Befutott a Biomutant gépigénye

Hosszas huzavona után végre idén tavasszal megérkezik a Biomutant. Az Experiment 101 közzétette a PC-s verzió rendszerkövetelményeit, így ti is lecsekkolhatjátok, hogy elég lesz-e a vas az állatszerű mutánsok kalandjaihoz.
  • Írta: szlav

Kommentek

#18
#17: Nincs más hír úgy látszik.
#17
A gépigénye Steam-en már régóta elérhető volt
#16
Nem is kérdés. Igen.
#15
Ez se a grafikával hódít majd. De ezt láttuk is a videokban
#14
És azt még ide se vettem h
Standard Edition 20k
Deluxe (v tököm tudja h hívják) 29k
Ultimate 38k

Ami más fejlesztőknél egy komplett játék, az itt az Ultimate. (gamepass meg pár skin)
#13
#11: Ezzel együtt tudok érteni, Origins meghozta a kedvem az AC-khoz, Odyssey meg a Valhalla elvette, utóbbiban talán 4-5 órám lehet, nem is lesz több.
#12
#9: Persze ettől még lehet xar is a Biomutant. És valóban, a legtöbb indie game süllyesztős.
Nekem ez nem annak néz ki.
#11
#10: Szubjektív véleményem, de a Valhalla egy gyalázat. Az AC Origins egy számomra egyedülálló ow game volt. A mitológiát tökéletesen beleágyazva, valami csodás hangulatú, látványvilágú, élvezetes harcrendszerű játékot készítettek. Igényes történelmi 'idegenvezetés' mint külön tartalom, kjó DLC-k, a zene külön kategória, Bayek külön narrátorkodott a különféle helyszíneken ismertetve a kultúrát, szokásokat, vallást stb. Egy nagyon igényes cucc volt. És játékosbarát is. Reda kb dobálta a ubistore skinjeit, fegyóit. (2-4 próbálkozás/legendás cucc). A játékot abba se akartam hagyni kb 200 óra után sem, de már nem volt tartalom.
Ehhez képest az Odyssey és Valhalla egy igen gyenge sminkelése az 'eredetinek'.
CSAK A PÉNZ mottóval. Már ott lehetett látni amikor feldarabolták az öltözeteket sokfelé, de amikor az árus is 7-8 próbálkozás alatt dobott egy epik v legendás cuccot már tudhatta a gamer h mire megy ki a játék. A játék egyetlen egy komplett ruhaszettet se adott senkinek (mivel rengeteg szett volt és fel is volt darabolva), pedig Egyiptomban 2-3 vásárlás/ szett v fegyó volt. A világ összes oricalchumát összeszedtem, úgyse. Inkább a semmitmondó hajóskineket adta. Bravó. A történet már ultragyenge volt, a face animation még annál is lejjebb, egyetlen olyan helyszínt se tudtak alkotni ami emlékezetes lenne (de mégis, a Medúza és a sziget ahol rá lehetett lelni az kjó volt). Zene semmilyen, történelmi és mitológiai háttér hanyagolva. Tán fél évvel a megjelenés után jött a beígért discovery tour. Harci skillek szinte uazok. A heti új tartalmak csak gagyi hajóscsaták, a havi új mitikus ellenfelek csak küklopszok újraskinezve. A spárta vs athén csatákat és a mercenary rendszert szerettem kb a játékban.
Tikipus lehúzás a semmire. Megmutatták a foguk fehérjét.

Nagyon kíváncsi voltam a Valhallára, néztem is egy komplett végigjátszást kb a feléig.
Na ez az igazi legalja! Annyira nem voltak képesek h valami 3D environment artisttal pár új fegyvert csináljanak. Az Originsben látható kétkezes fegyók köszönnek vissza. De akkor veri az ember a fejét az asztalba amikor meglátja hogy a ködös Albion legkisebb faluiban is az előző két AC gigantikus épületeinek bekopírozott oszlopai állnak. Egy épület designer sem dolgozott a projekten, csak ment a CTR C - V. A történet bugyuta és hosszú. Az AI kritikán aluli, tonna bug stb. Uaz a mikrotranzakciós förmedvény.
A tájakat szépen megcsinálták, ennyi jót lehetett elmondani az egészről.
Persze az h kinek tetszik meg kinek nem az szubjektív. De az igénytelenség (ha már szóba hoztad), ezen a játékon látszik igazán és (ez is szubjektív) a játékosokon akiknek ez bejött. Én is AC fan vagyok, de amikor bizakodva néztem több órát a Valhallából arról győzőtt meg h ne vegyem meg és nem az ellenkezőjéről. És ez gáz.

Az AC Valhallához képest a fejlesztői videókon és trailerelen látott Biomutant egy ötlettenger, egy egyedi látványvilágú gyöngyszem. Az igénytelenség egyszerűen szóba sem jöhet.
#9
#8: Attól, hogy indie még lehet szar...
Sőt, az indie cuccok 99%-a az.
#8
#6: Nagyon meg fogsz lepődni az osztályzaton.
Igénytelenség??? Ennél nagyobb hülyeséget nem is írhattál volna.
Ez nem egy sokszáz fős fejlesztőcsapat, hanem egy svéd, kisebb bagázs. A játékukba szívüket lelküket beleteszik. Az egyetlen ami kérdéses lesz az a játék grafikai minősége. Ekkora nyílt világot megalkotni az Experiment 101 Stúdiónak nem lesz egyszerű.
Viszont hihetetlen fun game lesz. Még az ellenséges karaktereken is csak röhögni lehet majd. Mókás, innovatív cucc lesz, amivel az átlag gamer nem is fog kb találkozni. De nem is kell. Neked és a nagytöbbségnek jó lesz a copycat triplaA, bugtenger, skinkirály Valhalla meg a lőddagyon játékok. Felüdülésnek meg pixelMáriózhatsz kicsit a Nintendón.
#7
Ebből a játékból nekem annyi van meg, hogy szőrös fickókkal lehet benne komolykodni. Ha megjelenik majd biztos lesz róla valami teszt és akkor meglátom, miről is van szó. Sokat ígérnek, de ezek az epikus dumák nekem egyik fülemen be, a másikon meg ki és ebben az esetben csak a végtermék érdekel.
#5
#1: Eddig csak jokat mutattak rola. (1x csak lesz 1 szerki gomb itt is...:D)
#4
#1: eddig csak jokat muattatak rola
#3
Hozzáteszem, beírod itt, az oldal keresőjébe, hogy Biomutant, és voilá.
#2
#1: Hosszú csend után tavaly nyáron fejlesztői interjú és egy hosszabb gameplay: https://youtu.be/QwfyPRzuMkY
#1
Jöhetne valami videó, hogy végülis most mire számíthatunk, mert bejelentéskor nagyon látványos várható címnek lett beadva , aztán kb fél évvel később amit mutattak az eléggé kiábrándítónak tűnt és azóta jópár hónapja nem tudni vagy látni valójában mi a helyzet vele , vagy csak én maradtam le .