Nagyszerűen nyitott az Assassin's Creed: Valhalla

Úgy tűnik, az új konzolgeneráció megjelenése és a koronavírus-járvány miatt otthon töltött órák jót tettek az új Assassin's Creed rajtjának is. A Valhalla 50 százalékkal erősebb rajtot vett a digitális piacon, mint korábban az Odyssey.

Befutott a digitális játékeladásokat követő SuperData legfrissebb havi elemzése, amely az év legsűrűbb hónapja után tartogat néhány érdekességet.

A jelentésből megtudhatjuk például, hogy a rajtja környékén mintegy 1,7 millió kópia fogyott el az Assassin's Creed: Valhallából, amely a népszerű franchise mértékeivel számolva igen szép eredmény - 50 százalékkal előzte meg a két évvel ezelőtt megjelent Odyssey-t. Érdemes azonban megemlíteni, hogy a játékon belüli mikrotranzakciós vásárlások 62 százalékot estek, ami nem is olyan meglepő, hiszen a Valhalla a megjelenés heteiben nem kínált tapasztalatipont-gyorsítót - ezt az üzleti hibát természetesen azóta orvosolták.

A SuperData is megerősítette a World of Warcraft: Shadowlands rekordmértékű sikereit. Habár a trónfosztás gyorsan érkezett a Cyberpunk 2077 képében, egy rövid ideig a Blizzard MMORPG-jének legújabb kiegészítője birtokolta minden idők leggyorsabban fogyó PC-s játékának a trófeáját. A World of Warcraft bevételei egyébként 2008 óta nem voltak ilyen szépek, az aktív játékosszám pedig megdöntötte a 2010-ben felállított rekordot.

A hónap igazi nyertese azonban a multiplatformos Call of Duty: Black Ops - Cold War lett. Hiába a felemás fogadtatás, mégis 5,7 millió példány kelt el belőle csak digitálisan. Nyilvánvaló, hogy az idei (és a tavalyi) Call of Duty sikereiben közrejátszik a Warzone népszerűsége is - a novemberi hónapban 2,7-szer több játékos választotta a battle royale-játékot és ezáltal a Modern Warfare-t, mintsem a Cold Wart.

5 komment - szólj hozzá!