Mégsem jelenik meg idén a felújított Kingpin

Oké, november végén már nem tűnik olyan nagy meglepetésnek, hogy egy játék, amelyről jóformán semmit nem hallottunk az év folyamán, mégsem jelenik meg idén, de a jegyzőkönyv kedvéért számoljunk be róla: a Kingpin: Reloaded csak jövőre jön.

Az eredetileg 1999-ben megjelent FPS remasterelt kiadását még az év elején jelentette be PC-re, PS4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switchre a 3D Realms, és bár úgy volt, hogy a nyáron meg is jelenhet az újrázás, ahogy a mellékelt ábra mutatja, erre nem került sor. Sőt: a készítők a minap elárulták, hogy inkább eltolták a premiert 2021-re.

A csúszás oka, hogy menet közben alapvető módon változtattak a projekt fejlesztésén, ugyanis míg korábban az volt a céljuk, hogy egy modern engine alatt újra összerakják a játékot (a Nightdive épp ezt csinálja a KEX Engine-nel), most már inkább az eredeti program és motor visszafejtésével próbálják felépíteni a remastert. Mint mondták, az eredeti forráskód sajnos elveszett, ugyanakkor csak az utóbbi módszerrel tudják hitelesen megidézni a klasszikust.

Új megjelenési dátumot nem is közöltek: a kódolás nagyját és a textúrák újraalkotását már letudták, januárban lép a következő fázisába a fejlesztés, ami után remélhetőleg már látnivalókkal és bétaverzióval is szolgálhatnak majd.

4 komment - szólj hozzá!