Nyilvánvaló, hogy az egymagában álldogáló Cave Storyval nem vitte túlzásba az e heti ingyenes játékadagot az Epic Games Store, a jövő heti viszont mindenért kárpótol majd. Tim Sweeney bandája az Obsidian Entertainment két kiváló hardcore szerepjátékát veti elénk, ráadásul pontosan a Cyberpunk 2077 megjelenésének napján. Érdekes időzítés, annyit meg kell hagyni.
A páros első felét a Pillars of Eternity teszi ki, mégpedig az összes DLC-vel megpakolt Definitive Edition változatában. Aki annak idején kedvelte a Baldur's Gate-féle szerepjátékokat, annak ez egy határozottan kötelező darab. Nem lőhettek félre viszont a Tyrannyvel sem, melynek szintén a minden jóval teletömött Gold Editionjét vághatjátok majd zsebre. Szintén egy klasszikus szerepjátékról van szó, a Tyranny azonban az érme másik oldalát mutatja be: itt egy gonosz és kegyetlen hadúr szerepét vehetjük át, hogy aztán vasmarokkal uralkodjunk az alattvalóink felett.
Az említett két cím december 10-én válik ingyenessé az Epic Games Store-on, és a szokásokhoz híven ismét egy teljes hetünk lesz arra, hogy örökre a könyvtárunkhoz adjuk őket.
Ettől függetlenül nem fogok vásárolni nála, de Rocket League miatt úgyis van account-om.
Mindenki egyedi akar lenni, miközben retteg attól, hogy egyedi véleménye legyen ezért mindenáron tartozni akar valahova.
Cégek pedig ki is használják, hiszen nincs jobb vásárló a fanatikus hívőnél.
Lehet a kovetkezo Witcher jatek is mar majd az Epic boltjaban lesz eloszor exluziv, meg 50%-os kedvezmennyel indul majd??? :-))) Na, jo ez kb. kizart, mivel a CDPR jatekok egyenlore nem olyan gyengek, hogy szukseguk lenne az Epic tamogatasara... DE azert mindig van az a penz, amikor/amiert megeri tarsulni... :D
Persze trófeavadász most sem vagyok (két platkóm van PS-en a Days Gone és a FarCry Primal) viszont nekem is fontosak az achievementek. Igazából, egy visszajelzés ez nekem, mennyi időt szántam a játékra. És tuti nem fogok belépni csak azért, hogy kispisztollyal lelőjek valakit egy kilóméterről, viszont amikor végeztem a játékkal, vagy menet közben teljesítek, elérek egy eredményt, érdeklődve szoktam figyelni, mit és miért is kaptam.
Benne vagyok agy Trophy Hunter csoportba ahol sokszor én is elhúzom a szám egy Platinánál, hogy 120 óra volt és élményre 10/2 pontot adott, felvázolva miért is utálta a játékot, de gondolom neki ez olyan gyűjtögetés, mint nekem a gothicba minden gombát felszedni fejezetváltás előtt, mert aztán bár újratermelődik, de ha nem veszem fel, akkor is egy gomba lesz a helyén és nem kettő, ellenben ha felszedem, akkor lesz egy plusz gombám. Persze, a végére annyi van és olyan kevés hp-t tölt vissza, hogy csak hátráltat a megevésük, de akkor is megszereztem. Gondolom ilyen nekik is a vadászat. Ezért, (bár ahogy mondtam, nem tudok velük azonosulni) szerintem kicsit meredek a "szánalmas" jelző :)
Kezdem elveszteni a fonalat. Akkor most szeretsz játszani, és élvezed a sok bizbasz gyűjtögetését, vagy az egész azért van hogy mások lássák hogy “ ez a crytek keményen tolja” ?
Nem azt mondom hogy nem kell, mert legyen, de sok játékban direkt időhúzás miatt van benne. Valamit nem tudsz megszerezni a 2. pályán mert valamilyen képesség hiányzik, de a 764-en megkapod a képességet, és visszamehetsz érte... ráadásul az ilyesmi ha történet alapú a game, fullra ki is zökkenti az embert a történetből...
Legalább ne szólnád le azokat, akik ingyen beszereznek valami jó játékot epic-en.
Most elővettem a Fallout New Vegas-t, abban pl. 2013-ban megszerzett utolsó achievement 10000 sebzés egyedi fegyverrel.
Idén első achievement 10000 sebzés GRA fegyverrel.
Hurrá, hatalmas teljesítmény.
Ami jó game azt acsik nélkül is rengetegszer végigviszem. De pl xboxra csak azért vettem meg sok játékot mert ott vannak benne acsik. Szóval alig várom már hogy legyen 2-3 játékos bundle a Series X-ből és tolhassam ott a Dead Space 1, Far Cry 1, Condemned játékokat acsimaxolás miatt. Ezekbe pc-n alsó hangon 10 végigjátszás már van szóval kivülről tudom mi hol merre, csak ugye acsik nélkül ki hiszi ezt el ha csak mondom :)
Most ezen nagyon meg vagyok szeppenve. Ilyen, hogy játékélmény, akkor smafu?
Nálam vannak nagyobb gyűjtőkedvvel is megáldott emberek, de ilyen érzésem nekem akkor volt először és utoljára, amikor PC-n az offline CD-s játékot kiváltotta az online klienses letöltős. Akkor ugye elkezdte az időt számolni meg miegymás, de aztán rájöttem, hogy nekem ez oly' mindegy. Az acsik is amikor lettek, először érdekes volt, de aztán engem az sem mozgatott meg, mert nagyon hamar elkezdték a játékok azt csinálni, hogy nyomtál egy gombot a start game-re a menüben, acsi. Megnézted az intrót, acsi. Első ellenség acsi. ... nem köt le külön egy 40 órás lövödében, hogy 55 lábujjlövés után megkapom a "meghúztad a ravaszt" címet.
De alapvetően, amikor kockulok a játékkal semmi nyomhagyás meg acsi nem érdekel, csak maga a játék, illetve azt nézem meg, hogy azon a nehézségen mint én, hány százaléka a játékosoknak vitte végig a cuccot.
Dikk, akkor ennek nincs értelme, vagy hogy legyen?
És attól, hogy írtál egyetlen példát (Halo, bár nem írtad, melyik, szóval lehet, hogy belefér az "emlékszem, valamikor" kitételbe...), még a tendencia létezik (ideírom, hogy szerintem.)
Akkor én rossz játákokkal játszok..
1000G-s game első végigvitelre 180G-t adott.. Szóval amit mondasz az nem igaz. Steamen a kis lófasz csaló fejlesztők csinálnak ilyet akik 3000 csit adnak MÁSODPERCENKÉNT 1-et pl Komolyabb játékoknál elég nehéz a játékokat kimaxolni. Sajnos sokszor nem is lehet ha mezei halandó vagy.
Halonál néztem pl anno volt olyan acsi hogy a pályán xy helyekre kellett bójákat vinni majd menni valahova időre.... Nos erre alapból hogy a ki tököm jött rá azt nem tudom ,de agyfasz egy acsi az ilyen...
Szóval nem egyszerűek. Amihez kevés vagyok mert nem vagy szuperszámítógépes gépi ami azokat hagyni szoktam a vérbe.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.