Nem rajtolt problémamentesen az Outriders

Megjelent az Outriders, a People Can Fly és a Square Enix régóta várt looter-shootere, de mint számos egyéb online játéknál, itt sem lett zökkenőmentes a launch. Túlterhelt processzoroktól és szétdobált játékosoktól hangosak a fórumok.

Máris megjelent a hónap egyik legjelentősebb játéka, az Outriders, ha azonban ti csak később tudtok csatlakozni a távoli jövő pionírjaihoz, akkor ne csüggedjetek annyira: lehet, hogy így megúsztok egy-két kellemetlen pillanatot. A Square Enix is bevallotta, hogy akad néhány probléma a játék első napos változatával, a fejlesztők azonban gőzerővel dolgoznak a javításokon. Lássuk, hogy miről is van szó egész pontosan!

Az egyik legnagyobb és leginkább feltűnő probléma a PC-s és konzolos változatok szinkronizációs hibáihoz köthető. Tudniillik ugyanis, hogy az online kooperációra kihegyezett lövölde teljes cross-play támogatást nyújt a célplatformjai közt. A gyakorlat egyelőre azonban azt mutatja, hogy amennyiben egy PC-s és egy (vagy több) konzolos játékos csatlakozik egymáshoz, csupán idő kérdése, hogy a háttérben szétcsússzon a kliensek összhangja, ami végérvényben a játékosok szétdobásával jár. A Square ideiglenes megoldása erre az, hogy letiltották az eltérő platformok közti automatikus meccskeresést, illetve arra kérték a játékosokat, hogy a javítás érkezése előtt próbálják hanyagolni a cross-play funkciót.

Az Outriders másik nagy problémája kizárólag a PC-s játékosokat érinti. A stúdió szerint nem várt gondok akadtak a DirectX 12 implementációjával, ami jelenleg komoly szaggatást okozhat, meggátolhatja a shaderek betöltését, bizonyos esetekben pedig teljesen kifagyaszthatja a játékot. A Square előállt néhány ideiglenes opcióval, amivel megkerülhetjük a fenti problémát - az erről szóló részleteket megtaláljátok Redditen.

5 komment - szólj hozzá!