Feltámad a hamvaiból a Six Days in Fallujah

Az eredetileg még 2009-ben bejelentett, majd később magára hagyott háborús játékot egy, a Halo- és Destiny-játékok fejlesztőiből verbuválódott csapat éleszti újra, és még az idén kiadják PC-re, valamint konzolokra.

Lassan már több mint 11 éve annak, hogy a Konami és az Atomic Games bejelentette PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra a valós eseményeket feldolgozó Six Days in Fallujah-t, azonban megosztó témája miatt heteken belül támadni kezdték a játékot, és végül a Konami lelőtte a fejlesztést. Most, hogy már egy évtized után lehűltek a kedélyek, a Highwire Games és a Victura elérkezettnek látta az időt, hogy leporolja a projektet.

A játék alapkoncepciója nem változott az évek alatt: az iraki háború egyik legvéresebb összecsapását dolgozza fel a Six Days in Fallujah, méghozzá egykori katonák és civilek beszámolóinak a segítségével. Az előzetes alapján a lövöldözés mellett nagy hangsúly lesz a realizmuson és a taktikázáson is.

A fejlesztés meglehetősen jó kezekben van, hiszen a stúdió olyan veterán fejlesztőkkel büszkélkedhet, akik még az eredeti Halo-, illetve a Destiny-játékokon is dolgoztak. Az említett két címnek az ismeretében pedig nem is annyira meglepő, hogy a játék zenéjét Marty O’Donnell komponálja.

 

Pontos megjelenési dátumot nem kaptunk, de ha minden jól megy, akkor még az idén megjelenik a játék PC-re és konzolokra.

2 komment - szólj hozzá!