Csúszás
Hogwarts Legacy - 2022-ben jelenik meg
A tavaly bejelentett Hogwarts Legacy körül csönd volt az első videó óta, ez azonban most megtört – igaz, a friss hírek nem lesznek ínyére azoknak, akik mielőbb felfedeznék a Roxfort rejtélyekkel teli termeit. A játékot 2022-re halasztották.
- Írta: gorien
Friss hírek
WoW: Shadowlands - élesedik az első frissítés
Habár a szokásosnál többet kellett várnunk a World of Warcraft legutóbbi kiegészítőjének első lényegesebb frissítésére, a 9.0.5-ös patch a jövő héten megérkezik, és számos változtatást hoz magával.
Gyönyörűen fest a Hoa játékmenete
A Hoa fejlesztői szerint a játék varázslatosan gyönyörű látványvilágát a Studio Ghibli alkotásai ihlették, a gameplay alapján pedig a platformer le sem tagadhatná, hogy honnan kapta az inspirációt.
Marvel's Avengers - lassabb lesz a fejlődés
Íme, egy újabb hír, ami nem lesz népszerű a Marvel's Avengers játékosainak körében. A Crystal Dynamics számos változtatást eszközöl az e hónapban érkező nagy frissítésben: például alaposan megnehezítik a hőseink fejlesztését.
Batmanről szól a Justice League új teasere
Nem kell már sokat várnunk arra, hogy megnézhessük a Zack Snyder's Justice League több mint négyórás vágatát, de addig is kapunk egy kis ízelítőt Ben Affleck Batmanjéből.
Felmondott a Hogwarts Legacy tervezője
Troy Leavitt, Hogwarts Legacy lead designere elhagyta az Avalanche Software csapatát, miután az elmúlt napokban komoly vitát keltett a YouTube-csatornája, ahol a fejlesztő korábban pro-Gamergate videókat készített.
-
Marvel's Avengers - lassabb lesz a fejlődés NemecsekErno, 2 órája
-
Megvan a Borderlands-film Tiny Tinája NemecsekErno, 2 órája
-
Egy K-pop sztár a Dead by Daylight új gyilkosa NemecsekErno, 2 órája
-
Ingyenes lesz az Artifact, de nem fejlesztik tovább TolokocsisIsBack, 4 órája
-
Outriders...Lehet hogy óriásláb is létezik?! Blog mumia76, 4 órája
-
25 percig mozog az Aliens: Fireteam grindcore, 5 órája
-
Rustler próbakör markoci555, 5 órája
-
Retrospektív - Casino filmkritika Blog Claymen, 1 napja
-
Super Mario 3D World + Bowser's Fury teszt Ooorky, 2 napja
-
Eastwood-retrospektív #4: Akasszátok őket magasra! filmkritika Blog Kratoska, 3 napja
Friss blog
- mumia76 Outriders...Lehet hogy óriásláb is létezik?!
Mai nap lekerül egy dolog a listámról azon dolgok közül amiknek a létezésében eddig nem hitt...
- Nate Hope Retrospektív - Casino filmkritika
Élni és meghalni Las Vegasban....
- Claymen Múltidézés - Shadow Warrior (1997)
Ugorjunk vissza röpke 24 évet, és nézzük meg, hogy a Duke Nukem 3D által kitaposott ösvényen...
- Nate Hope Retrospektív - Boss Nigger filmkritika
Halál a rasszista fehérekre!...
- Nate Hope Eastwood-retrospektív #6: Kémek a Sasfészekben filmkritika
A németeket lelövik, ugye?...
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
Nem a grafika miatt mondjuk, hogy ne jöjjön előző genekre, mert a grafika pont hogy kb egész jól megoldható. Doom Eternal is van még Nintendo Switch-re is. Azért aggodalmas egy friss játék régi gépekre való megjelenése, mert az alapvetően korlátolja a játékdizájnt. Magyarul, ha valaki nem akar olyan betöltési hibákat, mint a CP last-gen verzióiban tettenérhető, akkor vagy úgy kell készíteni egy játékot:
1, Hogy ne legyenek benne komplex épületek, az épületekben ne legyen sok tárgy, npc, manipulálható dolog, stb
2, Vagy ha ilyenek vannak, akkor azok nem lehetnek egymáshoz közel, csak egymástól messzire szétosztva és szétdarabolva
3, Ha az első kettő nem érvényes, akkor vagy liftek, előterek, hasadékok, lassító tényezők kellenek. Vagy ajtók, mint a Resident 1-3-ban. (töltőképernyők) - vagy töltőképernyők
4, Kevesebb cpu-t használó dolog lehet, mint pl állatok, emberek, autók, stb
5. A mai szemmel lassú HDD és kevés ram pont azt eredményezi, mint a CP-nál láthatunk (nem tud betölteni, amire odaérsz)
6. Nem lehet túl sok különféle textúra
7. Kevesebb fajta ellenfél lehet és mind ugyan olyan kell, hogy legyen
8. Egy rakás hasonló dolog
Tehát összefoglalva úgy kell a kezdetektől felépíteni a játékot egy last-gen megjelenés esetén, hogy az ilyen tényezők mindegyikét elkerüljék és a sok ilyen tényező összessége már teljesen más játékot eredményez. Tehát nem csinálhatsz egyszerűen egy olan "üres és élettelen" várost, mint a CP-ban van, csak ugyan olyan bejárhatatlan házakból álló várost, amiben pár ember szaladgál csak.
Persze mindez szebb grafikával lesz ugyan ilyen korlátolt a next-gen gépen, de akkor mi értelme van a next-gen gépnek? Ha ilyenek lesznek a játékok, akkor nem kell next-gen gép.