Pert akasztottak a Google nyakába a Stadia miatt

Nem indul túl fényesen a Stadia idei éve, hiszen nemrég a platform fejlesztőstúdióit kellett bezárni, most pedig beperelték a Google-t, mondván a cég félrevezette az embereket, amikor azt állította, hogy a Stadia támogatja a 4K/60fps-t.

A februárt egy igazán szomorú bejelentéssel indította a Stadia, hiszen megtudtuk, hogy bezárja a fejlesztőstúdióit a platform, most pedig ismét egy nem túl rózsás fejleményről tudunk beszámolni: nemrég pert indítottak a Google ellen a szolgáltatással kapcsolatban.

 A per szerint cég félrevezette az embereket, mikor azt állította, hogy a megfelelő internetkapcsolat mellett a legtöbb játék 4K-s felbontásban és 60 fps-sel fog futni Stadián. A felperes szerint azonban ez nem történt meg, ugyanis az ígéretekkel ellentétben sem a DOOM Eternal, sem a Red Dead Redemption II nem futott valós 4K-s felbontásban a rajtkor - amit egyébként a Digital Foundry mérései szintén megerősítenek.

Az ügyben egyelőre még nem született ítélet.

14 komment - szólj hozzá!