert még a Mass Effectet, Skyrimet stb.. se toltam soha default karakterrel, de azért nem kéne átesni a ló túloldalára. Egy Sims-ben talán elmenne, de fps játékokban tök értelmetlen a cutscene-k kedvéért.
#21
#13: A Metro játékokból nekem pont ez hiányzott. Mindegyik részben benne volt a potenciál, hogy rpg elemeket tegyenek bele, hogy meg alkossuk Artyom karakterét, hogy reagáljunk, de sajnos nem kaptuk meg. Talán a következő részben...
#20
Elirígyelték a srácok a Red Dead Online-tól ezt a fícsört? Azt nehéz lesz überelni, de lehetne onnan még hasznos avagy haszontalan fícsöröket koppintani. :D
#19
Amugy ha a fogsorunk is testre szabható lesz akkor gondolom lesz fogorvos is a játékban. :D :D :D
#18
#15: Pontosan -:) nagyon sok fejlesztő csapat példát vehetne róluk. Mondjuk ha azt akarod hogy elmenjen a kedved a cyberpunk 2077-töl akkor a youtubon ne nézzél Otherword videokat. :D az a pali nagyon kemény figura :D a legaprobb hibákért porig aláz játékokat. A multkori adás az kemény volt amikor azt mondta hogy az év utolso 2 honapjában sok a játék ezért a párjával felváltva játszanak majd ő a fő sztorikat csinalja az aszony meg a mellék küldetéseket :D :D jó videotesztek lesznek :D legalább ha lehuzza majd a cyberpunkot akkor meg lehet kérdezni hogy ki csinálta a teztet ő vagy az asszony és hogy menyit látott belőle egyáltalán :D
#17
#13: Most 36 éves vagyok 20 éve csak szerepjátékokkal játszom. Az auto verseny játékokat utálom. Az fps műfajért nem rajongok anyira. A cyberpunk 2077 re is sokan azt hiszik hogy FPS játék mert lehet benne lövöldözni. Pedig pedig a fejlesztök kiemelték hogy ez egy RPG játék amiben FPS elemek vannak. Ezt már korabban is kifejtettem hogy a videok alapján nagyon sok ember felsem fogja mennyi lehetőség van ebben a játékban. Ezt a játékot szó szerint olyan mint ha nekem készitették volna. Minden meg van benne ami nekem kell -:)
#16
#15: Hát ehez is lesz dlc tartalom.
Day one patch biztos várható + közel lehetséges hogy nem lessz 100%-ig bug mentes.
#15
#12: Na ez a kva gáz, hogy az emberek már így állnak hozzá egy videójátékhoz, a sok szar bugos megjelenések után amiket láthattunk az elmúlt 10 évben. Szerintem pont hogy ez az az út amin minden játékfejlesztőnek járnia kellene. Kevesebb játék, de azt készen kiadni, nem day one patchekkel szórakozni, meg dlc-ként eladni a kivagdosott tartalmakat. Aki amit vállal, ahogy egy régi kollegám mondta amikor valaki nyafogott a munka miatt, és bizony 100%-ig igaz ez a mondás.
#14
#12: A túlóra közös döntés volt és a fejlesztők túlnyomó többsége beleegyezett, mindezt úgy, hogy a túlóráért 50K “zsebpénz” jár fejenként ami nem hangzik túl rosszul azért.
#13
#11: Elmondom milyen egy szerepjáték: A lényege, hogy azonosulsz a karaktereddel. Papír-ceruza szerepjateknal sem látod a karaktered, meg van adva minden és a képzelőerődre van bízva, hogy “lásd”. A CP2077-nél jelen esetben hasonló a helyzet, annyival kiegészítve, hogy a karakterkeszitesnel pontosan látod, hogy milyen karaktert hozol létre, utána pedig a kepzeloerdore van bízva az, hogy amikor mész az utcákon vagy csinálsz éppen egy küldetést, akkor is tudod, hogy a karaktered pontosan hogy néz ki. Ez a “nem látom a karakterem akkor mi értelme” felfogás eléggé vérszegénynek tűnik számomra. Az azonosulás pont így jön létre játékos és karakter között, hogy nincs állandóan az arcodba tolva, hanem szinte neked kell a “karakter bőrébe bújni” és elképzelni, hogy amit a karakterkeszitoben megalkottál, az továbbra is az a karakter és te irányítod.
#12
Csak jelenjen meg. Nem érdekel, ha bugos lesz, akadni fog, fagyni fog csak adják ki, és a patchek javítani fogják. Nem kell az, hogy heti 100 órában dolgoztassák az embereket. Hát úristen! Akkor vagy ne adjanak ki megjelenési dátumot, hanem kész lesz majd amikor kész lesz, vagy csinálják azt, mint a ubisoft, hogy legyenek benne hibák, amik úgyis javítva lesznek. De ez, hogy már ők is túlóráztatnak embertelen módon szerintem nem jó irány.
#11
#8: Én azt nem értem ebben az egészben hogy fejlesztök világosan elmondták hogy még az átvezető videokban sem lehet látni a karaktert csak tükörben vagy bizonyos helyzetekben amire nem tértek ki. Igy felmerül bennem ha esetleg beöltöztetem Mikulásnak az menyire fogja befolyásolni a játék menetet. -:) a last of us 2 kivül idén ezt vártam a legjobban de kezdek félni. :D
#10
#8: Dupla D-s szakállas nő 30 centis husánggal aki támadóhelikopterként asszociál magára.
Meg is van a karakterem.
#9
#7: Mielőtt ilyen baromságot írsz, légyszíves olvass utána a helyzetnek, van róla anyag bőven.
#8
Szakállas nőt lehet csinálni ? Mert ez a fontos, nem a fogsor.