Halo Infinite - friss infók a gyűrűről

  • Írta: szlav
  • 2021. március 12.
  • Hír
Link másolása
Jókora helyzetjelentéssel jelentkezett a Halo Infinite-en dolgozo 343 Industries csapata. Számos érdekes részletet megtudhattunk az új epizód gyűrűvilágáról, melyet ezúttal szabadon bejárhatunk majd.

A 343 Industries csapata mindig is jó volt a rajongókkal való kommunikációban - erről tanúskodik a Zeta Zone legújabb helyzetjelentése is, amely során nem csak a The Master Chief Collection újdonságairól, de természetesen a várva-várt Halo Infinite-ről is elárultak ezt-azt. Mivel az új epizód gyakorlatilag egyetlen nagy, nyílt világban játszódik majd, a fejlesztők számos érdekességet elárultak a játék ezen aspektusáról.

Szó esett például a dinamikusan változó környezetről, melynek legszembetűnőbb tulajdonsága napszakváltozás ciklusa. A nappal és éjszaka váltakozása többféle módon befolyásolhatja majd a tennivalóinkat, legyen szó akár a másképpen járőröző ellenfelekről, az éjjel elbóbiskoló Covenant Gruntokról, az átvezetőkről és sok egyéb apróságról. A 343 szerint később erős viharok vagy sűrű hófúvás is befolyásolhatja majd a játékmenetet, ezek azonban majd csak egy későbbi frissítésben érkeznek a játékba.

A fejlesztők megerősítették azt is, hogy a Halo Infinite gyűrűje egy valódi, 3D-ben renderelt objektum, amelyet tetőtől talpig bejárhatunk majd. "Na, de akkor mi gátol meg abban, hogy beugorjak egy Banshee-be és minden felett átsuhanva egyből a küldetésem célpontjához repüljek?" - merült fel a kérdés. A 343 válasza egyszerű: semmi, sőt a fejlesztőknek éppen az a célja, hogy teljesen szabad kezet adjanak a játékosoknak arra, hogy úgy közelítsék meg a problémát, ahogy szeretnék. Mindezt annak ellenére, hogy a történet több-kevésbé lineáris.

Mindez remekül hangzik, de lesz egy-két dolog, amit a széria veteránjai hiányolni fognak majd. Az új epizódban például Chief nem használhat majd egyszere két fegyvert, és nem lesznek játszható Covenant Elite-ek sem. További csalódottságra adhat okot, hogy az Infinite gyűrűjén nem találkozunk majd agresszív állatfajokkal sem.

Amivel viszont találkozhatunk, azok a gyűrű különböző környezeti zónái. A hagyományos erdős-lankás területek mellett megfordulunk majd mocsarakban és sivatagos tájakon is, de elmerülhetünk az installáció mély barlangrendszereiben is - ki tudja, hogy miket találunk majd a mélyükön?

Fix megjelenési dátumot sajnos ez a helyzetjelentés sem hozott, továbbra sem tudhatjuk, hogy mikor érkezik pontosan az eredetileg 2020 végére datált lövölde. Reménykedjünk benne, hogy a fejlesztés mostantól sínen lesz, elvégre még a modern Gears-játékokért felelős The Coalition is besegített mostanában a munkálatokba!

8.
8.
McDuff
#3: Én nekem személy szerint a Gears 5 jobban bejött mint a 4 kb minden téren. Ha ez is eléri azt a szintet, akkor már örülök. Bár a Halo 5-re azóta se vitt rá a lélek, hamarabb vettem elő a felújított régieket, de addigra talán mire ez jön lezavarom azt is. Sokat mondjuk nem várok tőle.
7.
7.
szujonor
Nagyon várom és ha csak annyi teljesül, amit most ígértek, akkor is élvezni fogom.
De azért az látszik, hogy ami ebben next gen, az mind a csili meg a vili. De hát ez még évekig szokás lesz.
6.
6.
Őrnagy
#4: Fú, akkor jöjjön, hogy játszak vele minél előbb! És a pénzt átutalja majd a Micro, vagy hogy lesz?
5.
5.
crytek
-A napszakváltásra reagálnak az ellenfelek, pl.: éjszaka a Gruntok alszanak, a Phantom-ok keresőfénnyel pásztázzák a környéket

-Dinamikus időjárást kapunk, külön szél és ködrendszert dolgoztak ki, premier után viharok/hóviharokra is számíthatunk

-Nem tér vissza a dual-wielding, vagyis nem használhatunk egyszerre két fegyvert

-Nem lesznek ellenséges állatok

-Az Elite-ek nem lesznek játszhatóak multiplayer módban sem

-Kampány alatt fejleszthetjük az eszközeinket

-Különböző környezeti zónákat kapunk (erdők, mezők, mocsarak, sivatag, barlangrendszer stb.)

-Az átvezetők attól függően változnak, hogy milyen napszakban járunk és milyen fegyvert tartunk magunknál

-A helyszín ugyebár a Zeta Halo lesz, amely egy teljesen 3D-s világ, konkrétan lesz széle is, ahova eljuthatunk és akár le is lehet esni róla

-Nem lesz teljesen open-world a játék, de méretes világot kapunk, a fejlesztők ihletként a Halo: Combat Evolvedből a The Silent Cartographert hozták fel

-A vadvilág egyes élőlényeinél éjszaka biolumineszcenciát vehetünk észre

-Lesznek hangfelvételek, amelyeket küldetéseink során gyűjthetünk össze, ezekben személyes sztorikat, a gyűrűn történt harcok történeteit és egyéb információkat kapunk

-A Banished frakció dizájnja a Halo Wars 2-ből köszön vissza, az ott látott kinézetet kapjuk itt is, az épületeiket és járműveik is felbukkannak

-Wasp is irányítható lesz

-Teljesen szabad kezet kapunk a küldetéseink során, vagyis akár azt is eljátszhatjuk, hogy egy Banshee-t ellopva egyből az adott missziónk végére utazzunk
4.
4.
Mortis
#2: pont az ilyen játékok csinálják a nagy pénzeket.
3.
3.
Őrnagy
#2: Szerintem hasonló szintű lesz, mint a Gears 5 : egy fasza lövölde, aminek a sztorija nem fog vitákat gerjeszteni. Viszont lesz egy élvezetes multija, és a múltkori kritikák miatt megpróbálják szépre csinálni.
2.
2.
Ps fanboy
Igazából ahogy olvasom, nem lesz ez egy nagy megfejtés. Történetet nem nagyon akarják eröltetni, meghát nagyon nincs is mit... A ma divatos ow fps Halo miliőbenen kívül terveznek vele mást is...?...ja lesz multi, bocsi ezt elfelejtettem. Xd
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...