Befutottak az idei év The Game Awards jelöltjei

Hamarosan vége a 2020-as évnek, és ahogy az ilyenkor lenni szokott, megérkeztek a Geoff Keighley nevével fémjelzett The Game Awards díjkiosztó jelöltjei. A győzteseket december 10-én hirdetik ki.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#68
SLi
Én ilyen sima évre nem is emlékszem nagyon régóta, a Hades annyira toronymagasan kiemelkedik, hogy az hihetetlen, az Alyx ami még mindenképp érdemel külön díjat, említeni érdemes az Ori, a Tsushima, és természetesen a las of us aminek nagy szerencsétlensége hogy ebben évben indul Hades mellett tuti megszórták volna idén.
tényleg aki még nem próbálta ki essen neki a Hadesnek 21 euróért szinte ajándék, de az n betűs töltőállomáson is fent van.
#67
#66: Na látod. Ez az ominózus esemény, amit te is mondasz a TLoU2 elején, például egy nagyon meghatározó választási lehetőség lehetett volna, amire bőven lehetett volna építeni egy több befejezéses rpg szerű cuccot. Csakhogy a TLoU az ugye nem rpg, hanem egy tps akció-kaland játék és ha az bekerül, akkor kvázi két külön játékról beszélhetnénk egy játékon belül más más történeti szállal, más helyszíneken. Ez jól hangzik, csakhogy a mai játékok még nem tehetik meg, hogy ilyen velőssek legyenek és Naughty Dog-os minőségben szállítsanak két játékot egy játékon belül.
#66
#65: Gondolj bele ha a Last of us 2-nél az emberek kezébe adták volna hogy akkor most mi legyen. Itt most konkrétan arra a BIZONYOS dologra gondolok az elején -:) -:) azért az kemény lett volna -:) a cyberpunk 2077-nél meg majd az lesz a baj, hogy sok lesz a választható opció. Majd szidják a fejlesztőket, hogy a rohadt rendező teljesen össze zavar elvesztettem a fonalat :D
#65
Eleve olyan játékba szerintem nem való többféle befejezés, ami nem rpg és nem a játék több pontján szerteágazó és a döntésünktől függően alakuló cselekmény folytán juttat el a választható végkifejletekig. Tehát csak bele van baszva a végére valami, hogy megadja az illúziót, hogy nesze válasszá paraszt... Ennek mi értelme..? Inkább ne is legyen benne és legyen egy kerek történet.
#64
#62: Egyetértek. Többféle koncepció van. Van ahol (bizonyos fokig, egy játékban sose lesz tökéletes szabadság ) a játékosra van bízva mit akar csinálni, vagy mit hogy csinál meg. Aztán van az ahol egy, a készítők által megálmodott történeten kell végigmenni, kötött narrativával. Lehet hogy nem mindenkinek fog tetszeni , de a készítők “joga” a saját történetüket elmesélni. Mint egy film vagy regény. Mindenki előtt ott a lehetőség hogy saját történetet talajon ki, és valahogy publikálja. De más sztoriját “szidni” hogy miért nem ez történt vagy miért nem az ? Mondom, lehet azt mondani hogy ez nekem nem tetszett, nekem se jön be minden történet. Ja, és a kétféle stílust se szabad összekeverni.
#62
#57: Érdekes, amit írsz! Elvárjuk a fejlesztőktől, h a játékaikban megadják nekünk a lehetőséget, h mi alakíthassuk a történet folyamát, viszont ugyanezt visszafelé tőlük nem tűrjük meg. Addig nincs gond, még mi dönthetünk a saját karakterünk sorsáról, mert az úgy komfortos, nem érezzük magunkat kényelmetlenül mert tudjuk, h amit teszünk, azt a mi szájízünk szerint tesszük. Ha a fejlesztő mégis úgy dönt, h márpedig ő nem adja a kezünkbe a kontrollt, hanem lefest nekünk egy képet, egy látásmódot, ami az ő világát tükrözi valamelyest, és megpróbál megmutatni egy másik nézőpontot(Abby), akk ahelyett, h azt mondanánk, h oké, ő így vélekedik dolgokról, (és itt nem kell vele feltétlenül egyetérteni,) és próbálunk ellenérvekkel egy kulturált, építő jellegű vitát kezdeményezni, startból elkezdünk előítéletekkel dobálózni, összeesküvés elméleteket gyártani, és személyeskedni, kvázi a magunk szája íze szerint terelni a történetet, ha már a játékban azt a lehetőséget elvették tőlünk.
#61
#60: Nálam meg ez egyszerűen kedv függő. A vizuál orgiát már szinte minden mai játéktól megkapom, lehet az akár két D-s is, ez pipa. De ha mondjuk csak szimpla kikapcsolódásra vágyom, az összetettebb játékokkal járó felesleges sallang és frusztráció nélkül, akkor egy 2 D-s játék még a mai napig telitalálat. Az Ori 2 pl.
nagyon jónak tünik ezügyben.
#60
#49: Nem vagyunk egyformák. Nekem a TLOU2 eddig kimaradt, de a Doom egyáltalán nem jött be. Persze lehet hogy öregszem , mert régen imádtam az ilyet, de már ez az “ömlenek rám a szörnyek számolatlanul” már nem tud lekötni. Pont most tolom SX-en az Ori 2-őt, én inkább arra szavaznék...
#59
#58: Akkor nézős lesz, mert a világa, hangulata bejön.
#58
#55: Sorozat már szinte biztos lesz, ugy hogy lehet ott is kap valami dijat -:)
#57
#49: Hasonló a véleményem!Ha már játék akkor nemhogy csak a végén,de a történet közben is ebírt volna pár választási lehetőséget esetleg több befejezést!Ettől nem lett volna kevesebb és nem is kaptak volna a fejlesztők ennyi kritikát!
#56
#32: Azért nem ártana észben tartani a magadfajta kettő bitesnek sem,hogy Game Awards nem dráma tagozat! LonelyWolf-nak igaza van abban,hogy a játékmenet semmi extra,sőt eléggé kötött a sok apró helyszín és fix tárgyak miatt!
#55
Még az év filmje kategóriában megérteném a the last of us 2-őt, de mint játék. Pfff. GOT is mit keres ott?????Egy DOOM lazán veri mindkettőt, mint game.
#54
#21: Egyél egy Snickers-t
#53
#50: A TLoU az mióta szerepjáték? Bár mondhatjuk, hogy végsősoron minden játék az, de azért na.
#52
#49: Egyet kell èrtsek veled.
A tlou első rèsze után megfogadtam hogy soha többet mèg hasonlót sem.
A folyamatos bujkálás, stresszelès meg kínlódás...na èn ezekből nem kèrek. Nekem ezek nem szórakoztatók.
Megèrtem ha valakinek kell a feszültsèg, de èn inkább levezetnèm, mintsem halmoznám.
#51
#46: Én a Ghost of Tsushimát kezdtem el utána nem sokkal és ja. A Last of Us után nekem is ilyen mehhh érzésem volt. Pedig jó játék a GOT, de a Last of Us az teljesen más kategória. Pl már az olyan feltűnő volt pedig addig nem is figyeltem ilyenekre, hogy pl mikor ajtót vagy kaput nyitsz ki a Tsushimában azt nem animálták le hanem egy sötét képernyő pár másodpercig ilyen a TLOU-ban nincs. A vágás páratlan sőt filmszerű a TLOU-ban. És ezt csak akkor veszed észre ha utána mással játszol.
#50
#46: Pont ezt hagytam ki az eddig kommentekből hogy miutan játszottam vele minden fapados lett. Pedig én szinte csak szerepjatékokkal jatszom -:) most a cyberpunk 2077 megjelenése elött ugy tudnam felvázolni hogy van a Last of us 2 és a többi szerepjaték. Ezen csak a cyberpunk 2077 képes változtatni. -:) de szerintem azért nem fog mert ott nem lesznek ilyen erős karakterek a játékban. Viszont valószínűbnek tartom hogy gameplay-ben meg sokkol élvezhetöbb lesz.