Máris visszahozta az árát a The Medium

  • Írta: szlav
  • 2021. február 1.
  • Biznisz
Link másolása
Elégedett lehet a Bloober Team, hiszen a párhuzamos világokat festő The Medium alig néhány nap alatt visszahozta a fejlesztési és marketingköltségeit. Ebben valószínűleg komoly szerepet játszott az Xbox Game Pass is.

Habár a The Medium nem startolt teljesen makulátlanul, mégis kijelenthetjük, hogy nagy siker lett a Bloober Team pszichológiai horrorjátéka, hiszen az a megjelenés után alig néhány nappal máris visszahozta a rá fordított költségeket. A lengyel Money.pl interjújából megtudhattuk, hogy mind a fejlesztésre, mind a marketingre fordított összeg megtérült, vagyis mostantól tiszta profittal operál a játék.

Nem kis szó ez, hiszen amellett, hogy a The Medium horrorjátékként csak bizonyos rétegeket szólít meg, csupán két platformon jelent meg: PC-n, ahol komoly rendszerkövetelményekkel kellett számolnunk, illetve az újgenerációs Xbox Series-konzolcsaládon, amelyet egyelőre semmiképp sem nevezhetünk széles körben elterjedtnek.

Számszerűsített adatokkal ugyan nem szolgálhatunk, de mégis nyilvánvaló, hogy a The Medium sikereinek rendkívül jót tett az Xbox Game Pass is. A Microsoft PC-n és az új Xbox-konzolokon is az előfizetéses szolgáltatás részeként kínálja a játékot, abban pedig biztosak lehetünk, hogy a redmondiak tisztességes árat fizettek a premier napján történő szerepeltetésért. Ezen felül a tapasztalat azt mutatja, hogy az Xbox Game Pass gyakran ugródeszkaként szolgál a vásárlóknak, és persze az sem hátrány, ha egy játék kapásból 15 millió felhasználó szeme elé kerül.

5.
5.
Ganzer
#4: Akkor még megvárok néhány patch-et, aztán neki ugrok én is.
4.
4.
Macifasz
Huh gyerekek...most értem a végére és...hát ez így...WOW! A hangulat, és az atmoszféra csillagos ötös, a para faktor végig kitart, a sztori zseniális, az art design elképesztő, a zene fülbemászó...egyszóval: KÖTELEZŐ! Csak az a fránya optimalizálatlanság rondít bele az összképbe, helyenként elég csúnyán, így remélem hamar jönnek a patchek hozzá, mivel jelenlegi állapotában egy közepes vassal nem nagyon éri meg belevágni. Én egy 2070-es társaságában vágtam neki, végig ki volt kapcsolva az RT mód, de még így is olyan FPS droppokat produkált helyenként, hogy csak pislogtam. A kedvenceim, amikor a cinematic videók elején megakadt a hang és a kép 4-5 mp-re és nem tutdam, hogy most kicrashel vagy folytatódik tovább? :-D Hála az égnek mindig folytatódott és egyszer sem lett crash a vége. Játékmenet szempontjából amúgy a Syberia szériát keverték a Silent Hill szériával, szóval aki ezeket szerette, az elégedetten fog felállni ezelől a játék elől is. Huh. Nem gondoltam volna, hogy ennyire de ENNYIRE jó lesz, szóval tényleg szorítok, hogy hamar kifoltozzák, mert ezzel bizony mindenkinek játszania kell!
3.
3.
TrishtanAG
#1: Pedig grafikailag nem sok minden van ebben a játékban az RT-n kívül, amit nem tudott volna bármelyik másik Unreal 4-es játék az elmúlt 4 évben.
2.
2.
crytek
És ismét sose tudjuk meg mennyi az annyi..
1.
1.
Jó is a cucc, mindenképp megéri megnézni. Ilyen megjelenés, mint PC és komoly gépkövetlemények pedig annyit szerintem hoz is a konyhára, mint ahány embert kizár. Komoly gépek léteznek és aki erre áldoz az alig várja, hogy legyen valami olyan, ami kihasználja. Másrészt meg ezt sem kötelező full max grafikán játszani, ha kikapcsolja az ember csak a ray tracing-et, akkor is majdnem ugyan úgy néz ki, csak nem tükröződik a kredencen az üveg és azért anélkül is még nagy nehezen végig lehet vinni...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...