AAA-kategóriás lövöldén dolgozik a Crytek

Az utóbbi években nem állt jól a Crytek szénája, de úgy tűnik, hogy a Crysis Remastered és a Hunt: Showdown kellő löketet adott egy új, AAA-kategóriás FPS fejlesztéséhez.
  • Írta: szlav

Kommentek

#19
#10: Csalás? Léteznek még?

Elég ha beirod a ytba és akkor én még szar időket mentem azokhoz képest..
#18
#17: Én? Idegesítőbe, azt még elhiszem. De úgy kifejezetten belekötős talán sosem voltam, mert én sem szeretem, ha feleslegesen kötözködnek velem. Magam is csak pillázok sokszor, amikor 10 órával az előtti és pillanatnyi kedv alapján írt hozzászólásra valami full mérges-vérengzős választ kapok és már azt sem tudom, hogy miről volt szó. Azért van ez, mert nehéz az élet, vagy azért, mert valakit felbosszantottam véletlenül. Amúgy a nettó trollkodások mellett soha nem rossz szándékkal nyomatom a texteket és a válaszokban is érteni szoktam a poént - csak azokban nem, amiket indulatból és rossz szándékkal írnak és ilyenkor mindig elgondolkodok, hogyan tud valaki ennyire komolyan venni és így vérre menni filmekkel és játékokkal kapcsolatban. De ez egy ilyen műfaj. Guess, ha írtam valamit, akkor válaszolni is fognak. Whatever.
#16
#15: Azt biztos nem mondtam, hogy bukás lesz az RDR2 és amúgy nincs is kedvem ilyenen vitázni veled. Csak azért válaszoltam neki, mert általában hasonló kötekedésre használja csak a kommentszekciót és kíváncsi voltam, hogy milyen adatokat mond így.

Amit gondolok a Hunt-ról az, hogy nem tudom ki kért, vagy várt tőlük asszimmetrikus multiplayert, de a hasonló játékok, mint pl az Evolve is be voltak harangozva iparági megváltóknak, de elég gyorsan lecsengtek. Azt tudom, hogy a Crytek-nek van ez a Warface című anyaga, mint rendes katonás lövölde, ami jó és nagyon sikeres is lett, de a Hunt nem olyan.
#14
#12: Lehet, hogy visszahozta az a 2 millió körüli eladás a fejlesztési költségét, de semmit nem lehet hallani a játékról az óta sem. Se jót, se rosszat, tehát nem annyira érdekli az embereket. A tulajok átlagos játékideje 30 óra egy multiplayer fókuszú játékban. Vége van a játéknak, mint a Twin Peaks-nek.

Most pedig akkor, ha ez neked ennyire fontos volt, kérlek áruld el te is, hogy miért NEM bukás? Gondolom tényeket tudsz közölni és nem csak áramot pazarolni IS jöttél ezzel kapcsolatban. Halljuk hát.
#12
#2: Még szerencse hogy te itt IS itt vagy, és megmondod a tutit. Áruld már el hogy a Hunt miért is bukás ?
#11
#10: Én sem nagyon vágom miről beszél, nem tegnap volt, hogy játszottam a Crysis első részével, de az ezermilliárd %, hogy nem 5-6 óra alatt pörgettem ki, pláne, hogy igyekeztem lopakodni, plusz elég sokat szórakoztam a fizika adta lehetőségekkel. Na meg szerintem csak a nullgravitációs idegen űrhajós pályán kolbászoltam vagy másfél-két órát mire rájöttem, hogy merre van arccal előre. Jesszus, a valaha készült egyik legrosszabb játékpálya szerintem, ha jól emlékszem még a Gamestar tesztben is megjegyezte a cikkíró, hogy mennyire sz@rul van összerakva.
#10
#5: Ezeket az időket hogy mondod amúgy? Godmód meg trainerek?
Mert ha cheatelsz, még jó indulattal el is hiszem, de ha az átvezetőket nem pörgeted túl és megvárod a tutorialban miat akarnak mutatni, akkor ez az idő amit te mondasz lehetetlen.
Persze, ha csaló vagyok akkor az Age Of Empirest is végig tudom játszani 6 óra alatt. Csak ugye akkor csalok.
#9
#7: Jahh, meglepően jó játék volt, ismerősök még multizni is elrángattak, pedig rühellem minden játékban.
#8
#3: 2-5 millió az nem sok. A 3. részre rálocsoltak 66 misit de ebben még nincs benn a marketing. És alig párszázezer példány ment el minden platformra.
#6
Lehetne Crysis mert jók voltak, csak új szereplőkkel, új helyszínen.
Ès a multi rèsze is jó volt a harmadiknak.
Tavaly megnèztem pc-n ès mèg èlt az online móka, igaz mindenki sniper volt, meg halhatatlan ès teleportáltak.
A Resistance is folytatható lenne, ahogy a warhammer: space marine is.
Szerintem egy Crysis-t kajálna a nèp.
#5
#4: LOL és még a futásról írsz?

Crysis 1 még az új beszálloknak is ha nem állnak egy helyben max 5-6 óra...
Warhead az jó ha volt 3 órás.A 2 az hosszabb volt arra reális a 7-8 óra.. A Crysis 3 az meg jóindulattal 4.5 óra.. Bár szerintem másodikra már inkább 4 alatti
#4
akármit is csinálnak, csinálják hosszabbra, mert minden egyes részel egyre rövidebb lett a crysis sorozat, most már tudom, mivel nemrég játszottam a 3-assal és szinte végig lehetett rajta futni (szó szerint, sok helyen pacifista módon, álcázva végiggyalogoltam a pályán)
saját statot nézve 11->8->6 óra...

lenne benne még potenciál, és én zabálnék egy jobban kidolgozott cuccot, ami fókuszálna az űrlényekre, de a 3-as egész szép lezárást adott, amit nem kéne bolygatni, szóval remélem nem crysis
#3
#2: Hunt a több milliós eladással mint bukás? Erősen kétlem hogy az volt...
Főleg most hogy a képben van az epic = egyetlen egy dbot se kell eladni máris 2-5millió $ üti a markukat... Szóval ha egy 3 órás Crysis 4 lesz ez a dolog már bőven megérte nekik vele foglalkozni.
#2
#1: Ha nem tanultak eddig abból, hogy játék készítés nélkül nem lehet jó játékot készíteni, akkor meg is érdemlik. Nem tudom, hogy az én agyam van-e 5 évvel előre, vagy mi, de már anno is borítékolható bukás volt a Hunt ugyan úgy, mint a nem TE általad fejlesztett Evolve ... csak azt nem tudom még mindig, hogy mit képzeltek? What were they thinking? Miben hittek a fejlesztők az ilyen játékokkal? Ingyen nincsen lóvé, hiába hitték azt.

És egyáltalán miért kell a játékiparban minden hülye és előre láthatóan bukás ötletet megvalósítani, utána hasalni vele és csak utána visszatérni az eredeti receptekhez? Miért nem lehet csak egyszerűen jól csinálni? Minden mit csinálnak, senki nem fogja akkora szeretettel fogadni, mint ha nem lett volna ez a kis fél évtizedes senki által nem kért kitérő.
#1
Remélem nem megint only multi mint a Hunt.