Csínján bánik a gigabájtokkal a Hitman-sorozat

Akkor sem kell féltenünk a merevlemezünket vagy SSD-nket, ha a Hitman-trilógia összes darabját megtartanánk a gépünkön, az IO Interactive ugyanis addig ügyeskedett, amíg a sorozat tárhelyigényét le nem nyomta 100 GB környékére.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#3
#2: Naja, a CoD már a 4-ik résznél is azért volt nagy, mert a töltőképernyők alatt amik mentek videók a minőségük okán kb 2 és félszer többet foglaltak, mint maga az egész játék tokkal-vonóval. Persze ez a blu ray meghajtókkal rendelkező konzolok esetén nem volt ez kaland, de PC-n elég hülyén nézett ki - főleg, hogy a PC a sajátosságai alapján most sem nagyon jól, de anno meg kicsit sem jól viselte azt, ha töltés közben mást is kell csinálnia. Szóval egy a játék elfogadható futtatására alkalmas gőzgépen még akadoztak is ezek a videók töltés közben... Hát mindegy, nem ezért szerették a játékosok ezt a címet :)
#1
Érdekes tény, hogy amíg a 80-as évek közepétől - 90-es évek elejétől többé nem volt probléma a tárhely, a 2020-as újgenerációs konzolok megjelenésével ez újra korlátozó tényezővé vált.

Bárcsak ennyi gond lenne csak a világgal - de azért észrevehető a dolog, miután a játékokról szóló hírek érzékelhető hányada arról szól, hogy mi mennyit fog foglalni.

Whatever.