Habár a The Medium nem startolt teljesen makulátlanul, mégis kijelenthetjük, hogy nagy siker lett a Bloober Team pszichológiai horrorjátéka, hiszen az a megjelenés után alig néhány nappal máris visszahozta a rá fordított költségeket. A lengyel Money.pl interjújából megtudhattuk, hogy mind a fejlesztésre, mind a marketingre fordított összeg megtérült, vagyis mostantól tiszta profittal operál a játék.
Nem kis szó ez, hiszen amellett, hogy a The Medium horrorjátékként csak bizonyos rétegeket szólít meg, csupán két platformon jelent meg: PC-n, ahol komoly rendszerkövetelményekkel kellett számolnunk, illetve az újgenerációs Xbox Series-konzolcsaládon, amelyet egyelőre semmiképp sem nevezhetünk széles körben elterjedtnek.
Számszerűsített adatokkal ugyan nem szolgálhatunk, de mégis nyilvánvaló, hogy a The Medium sikereinek rendkívül jót tett az Xbox Game Pass is. A Microsoft PC-n és az új Xbox-konzolokon is az előfizetéses szolgáltatás részeként kínálja a játékot, abban pedig biztosak lehetünk, hogy a redmondiak tisztességes árat fizettek a premier napján történő szerepeltetésért. Ezen felül a tapasztalat azt mutatja, hogy az Xbox Game Pass gyakran ugródeszkaként szolgál a vásárlóknak, és persze az sem hátrány, ha egy játék kapásból 15 millió felhasználó szeme elé kerül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.