PS4-re is megjelenhet a God of War: Ragnarök?

Hatalmas pletykalavinát indított el a könnyen félreértelmezhető válaszával a PlayStation-részleg vezetője, Jim Ryan, akit egy interjú során arról kérdeztek, hogy PS5-exkluzív lesz-e a 2021-re datált God of War: Ragnarök.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#32
Na mar lattam a kedvenc kommentfajtam twitteren, hogy ha xbox one is jon valami series x mellett akkor hulladek szar az xbox, ha ps4-re is jon ps5 mellett akkor meg hu de jo fej a Sony es igy kell ezt csinalni LOL, szanalom emberek vannak.
#31
#29: Volt hogy ilyenek miatt kellett benne nagy kerülőket tenni, vagy mert nem tudott leugrani egy fél méteres magaslatról sem.
Nagyon egyszerű lett volna ezeket úgy megoldani hogy legyen akkor ott fal.
Vagy éppen mikor egy tákolt, lyukas, korhadt faajtóhoz kulcs kell miközben nálad a fejsze amivel titánok koponyáját be tudod zúzni, de azt nem.
#30
#29: Azért a láthatatlan fal vagy egy átléphetetlen féltégla már egy ideje elég gáz egy indie game esetében is! Csak arról árulkodik,hogy a fejlesztők lusták,tehetségtelenek vagy annyi fantázia sem szorult beléjük,hogy egy fasort oda dobjanak!Aztán lehet,hogy csak nem érdekelte őket,jó van az úgy!:D Vagy az a fránya megjelenési dátum bár ezt nehéz ráfogni abban az esetben,ha már az elején ilyenekkel találkozik az ember. Sajnos sok 3D-s játékban mára már annyi lehetőséged sincs mint 2D-ben! Innováció aztán lassan vissza kanyarodunk ehez: (Tisztelet a kivételeknek)
https://youtu.be/iAPZLWn_upU

csak csillivilli grafikával meg egy érzékeny sztorival ami mégis más vagy nem mint az ezernyi walking dead és hasonló világvége van szóval mindenkinek igaza van csak nézőpont kérdése! :D
#29
#28: Sosem tudtam megérteni lineáris, vagy fél lineáris játékoknál, hogy minek kell ilyeneket egyáltalán felhozni? Mit számít az hogy egy látszólag jelentéktelen, átléphető akadály, vagy egy tényleg megkerülhetetlen szikla akadályoz abban, hogy ne menjek arra, amerre eleve nem is kell, hogy menjek? Ha egy játékban jó a pályazervezés, akkor elvileg egyértelmű, hogy merre érdemes menni, az, hogy milyen tereptárgyakkal érík el azt, hogy tereljenek már tök mellékes, ha egyszer nem rínak ki a környezetükből....
#28
#26: Láthatatlan falak , jelentéktelen, mégis áthatolhatatlan akadályok. Logikátlan, illúzióromboló.
Pedig tényleg csak egy kis odafigyelés kellene.
#27
#24: Én pl a red dead redemption 2-vel voltam ugy hogy el sem akartam hinni amikor megláttam róla az első gameplay videot hogy azt hogy fogják megvalositani a jelen generácios konzolokra.
#26
#25: mesélj
#25
#24: Abból igen, de ezeréves amatőr játék tervezési hibákat jó lenne már elfelejteni.
#24
#22: Annak ellenére,hogy a fő cél már az új gép lenne,én azért hiszem,hogy a Santa Monica kihozná a maxot a PS4-ből és normálisan megcsinálnák.Az első rész sem a plafon volt,pedig nagyon jól néz ki,arra rátett a TLOU2.Lehet még egy ici picit kisajtolni a gépből megfelelő tudással és munkával.
Szerintem nem okozna csalódást a játék.
Már ha szóba került itt a Dirt5,ha ilyen brigád csinálná én is paráznék,de egy lapon sem lehet említeni a két kiadót minőségben.
#23
#22: A Dirt 5 is ilyen szerintem, és akkor még ilyen játékok jönnek 3 évig egy-két fecskétől eltekintve.
#22
#13: Az a gond hogy a játékos társadalom “hisztis”. Ha butítva jönne valami, nem az lenne hogy “jaj de jó hogy legalább kiadták” hanem “ezt a fost nem kellett volna már ide kiadni így”.
#21
Továbbra is a gépek/fejlesztők képességei fogják ezeket meghatározni Gow például a látótávolság miatt is tud jobban kinézni+nem kell betőltenie nagyobb területet folyamatosan,más egy háttér más egy ingame terület ami folyamatosan változik és oda is mehetsz! Elég sok minden közre játszik! Kiadón és
fejlesztőn is múlik mit vállalnak be! Lásd a lenti linkelt videót ami már a gameplayt kárára ment erősen!
#20
#18: Melyik játék hozta sokkal-sokkal jobban? A generáció egyik leglátványosabb játékáról beszélünk, max fél tucat cím van ami hasonlóan grafikával bír.
Hasonlítsd össze a GTA V-öt a Read Dead 2-vel, az egyik cross-gen játék, a másik már csak a mostani generációra készült. Nem csak grafikában van különbség, a térkép nagyságában, a sok apró részletben, rengeteg dologban, annak ellenére hogy gameplay-ben nagyon hasonlóak.
#19
Jó hír. Már csak azért is mert nehogy már trend legyen az 1generacio/1 részből. Egyet összedobtak hibátlanul akkor miért kukaznàk egyből a folytatás lehetőségét.
#18
#17: Ezeket sokkal sokkal jobban hozta más játék is,hogy hó,köd,fény,árnyékok stb
Az meg hogy valaminek odacsapsz jobbról még jó,hogy nem balról jobbra törik egy ilyen játékban bár ez sem igazán fizika,hanem előre programozott animáció itt akkor jönne képbe a fizika,ha egy ilyen tárgy további hatásokat gyakorolna a környezetére. Az utolsó mondatoddal egyébként egyet értek!
#17
#11: Lábnyomok a hóban, köd, fény sugarak, dinamikus árnyékok, a csapás irányától függően széthulló tárgyak, falevelek, szikrák, vízcseppek részecske mozgással stb.
Persze, sok butítással akár Nintendo 64-ra is kiadhatták volna...
#16
#15: Nagyon szívesen! :D
#15
#14: Ez nagyon jópofa, köszi.
#14
#13
#12: Szerintem is pont az ilyen típusú játékokat simán kilehet adni még RT meg fele annyi fps és kisebb felbontás mellett! Ha már a játékmenet kárára megy az a gáz pl mint az alábbi videóban a kilőhetetlen lámpák,ablakok helyett falak stbstb
https://youtu.be/1Qsb7s_knsQ