A Bugbear 2019-es játéka, a FlatOut és a Destruction Derby előtt fejet hajtó Wreckfest hamarosan újgenerációs formában ölt új köntöst: vagy ahogy a fejlesztők fogalmaznak, beköszönt a Wrext-Gen kora. Egy új, bár rövidke mozgóképes kedvcsinálóval illusztrálják, mi vár a roncsderbi-versenyzőkre PlayStation 5-ön.
Az újgenerációs változat 60 fps-t és 4K felbontást ígér, valamint feljavított grafikát és magasabb felbontású textúrákat – a vizuális élményt élethűbb fény-árnyék hatások, valamint dinamikus homokfelcsapódás egészíti ki. DualSense-támogatás és gyorsabb töltési idők segítenek, hogy egy percre se essünk ki a verseny izgalmából, amit többjátékos módban már 23 másik játékossal szemben vívhatunk.
A Wreckfest PS5-ös változata június 1-jén jelenik meg 40 dolláros áron, de a PlayStation 4-es verzióval rendelkezők 10 dollárért is beszerezhetik. A játék anno Xbox One-ra is megjelent, de Xbox Series X/S-es kiadásról most nem érkezett hír.
Akkora bukta lett az Onrush, hogy másfél hónappal a megjelenés után leépítették a csapatot - a korábban a Drive Clubot jegyző vezetővel együtt.
A PS5-ös Destruction Allstars két dologban hasonlít az Onrush-ra, a hülyegyerek design-ban, bár előbbi rajzfilmesebb, a fiatalabbakat célozza meg. A másik dolog ami közös bennük, hogy nem hagyományos versenyzésről szólnak, de a pályák kialakításában, a játékmódokban, és összetettségben is eltérnek.
A Destruction Allstarnak jobb a marketingje, cserébe, 70 dollárért akarták adni, de aztán rájöttek, hogy ez nem lesz oké, ezért berakták ps plus-ba, később is csak 20 lesz, cserébe ott a mikrotranzakció...
Örülni kell neki, hogy csorog még hozzá kontent, és talán a játékosbázis is nő majd valamennyit az új generációs frissítéssel. Szerintem kevesen ismerik, ahhoz képest, hogy milyen jó az irányítás. Versenyezni vagy ökörködni is élmény benne, mert van benne fizika, és mégis lehet kontrolerrel is irányítani.
Az Onrush nekem még egy hasonló autós hidden gem, ami viszont öszeroppant a túlzott eladási elvárások alatt, és nagyon hamar lelőtték az update-eket.
A jogok eladási emiatt érthető mert kellett a pénz,hogy tudják folytatni a "next car game" fejlesztését. Ha nincs a THQ valahogy akkor is összehozták volna az biztos.
Ma már van kickstarter, early access ahonnan semmikész állapotban is jön a pénz. De ezt már sose tudjuk meg mi lett volna ha nincs THQ
Nem tudom, hogy a Flatout jogait miért adták el. Vagy mi lett azzal, de ezt a Wreckfestet sem tudták volna befejezni, ha nem vásárolja fel őket a THQNordic, pedig már 2013-ban kint volt belőle techdemo Next Car Game néven Steam Greenlighton.
https://gamepod.hu/dl/upc/2021-03/965733_screenshot_20210330-000932_twitter.jpg
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.